پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر چگونه انجام می‌شود؟ ابرو یکی از عناصر مهم صورت می‌باشد. در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد. لذا داشتن ابروهای پرپشت به چهره ی هر فرد شادابی و زیبایی بسیاری می‌بخشد. متاسفانه بعضی از ما از داشتن این هدیه‌ی زیبا و خدادادی محروم هستیم. یا به دلایلی ابروهای خود را از دست داده‌ایم. بنابراین با توجه عصر رشد و پیشرفت بشر می‌توانیم به روش‌های گوناگونی ابروهایی جذاب و زیبا برای خود بسازیم که یکی از روش‌های رایج در کشور‌ما، زیباسازی ابرو به کمک تاتو می‌باشد.

اما گاهی وقت‌ها نتیجهی تاتو ابرو بنا به دلایلی مثلا عدم قرینگی ابرو یا حساسیت به رنگ تاتو و یا تغییر سلیقه‌ی فرد برای ما رضایت بخش نیست و بعد از آن ابروها حالت طبیعی ندارد. مجبور هستیم آن ها را پاک کنیم و مجددا آن را بازسازی کنیم. دراین جا می‌خواهیم با روش‌های مختلف پاک کردن تاتو ابرو با لیزر آشنا شویم.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

انواع روش‌های لیزر تاتو ابرو به شرح زیر هستند. این روش‌ها روش‌هایی هستند که در کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر برای پاک کردن تاتو ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • لیزر کیوسوییچ ان دیاگ
  • لیزر فراکشنال co2
  • لیزرکیو سویچ روبی q_switched rubby
  • دستگاه های لیزر که سیستم ترکیبی دارد. دستگاههایی مانند RF جراحی یا پلاسما برای موارد کوچک

تعداد جلسات لازم برای انجام لیزر بستگی به رنگ و نوع پوست و نوع رنگدانه هایی که به پوست تزریق شده است دارد. در افراد مختلف فرق می کند از یک تا ۱۰ جلسه و یا از ۵ تا ۲۰ جلسه می شود. تاتو کرم رنگ و سفید رنگ و سیاه رنگ ابرو همگی در یک جلسه پاک می‌شود.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

مراقبت‌های بعد از پاک کردن تاتو ابرو

بعد از پاک کردن تاتو ابرو با لیزر تا چند روز با پماد مناسب که تجویز می‌شود بر روی زخم پانسمان شود. از روز دوم فرد می‌تواند محل مورد نظر را با آب جوشیده سرد بشوید. سپس پماد پانسمان بزند. از روز سوم یا چهارم استحمام و شستشو با آب معمولی مشکلی ندارد. روز هفتم تا دهم زخن کاملا پوشیده شده و دیگر مشکلی ندارد و ازهفته ی سوم می‌توان روی قرمزی آن را با کرم پودر پوشاند. در مدتی پس از لیزر سعی کنید زیاد در معرض نور خورشید نباشید تا پوست شما آسیب نبیند.
با توجه به مطالب بالا می‌توان گفت راحترین و سریع ترین روش برای پاک کردن تاتو در یک جلسه برای ابرو همان لیزر می‌باشد به شرط اینکه تمامی شرایط و موارد گفته شده را در نظر بگیرید و انجام دهید.

 چگونگی اثر لیزر تاتو ابروپاک کردن تاتو ابرو با لیزر

لیزر با هدف قرار دادن ذرات باعث پاره شدن رنگ دانه‌ها می‌شود که همان پاک شدن رنگ و تاتو می‌باشد.

پاک کردن تاتو به روش‌های خانگی

از بین بردن تاتوی ابرو با استفاده از روش‌های خانگی نیز میسر می‌باشد! ( اگر چه تاثیر درمان‌های کلینیکی را ندارد ). در ادامه چند مورد از بهترين روش پاک كردن تاتو ابرو در خانه را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

1. پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از نمک: همان طور که می‌دانید نمک یک لایه بردار بسیار طبیعی و عالی برای پاکسازی پوست می باشد .مخصوصاً وقتی که با آب ترکیب شود برای پاک کردن تاتو ابرو ابتدا ابرو را به خوبی مرطوب می کنیم سپس بر روی آن یک پارچه بسیار تمیز و بهداشتی که از قبل گرم شده روی آن می‌گذاریم و شروع به ساییدن محل تاتو می‌کنیم تا اینکه ابرو کم کم قرمز می شود. قبل از اینکه ابروی ما دچار درد و خونریزی شود آن را با آب به خوبی می‌شوییم. در اینجا لازم به ذکر است که برای پیشگیری از هرگونه عارضه ای می توانیم از پارچه های استریل و ضد عفونی می‌شده و نمک‌های بهداشتی استفاده کنیم.

ادامه مطلب  هزینه پاک کردن تاتو چقدر است؟

از آنجایی که ویتامین e باعث بهبود زخم و کاهش درد می‌شود می‌توانیم در محل زخم مورد نظر خود از ویتامین e استفاده کنید ویتامین e به راحتی در تمامی داروخانه ها پیدا می‌شود و سپس بر روی آن گاز پانسمان پزشکی می‌گذاریم تا اینکه زخم کم‌کم خوب شود. هنگامی که زخم کاملا خوب شد می‌بینیم که جوهر تاتو کمرنگ شده و بعد از چند روز کاملاً پاک شده و به نتیجه مورد نظر خود می‌رسیم.

2. پاک کردن تاتو ابرو با استفاده از عصاره آلوورا؛ آلوورا طبیعی را با مقدار مساوی از اسکراب زردالو و روغن ویتامین e ترکیب کنید. سپس این ترکیب را به صورت دورانی بر روی محل تاتو قرار دهید. بگذارید به مدت ۵ دقیقه بر روی آن باقی بماند باید مطمئن شوید که تمامی محل تاتو را به خوبی گرفته است بعد از ۵ دقیقه آن را با آب سرد بشویید و آن را کاملاً از روی پوست پاک کنید این کار را به مدت یک ماه و روزی ۵ بار انجام دهید.

3. لیمو ترش: آب لیمو ترش یکی از روش‌های خانگی برای پاک کردن تاتو ابرو می‌باشد ابتدا باید محل تاتو را با آب ولرم بشویید. آن را خوب تمیز کنید سپس مقدار کمی آب لیموی طبیعی را روی آن بمالید. بعد از خشک شدن آب لیمو را روی پوست، صورت تان کاملاً با آب ولرم بشویید.

همچنین بخوانید درباره: پاک كردن تاتو خط لب با ليزر

4. عسل: عسل یکی از مواد بسیار خوب و موثر در از بین بردن تاتو ابرو می باشد برای استفاده از آن باید محل تاتورا به خوبی با آب بشویید. سپس به مقدار مساوی کمی نمک، ژل آلوورا ،عسل و ماست بدون شکر را با هم ترکیب کنیم. مواد را به صورت خمیر در آورده و آنرا بر روی ابرو قرار دهید. و ترکیبات را بر روی پوست به خوبی ماساژ دهید. البته لازم به ذکر است که حرکات دست ما باید به صورت دورانی باشد. تا این مواد به خوبی جذب پوست شود و باعث از بین رفتن جوهر تاتو ابرو شود.

5. پودر چوب صندل و سنگ های آسیاب شده:  پودر چوب صندل و سنگ های آسیاب شده را با ژله آلبالو را به خوبی ترکیب کنید تا خمیری سفت شود. سپس این خمیر را هر روز روی صورت خود یعنی محل تاتو بمالید برای همیشه پاک شود.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

ماندگاری پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

در دنیای امروزه، تاتو آرايشی ابروها به عنوان یک روش جذاب و مدرن برای تاکید بر زیبایی چهره در بین افراد پرطرفداری پیدا کرده است. اما گاهی اوقات، انتخاب یک تتو ابرو مناسب ممکن است در آینده مورد تردید قرار گیرد. در چنین شرایطی، فناوری لیزر به عنوان یکی از روش‌های موثر برای پاک کردن تتو ابروها به کمک می‌آید. اما ماندگاری پاک کردن تتو ابرو با لیزر چگونه است؟

پاک کردن تتو ابرو با لیزر یک فرآیند پیچیده است که به طور کلی از چندین جلسه تشکیل شده است. این جلسات به تعداد تتو، نوع جلد، و ویژگی‌های تتو ابرو وابسته است. در هر جلسه، یک دستگاه لیزر با توانایی تولید پرتوهای نوری با طول موج خاص بر روی تتو ابروها هدف قرار می‌گیرد. این پرتوهای نوری به پیگمنت‌های موجود در جوانه تتو وارد شده و آن‌ها را تجزیه می‌کنند. این پیگمنت‌ها سپس توسط سیستم ایمنی بدن از بین می‌رود.

ماندگاری پاک کردن تتو ابرو با لیزر به عوامل متعددی وابسته است. در ادامه به برخی از این عوامل پرداخته می‌شود.

نوع تتو تتوهای حاوی رنگ‌های تیره معمولاً بسیار سخت‌تر به دست آوردن هستند و نیاز به جلسات بیشتری دارند.
عمق تتو تتوهایی که عمیق‌تر در لایه‌های پوست جا می‌مانند، معمولاً زمان بیشتری برای پاک شدن نیاز دارند.
ویژگی‌های پوست نوع پوست شما نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد. پوست تیره‌تر ممکن است نیاز به توان لیزر بیشتری داشته باشد.
تعداد جلسات تعداد جلسات لازم برای پاک کردن تتو ابروها متغیر است، ولی معمولاً باید تعدادی جلسه تکمیل شود.

بعد از هر جلسه لیزر، پوست معمولاً قرمز و تحریک می‌شود. این عوارض معمولاً در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابند. پس از پایان تمامی جلسات، ممکن است نیاز به پیگیری داشته باشید تا مطمئن شوید که تتو به طور کامل حذف شده است.

در کل، ماندگاری پاک کردن تتو ابرو با لیزر بستگی به متغیرهای مختلف دارد، اما اگر با یک متخصص لیزر مجرب مشورت کنید و دستورالعمل‌ها و نکات مراقبتی را رعایت کنید، می‌توانید به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید و ابروهای زیباتری داشته باشید.

مراحل پاک کردن تتو ابرو با لیزر

پاک کردن تتو ابرو با لیزر یک روش معمولی برای حذف تتوها است، اما باید به دلیل حساسیت ناحیه چشمان و ابروها، از متخصصان مجرب و تجربه‌کافی در این زمینه استفاده کنید. در ادامه، مراحل اصلی پاک کردن تتو ابرو با لیزر را مرور می‌کنیم.

۱. مشاوره اولیه: قبل از هر چیز، بهتر است با یک متخصص لیزر مشورت کنید. او می‌تواند نوع تتو، اندازه آن، رنگ و عمق آن را بررسی کرده و به شما توصیه‌هایی دهد.

۲. آزمون پوست: معمولاً در جلسه اول، متخصص لیزر یک آزمون پوست انجام می‌دهد تا ویژگی‌های پوست شما را بررسی کند. این آزمون به او کمک می‌کند تا متوجه شود که چگونه لیزر را تنظیم کند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد.

۳. جلسات لیزر: پس از مشاوره اولیه، شما باید به تعداد مشخصی جلسات لیزر برای پاک کردن تتو ابروتان بروید. تعداد جلسات ممکن است بسته به نوع تتو و ویژگی‌های پوست شما متغیر باشد.

۴. عوارض و مراقبت: بعد از هر جلسه لیزر، ممکن است پوست شما قرمز و یا تحریک شده باشد. در این صورت، باید از مراقبت‌های لازم پس از لیزر پیروی کنید، که متخصص لیزر به شما می‌تواند مشورت دهد.

۵. پیگیری: بعد از پایان تمامی جلسات لیزر، شما نیاز به پیگیری دارید تا مطمئن شوید که تتو به طور کامل حذف شده است. گاهی اوقات ممکن است نیاز به جلسات اضافی باشد.

مهم است به خوبی با متخصص لیزر خود همکاری کرده و تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی که به شما می‌دهد را رعایت کنید. همچنین، مراقبت از پوست پس از لیزر و استفاده از کرم‌ها و محصولات معرفی شده توسط متخصص لیزر می‌تواند به بهبود فرآیند بازسازی پوست کمک کند.

ادامه مطلب  بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

مشاوره پاک کردن تتو با لیزر

تمامی روش‌های گفته شده در بالا روش‌های سنتی و خانگی در پاک کردن تاتو ابرو می باشد. با توجه به پیشرفت علم و دانش بشر، لیزرها به طور چشمگیری جایگزین روش‌های سنتی و خانگی شده است. در اینجا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی این که لیزر درمانی چقدر برای شما موثر است. تا حد بسیار زیادی به تکنسین لیزر بستگی دارد.

اگر پزشک مورد نظر شما تخصص و مهارت کافی در این زمینه نداشته باشد پیشرفته ترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر هم برای شما کارساز نخواهد بود. و البته برای شما خطرات بسیار زیادی هم دارد در طرف مقابل اگر پزشک شما تخصص کافی داشته باشد. پاک کردن تاتو ابرو با لیزر به سرترین و و ایمن ترین روش برای شما تبدیل می‌شود. شما با لیزر تتو ابرو می‌توانید رنگ‌هایی را پاک کنید که در گذشته پاک کردنشان برای شما ممکن نبوده است.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

البته لازم به ذکر است که بگوییم بعضی از افراد با احتیاط و جنبه های خاص باید لیزر شوند. اگر فردی تحت درمان با قرص راکوتان باشد و یا فردی که خود را برنزه کرده باشد. افراد خیلی تیره و سیاه پوست هستند. افرادی که دچار بیماری روحی و روانی هستند افرادی که نسبت به فلزاتی مانند آهن حساسیت داشته باشند باید قبل از انجام لیزر از آنها تست حساسیت به عمل آید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

10 پاسخ

  1. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر تاتو
    لیزر کردم و خیلی راضی هستم ممنون از آقای دکترضرغامی و تیم دکتر لاغری

  2. اگر سلامتی صورت و ابروهاتون رو دوست دارید میکروبلدینگ نکنین.
    من ماه پیش انجام دادم عفونت کرد و ابروهام الان نصفش ریخته.

    1. سلام دوست عزیز. چک کردیم و شما در مجموعه ما میکرو نکردید!

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  4. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

  5. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
    دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

    1. اصولا دوره نقاهت تا ۲ هفته است. از آنجایی که خدمت در مجموعه ما نبوده با دکتر خودتان مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر

درمان جای جوش درمان اسکار آکنه پاک کردن تاتو با لیزر پاک کردن تاتو ابرو