پاک کردن تاتو در یک جلسه 

پاک کردن تاتو هاشور

پاک کردن تاتو خط لب

پاک کردن تاتو خط چشم

تمایل به زیبا‌تر شدن یک حس کاملا طبیعی است که در هر انسانی وجود دارد. خصوصا با بالاتر رفتن سن و بروز علائمی مانند پیدا شدن چین و چروک‌های ریز و درشت در صورت این تمایل در اشخاص بیش تر به چشم می‌خورد. البته، در هر سن و زمانی دلیلی برای انجام اعمال آرایشی دائم وجود دارد و در جوانی نیز تمایل به داشتن انواع تاتو و خالکوبی روی پوست باعث می‌شود که افراد اقدام به انجام این گونه کارها کنند.

پاک کردن تاتو در یک جلسه در کلینیک دکتر تاتو به روش‌های مختلفی بر حسب نیاز مراجعه کننده عزیز انجام می‌شود. شما عزیزان می‌تواند در هر مرحله از خدمت پاک کردن تتو در یک جلسه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پاک کردن تاتو در یک جلسه

دلایل پاک کردن تاتو چیست؟

عمده دلایلی وجود دارند که ممکن است شما را به فکر از بین بردن خالکوبی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پاک کردن تاتو در یک جلسه بی‌اندازد؛ متاسفانه استفاده از عکس‌‌های جعلی و همین طور نرم افزار‌های مختلف موجب شده است که فرد مراجعه کننده با این که قبلا در مورد مرکز انجام دهنده تاتو یا خالکوبی تحقیق کرده است، پس از این که نتیجه کار را روی صورت خود مشاهده کرد از آن راضی نباشد. البته این تنها یکی از دلایل پشیمانی از انجام تاتو روی پوست است. 

گاهی پس از مدتی تاتو خصوصا در نواحی رویش مو مثل ابرو رنگ یا فرم قبلی خود را از دست می‌دهد. یا حوصله فرد از دیدن مدل آن به خاطر تکراری شدن سر رفته است و یا حتی مدل مربوطه دیگر مد نیست. در خیلی از موارد دیگر از جمله این که تاتو هایی که در دست افراد مشاهده می‌شود مانعی برای استخدام در ادارات است. 

حتی به تازگی بعضی از استخر‌ها از ورود افرادی که در بدن خود تاتو دارند جلوگیری به عمل می‌آورند. گاهی اوقات نیز افراد به علت علاقه یا گرایش به یک فرقه خاص علامتی را روی بدن خود تاتو می‌کنند. پس از مدتی، علاقه خود را به آن گروه و فرقه از دست می‌دهند. به همین دلیل دوست دارند علامت را نیز از روی پوست خود پاک کنند. 

همه این‌ها موجب می‌شود که فرد تصمیم بگیرد که آثار تاتو و خالکوبی را از روی بدن خود از بین ببرد. چنانچه برای از بین بردن تاتو و علائم خالکوبی شده روی پوست خود مسر هستید بهتر است در کوتاه ترین زمان ممکن آن را انجام دهید. به همین منظور باید خدمات پاک کردن تاتو در یک جلسه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پاک کردن تاتو در یک جلسه

پاک کردن تاتو در یک جلسه امروزه با روش‌های بسیار خوبی که برای لیزر وجود دارد. مانند روش اربیوم و کوترا میسر شده است و افراد به راحتی می‌توانند از این روش‌ها استفاده کنند. تا آثار تاتوی قبلی محو شود و هیچ رنگی زیر پوست باقی نماند. با اینکه ممکن است در گذشته تصور عموم راجع به تاتو این بوده است که دائمی خواهد بود و امکان برطرف کردن آثار آن وجود ندارد. اما امروزه با دستگاه‌های بسیار پیشرفته این امکان فراهم شده.
معمولاً هر تاتویی تا چند سال ظاهر زیبای خود را حفظ می‌کند. اما پس از آن با افزایش سن یا افتادگی پوست ظاهر خوب اولیه را از دست می دهد. لازم است که به صورت کامل ریموو شود.

پاک کردن تاتو در یک جلسه

روش های قدیمی پاک کردن تاتو

روش‌های قدیمی پاک کردن تتو در یک جلسه چه بوده‌اند؟ تاتو روی پوست یا برای ابروها برای هر فردی می‌تواند جذاب باشد و در هر زمانی برای انجام تاتو اقدام کند. اما ممکن است این عمل با ریسک همراه باشد. بعد از انجام تاتو بلافاصله یا پس از گذشت زمان از آن خسته شویم. یا طرح تاتو انتخابی برایمان خسته کننده شود.
یکی از مهم ترین مسائلی که در این مواقع ذهن افراد را درگیر می‌کند این است که آیا اثرات ناشی از تاتو چه برای ابرو چه روی پوست قابل برطرف کردن هست یا اینکه ظاهر ایجاد شده دائماً باقی می ماند؟

ما می‌دانیم که متاسفانه در گذشته از بین بردن تاتو به راحتی به وجود آوردن آن‌ها نبوده و به بیانی از بین بردن تاتو در یک جلسه امری غیر قابل باور بوده است. روش های زیادی در این گونه موارد وجود داشته اند و مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند. که گاهی اوقات هنوز هم از آن‌ها استفاده می‌شود. البته معمولا این روش‌ها نه تنها دائمی نیستند. بلکه بسیار هم پر هزینه و دردناک هستند و معمولا توصیه نمی‌شوند.

  • پاک کردن تتو از طریق تزریق رنگ به پوست!

پاک کردن تتو از طریق تزریق رنگ به پوست یکی از قدیمی ترین روش هایی است که نه تنها موجب پاک کردن تاتو در یک جلسه درمان نمی شود بلکه کارایی آنچنانی نیز ندارد. چرا که معمولا برای پاک کردن تتو در این روش از تزریق رنگ به پوست استفاده می‌شود و روی تاتوی قبلی رنگ بدن گذاشته می‌شود. به مرور این دو رنگ به لایه های بالایی منتقل شده و شکل بدی پیدا می‌کنند که پاک کردن آن از یک تاتو هم سخت تر خواهد شد.

خوشبختانه پاک کردن تاتو در یک جلسه  امروزه با روش های موثر لیزر ممکن شده است. تا اگر افراد پس از انجام تاتو از آن پشیمان شدند یا به خاطر افتادگی پوست ظاهری اولیه را از دست داد نگران نباشند. با لیزر در یک جلسه تاتو را کاملاً از بین ببرند. تاتو ممکن است در اوایل بسیار زیبا و مورد پسند باشد. اما بسیار رایج است که افراد با گذشت زمان از آنها خسته می شوند. تمایل به ایجاد تغییری در ظاهر آنها دارند.

  • تراشیدن پوست برای از بین بردن تاتو!

یکی دیگر از قدیمی ترین روش‌های قدیمی از بین بردن تتو تراشیدن پوست و خارج کردن رنگ دانه های قبلی است که بسیار پر خطر است. در این روش که دیگر منسوخ شده است امکان بروز عفونت در منطقه خالکوبی بسیار وجود دارد.

روش نوین از بین بردن تاتو در یک جلسه

امروزه علم به کمک افراد دارای تاتو آمده است و با کمک دستگاه لیزر و ریموور به راحتی و با تنها یک جلسه مراجعه حضوری به کلینیک‌های مرتبط می‌توان آثار تاتو و خالکوبی را از بین برد.

لیزر تاتو بهترین روش برای از بین بردن تمام آثار آن

اساساً هیچ روش دیگری وجود ندارد که به صورت تمام و کمال بتواند رنگ تزریق شده زیر پوست را از بین ببرد. اما لیزر با استفاده از لایه برداری پوست ذرات رنگ را از بین می‌برد و پوستی همرنگ با سایر نقاط ایجاد می کند.

اما برای استفاده از روش لیزر هم لازم است که به برخی نکات توجه شود. تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم و آثار تاتو بدون هیچ عوارضی از بین برود.
امروزه روش های خوب و کاربردی با توجه به نیاز مردم جامعه برای لیزر ارائه می شود. در ایران هم با وجود کلینیک‌های معتبر و مطمئن روش های خوب حال حاضر دنیا برای مراجعه‌ کنندگان انجام می شود.

روشی که برای پاک کردن تاتو در یک جلسه انتخاب می‌شود باید ی باشد که در آن از دستگاه های کاربردی استفاده می‌شود تا متناسب با نیاز مراجعه‌کننده امواج نور را با انرژی متناسب ارسال کند و قابلیت لایه برداری عمیق هم داشته باشد. زیرا اگر امکان لایه برداری عمیق نباشد و دستگاه فقط به صورت سطحی لایه برداری می کند. ممکن است تعداد جلسات برای از بین بردن تمام آثار تاتو بسیار طولانی شود.

پاک کردن تتو

انتخاب بهترین روش ( لیزر )

اگر از انجام تاتویی پشیمان شده‌ایم بهترین راهکار انتخاب لیزر برای محو آثار آن است. زیرا روشهای دیگر یا به صورت کامل نمی توانند آثار تاتو را برطرف کنند یا اینکه بهداشتی نیستند. ممکن است موجب عفونت های شدید یا زخم های عمیقی شوند. این موضوع مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌کند.
برای مثال گاهی برخی از افراد اقدام به سوزاندن جای تاتو می‌کنند. نه تنها در اکثر مواقع نمی‌تواند تا تو را محو کند بلکه به علت غیر استریل بودن مشکلات پوستی جدید ایجاد می‌کند. ممکن است جای زخم به هیچ وجه خوب نشود.

قبل و بعد پاک کردن تتو در یک جلسه

یا حتی گاهی توسط مراجع غیر پزشکی برای از بین بردن رنگ تاتو رنگی هم رنگ پوست افراد دوباره تزریق می شود. تا آن رنگ قبلی دیده نشود. اما همین موضوع هم پس از مدتی کاملاً مصنوعی به نظر می آید. با گذشت زمان رنگ تزریق شده تغییر می‌کند و حتی مشکلات جدیدی ایجاد می کند. پس نیاز به مراجعه‌های مجدد برای انجام یک روش درست است.

به چه عللی افراد می‌خواهند آثار تاتو را از بین ببرند؟

در اکثر مواقع تاتو هایی که برای ابرو یا روی پوست انجام می‌شوند فقط چند سال ظاهر متعارف و متناسب اولیه را دارند. پس از آن هم تغییر رنگ میدهند هم در اثر افزایش سن یا تغییر حالت پوست ظاهر ناخوشایندی پیدا می‌کنند.

علاوه بر این گاهی خود افراد از انجام یک تاتو پشیمان می‌شوند. یا طرح انتخابی برای آنها خسته کننده می شود. یا اطرافیان آنها می‌خواهند که تاتو را از بین ببرند. رفتن به خدمت سربازی یا ورود به برخی اماکن یا حتی با اهدای خون در صورتیکه تاتو روی پوست باشد امکان پذیر نیست.

همه این عوامل می‌توانند انگیزه افراد برای از بین بردن تاتو باشد اما پس از تصمیم جدی باید انتخاب درستی انجام شود تا پاک کردن تاتو در یک جلسه و بدون هیچ مشکل و عوارضی برای فرد انجام شود.همکاران شرکت مدرن تبلیغ: بدانیم که در محیط آرایشگاه ها و با دستگاه های ساده امکان تخلیه رنگ تزریق شده وجود ندارد و در این موارد حتماً به پزشکان متخصص پوست مراجعه کنیم.

گرفتن مشاوره از پزشکان متخصص بسیار مطمئن تر است. روش هایی که آن‌ها برای پاک کردن تاتو ارائه می دهند علمی خواهد بود. با روش‌های پیشرفته لیزر در مراکز مطمئن این عمل برای افراد انجام می شود. محو آثار تاتو با لیزر هیچ دردی ندارد و متقاضیان پس از بی‌حسی موضعی لیزر می شوند. تا لیزر با راحت ترین شیوه برای آنها انجام شود.

پاک کردن تاتو در یک جلسه امروزه با دستگاه‌های کاملاً پیشرفته و کاربردی در کمترین زمان توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود تا زمان زیادی برای مشاهده نتیجه لیزر صرف نشود و دوران نقاهت هم بسیار کوتاه است. زیرا هیچ عوارضی پس از لیزر ایجاد نمی‌شود و زخم اون ریزی هم وجود ندارد. پس مراقبت های سخت روزانه از محل لیزر شده هم لازم نیست. بلکه تنها ملاحظات جزئی در مدت زمان کوتاهی پس از لیزر لازم است.

کلینیک دکتر تاتو، با مدیریت دکتر میثم ضرغامی این راه را برای شما بسیار آسان نموده است. شما می‌توانید با یک تماس ساده و گرفتن وقت برای مراجعه حضوری و مشاوره رایگان اقدام به پاک کردن صحیح و اصولی تاتوی قبلی خود در یک جلسه بنمایید.

دکتر ضرغامی در کلینیک ماه زر با پیشرفته‌ترین دستگاه ها و بسیار سریع  فوری به شما کمک می‌کند تا از شر لکه‌های آبی و قرمزی که از تاتوی‌های قبلی شما به جا مانده است راحت شوید و پوستتان فرم اولیه و نچرال خود را به دست بیاورد.

برای اطلاع از زمان دریافت وقت رایگان مشاوره حضوری کافیست تا با شماره تلفن کلینیک دکتر تاتو ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس حاصل کنید. سپس در زمان مقرر شده به کلینیک دکتر تاتو واقع در بلوار دریا مراجعه کنید. از خدمات ویژه و تخفیف‌هایی که برای خدمات مختلف در نظر گرفته شده است بهره مند شوید. 

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کلام آخر

شما ممکن است به دلایل مختلف، از تاتو کردن پوست خود پشیمان شوید. در گذشته، این مشکل دائما با شما همراه بود و هیچ راهکار قطعی برای از بین بردن تاتو وجود نداشت. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، می‌توان تاتو را از بین برد. راه‌های خانگی از بین بردن تاتو، اثبات نشده، دردناک و خطرناک و پر ریسک هستند. ضمنا در نهایت نیز آثار تاتو را از بین نخواهند برد. اما با مراجعه به یک کلینیک معتبر شما می‌توانید بدون خطر و با هزینه کم، اثر تاتوی خود را از بین ببرید. با مراجعه به کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن تتو شهرک غرب، این امکان را خواهید داشت. که تنها با یک جلسه لیزر، اثر تاتو را از بدن خود پاک کنید. 

برای دریافت وقت مشاوره رایگان از کلینیک دکتر تاتو (ماه زر) می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ و یا شماره ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ تماس بگیرید. یا از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰ با مشاوران کلینیک در ارتباط باشید.

جستجو مرتبط کاربران:

پاک کردن تاتو ابرو درمان اسکار آکنه درمان جای جوش پاک کردن تاتو با لیزر