پاک کردن تاتو هاشور

پاک کردن تاتو هاشور

امروزه که در دنیای مدرنیته زیبایی حرف اول را میزند و لوازم های آرایشی و همچنین عمل های زیبایی طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. افراد به راحتی میتوانند نقص های خود را از بین برده یا بپوشانند. پاک کردن تاتو هاشور یکی از موثرترین پروسه برای جوانسازی است.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دارای مشکلاتی از قبیل کمبود ابرو، لب های بی روح و سفید، چشمانی بدون آرایش میباشید. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین راهکار های پاک کردن تاتو هاشور را به شما عرضه کنیم. تاتو و هاشور دو کلمه ای است که در سالن های زیبایی و همچنین در سایت های مختلف با آن مواجه میشوید. اما شاید تفاوت های آن را به درستی ندانید.

پاک کردن تاتو هاشور در یک جلسه

در ادامه به شرح و توضیح هریک خواهیم پرداخت. به طور کلی باید گفت که در هردو مورد رنگ تزریق شده و شکل اولیه را تغییر خواهد داد. هر دو روشی برای رفع نقص های واقع در فرد میباشند. نقص هایی که ممکن است مادرزادی بوده و یا در اثر بیماری چون سرطان و سایر مشکلات به دست آمده باشد.

اما باید گفت که تاتو سابقه طولانی تری دارد. یا به عبارت بهتر قدیمی تر میباشد و هاشور نوین تر عمل میکند .به طوری که امروزه هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ و فیبروز از جمله جدیدترین تکنیک های تاتو هستند که در آرایش دائم کاربرد دارند.

[ برای نمایش روش های پاک کردن تاتو در یک جلسه کلیک کنید ]

تفاوت هاشور و تاتو در چیست؟

در دستگاه های تاتو امکان انتقال بیماری ها وجود داشت. ولی در هاشور به دلیل استفاده از کاتریج های یکبار مصرف که برای هر نفر و تنها یکبار استفاده میشود. امکان انتقال بیماری ها تقریباً به صفر رسیده است. لذا از نظر بهداشتی میتوان گفت که هاشور نسبت به تاتو مناسبتر میباشد‌. در روش تاتوها در مواردی تغییر رنگ ها از قبیل رنگهای نارنجی، قرمز، خاکستری، سرمه ای و … دیده شده است. ولی در هاشور رنگها ثابت است و از لحاظ حساسیت زایی نیز در افراد تست شده اند.

تاتو ها با درد و خونریزی زیاد همراه بوده و زخم هایی عمیق که پس از کار ایجاد می شد ممکن بود تا مدتها از فعالیت های روزانه خود دور شوید. یا نتوانید در اجتماع ظاهر شوید. ولی در روش هاشور بسته به نوع پوست و ویژگی های بدن افراد،  التهاب و زخم و درد بسیار کمتر میباشد. تقریباً این کار بدون خونریزی است و تنها چند روز موضع هاشور شده پررنگ می باشد. عمق کاشت رنگدانه ها در هاشور نسبت به تاتو کمتر است. در نتیجه اگر شما خواهان تغییر و تحول در هاشور انجام شده باشید نسبت به تاتو که بسیار عمیق کار می شود راحت تر می‌باشد.

پاک کردن تاتو هاشور

تفاوت دیگر هاشور با تاتو در این میباشد که هاشور از انجایی که در لایه های سطحی پوست کار میشود. به مرور  حداکثر تا ۵ سال از بین میرود. ولی در تاتو این امر امکان پذیر نیست. دوام تاتو ها چه بسا زیاد بوده و ممکن است شما را دلزده کند. به طور کلی میتوان گفت هاشور نسبت به تاتو مدرن تر بوده و طرفداران بیشتری را به خود جذب نموده است.

 آیا این دو کار دائمی است و یا امکان تغییر آن نیز وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هم تاتو هم هاشور از آنجایی که رنگ تزریق می‌شود پاک کردن آن کار راحتی نمیباشد. مخصوصا در تاتو که رنگ با عمق بیشتری تزریق میشود. اما باید گفت که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های ساده ای ابداع شده است که میتوان به راحتی تاتو یا هاشور را از بین برد.

چرا ممکن است افراد به فکر پاک کردن تاتو هاشور بیفتند؟

ممکن است برای عده ای از افراد بعد از تاتو یا هاشور به مرور زمان زیبایی اولیه را از دست بدهد. لذا به فکر پاک کردن و ایجاد تغییر در رنگ و مدل تاتو خود میفتند. به عبارت بهتر میتوان گفت این افراد از تاتو خود خسته شده و به فکر تغییر آن میباشد. به عبارت بهتر افرادی که از طرفدلر تنوع میباشند بیشتر به این سمت جذب میشوند.

عده ای افراد به شدت تحت تاثیر مد هستند و همراه با مد خواهان ایجاد تغییر و تحول در خود میباشند. لذا با تغییر مد خواهان پاک کردن تاتو هاشور ابرو خود میشوند. ممکن است اشخاصی که این کار را برای شما انجام میدهند کار را به درستی برای شما انجام ندهند. شما از نتیجه کار راضی نباشید و در نهایت بخواهید کار موردنظر را محو کنید.

قبل و بعد پاک کردن تاتو هاشور

تبعیت از محیط از دیگر عوامل تاثیر گذار در از بین بردن تاتو هاشور میباشد. برای مثال ورود به یک محیط آموزشی چون دانشگاه و … یا استخدام در یک ارگان خاص ممکن است شما را مجبور به پاک کردن کند. همچنین باید گفت از دیگر عوامل بسیار موثر در پاک کردن تاتو هاشور حساسیت های پوستی میباشد. که شخص مجبور به پاک کردن میشود.

آیا پاک کردن تاتو هاشور برای تمامی رنگ ها یکسان است؟

به طوری کلی باید گفت که پاک کردن رنگ های قهوه ای و مشکی راحتتر از رنگ های با تناژ قرمز میباشد اما باید گفت که با روش های امروزی از قبیل لیزر این کار با هر طیف رنگی باشد به راحتی قابل اعمال است.

شما عزیزان می‌توانید با تکمیل فرم زیر از مشاورین ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن تتو شهرک غرب، درخواست مشاوره رایگان برای پاک کردن تاتو هاشور داشته باشید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله پاک کردن تاتو هاشور

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر

درمان جای جوش درمان اسکار آکنه پاک کردن تاتو با لیزر پاک کردن تاتو ابرو