همه چیز در مورد درمان جای جوش

همه چیز در مورد جای جوش

همه چیز در مورد جای جوش

همه چیز در مورد درمان جای جوش؛ هنگامی که شما می‌خواهید جای جوش‌های خود را درمان کنید باید نکاتی را بدانید به عبارت دیگر برای آنکه بتوانید جای جوش های خود را به درستی درمان کنید باید اطلاعات کافی در مورد نوع درمان اسکار و جای جوشی که می‌خواهید داشته باشید و همچنین در مورد نوع جای جوش‌تان داشته باشید چرا که اگر شما اطلاعات کافی در مورد نوع جای جوش خود و همچنین انواع و اقسام روش‌هایی که با آن میتوان جای جوش ها را از بین برد نداشته باشید ممکن است علاوه بر آنکه نتایج مطلوبی را مشاهده نکنید آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما اعم از پوست صورت و یا بدنتان وارد شود پس برای آنکه نتایج مطلوبی مشاهده نمایید بهتر است برخی از نکات مهم و کلیدی در رابطه با درمان جای جوش توجه کافی داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید تا راجع  به هر چیزی که باید در مورد جای جوش بدانید صحبت کنیم.

جوش و انواع جای جوش

در اولین گام از بررسی همه چیز در مورد درمان جای جوش انواع جای جوش را معرفی خواهیم کرد. یکی از مهم ترین مسائلی که شما قبل از درمان جای جوش باید به آن توجه داشته باشید این است که جای جوشی که برای شما ایجاد شده است ناشی از چه مسئله‌ای می‌باشد به عبارت دیگر نوع جای جوش ایجاد شده به چه صورت می باشد به طور کلی باید بگویم افراد دارای پوست های متفاوتی می باشند و بسته به این که پوست آنها به چه صورتی می باشد ممکن است جوش های متفاوتی در صورت  یا سایر قسمت‌های بدن آن‌ها ایجاد شود و همچنین جای جوش ایجاد شده به تبع این جوش ایجاد می‌شود  اما در یک دسته‌بندی کلی باید بگوییم جای جوشهای افراد به دو دسته سطحی و عمیق تقسیم می‌شود برای مثال هنگامی که شما دچار آبله مرغان می‌شوید ممکن است تنها جای جوش سطحی از آن باقی بماند اما گاهی اوقات ممکن است شما دچار یک جوش عفونی شوید و با دستکاری این جوش جای جوش های عمیقی را ایجاد نمایید در هر حال نکته ای که لازم است به شما یادآوری کنیم این است که برای هر دو نوع جای جوش درمان‌های مناسبی وجود دارد که شما نباید نگران باشید و تنها با شناسایی نوع جای جوش تان روش مناسبی را انتخاب کنید.

روش های درمان جای جوش

دومین گام از گام از بررسی همه چیز در مورد درمان جای جوش مربوط به روش درمان است. برطرف کردن جای جوش و اسکار آکنه روش‌های مختلفی دارد. به طور کلی باید بگوییم به تعداد جای جوش‌هایی که برای افراد موجود میباشد درمان‌های متفاوتی نیز موجود می‌باشد یعنی اینکه تعداد درمان‌های جای جوش بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید با توجه به نوع جای جوش‌تان بهترین روش را انتخاب کنید اما در بین تمامی روش‌هایی که برای درمان جای جوش وجود دارد پرکاربردترین و عمده ترین روش‌هایی که پزشکان نیز آن را توصیه می کنند به شرح زیر می‌باشد:

ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین کلینیک پاک کردن اسکار شهرک غرب، با ارائه بهترین مشاوره‌ها روش مناسبی را برای از بین بردن جای جوش ارائه می‌کنیم. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آیا میتوان چند روش را انجام داد؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت بله شما می‌توانید هنگامی که از یک روش استفاده می کنید بعد از یک روش دیگر استفاده کنید برای مثال اگر شما در ابتدا از روش پاکسازی و اسکراپ و یا حتی میکرونیدلینگ استفاده نموده اید اما جای جوش هایتان به طور کامل محو نشده است می توانید پس از مدتی از لیزر استفاده کرده و با کمک لیزر به خصوص لیزر اربیوم برای جای جوش و کوترا جای جوش های خود را به طور کامل محو نمایید و با این کار نتایج بهتری مشاهده نمایید چرا که در ابتدا با کمک سایر روشها جای جوش‌ها را تا حدودی کمرنگ نموده اید و با کمک لیزر به طور کامل این جای جوش ها را از بین خواهید برد.

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش

همانطور که مشاهده نمودید روش های بسیار متنوعی وجود دارد که شما با آن می توانید جای جوش های خود را با آن از بین ببرید اما اگر به دنبال بهترین روش می باشید باید به شما بگوییم در وهله اول لیزر و به خصوص لیزر اربیوم و کوترا در بین سایر روش‌ها حرف اول را می زند چرا که این روش یک روش فوق العاده پیشرفته بوده و به دلیل آن که در آن از دستگاه های پیشرفته و اشعه های قوی استفاده می‌شود توانایی از بین بردن تمامی انواع و اقسام جای جوش ها را دارد و شما با کمک لیزر به خصوص لیزر اروبیوم و کوترا می توانید هر نوع جای جوشی را در سریعترین زمان ممکن از بین ببرید بعد از لیزر میتوان گفت میکرونیدلینگ به عنوان یک روش بسیار خوبی می باشد که اکثر پزشکان به افرادی که دارای جای جوش های نسبتا سطحی می باشد و چندان عمیق نیست توصیه می‌کنند انجام دهند چرا که این روش نیز یک روش بسیار مناسبی بوده و دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد و شما می توانید با انجام آن جای جوش های خودتان را که نه چندان عمیق می‌باشد به طور کامل از بین ببرید.
بعد
بعد
بعد
قبل
قبل
پس اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم باید به این مطلب اشاره کنیم که لیزر به خصوص دو نوع لیزر اربیوم و کوترا برای انواع و اقسام جای جوش ها مناسب می‌باشد و اکثر افراد برای درمان جای جوش‌های عمیق و سخت استفاده می‌کنند و میکرونیدلینگ یک روشی می باشد که شما با کمک آن می‌توانید جای جوشهای کاملاً سطحی را از بین ببرید.
ادامه مطلب  درمان جای جوش چال شده

نتیجه گیری نهایی

درمان جای جوش یک امر بسیار حساسی می‌باشد که لازم است شما اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و در صورتی که اطلاعات و علم و تخصص کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است علاوه بر آن که جای جوش های تان درمان نمی شود مشکلات بدتری برای شما ایجاد کند پس لازم است قبل از آنکه بخواهید جای جوش خود را درمان کنید به نکاتی که برای شما اشاره نمودیم توجه کافی داشته باشید تا علاوه بر آن که جای جوش های تان درمان می شود آسیبی به پوست شما وارد نشود همچنین با توجه به مطالبی که برای شما ارائه دادیم باید متوجه شده باشید که در بین تمامی روش هایی که برای درمان جای جوش وجود دارد بهترین روش لیزر بخصوص  لیزر اربیوم و کوترا می باشد پس اگر شما دارای جای جوشی می باشید بهتر است بدون آنکه به سایر روش ها توجهی داشته باشید از این روش استفاده نموده و جای جوش های خود را خیلی سریع و بدون آن که هیچ ضرری به پوست شما وارد شود درمان کنید.
اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

12 پاسخ

  1. بهترین دکتر لیزر جای جوش در ایران هستند دکتر ضرغامی

  2. با سلام و وقت بخیر. من باردار هستم آیا می‌توانم قبل از به دنیا آمدن ف دکتر تاتو
    ندم تزریق ژل خط خنده انجام دهم؟

    1. خیر حدمات زیبایی باید یعد از نقاهت زایمان انجام شود.

  3. سلام من ریزش مو دارم و به یک کلینیک مراجعه کردم گفتن باید ریزش متوقف بشه تا بتونی کاشت انجام بدی؟ اما چون کلینیک خیلی معتبر نبود بهشون اکتفا نکردم. میشه بگید میتونم کاشت بکنم یا نه یا باید صبر کنم

  4. سلام
    این تتو ها بعد از اینکه پاک شدن عوارض ندارن؟

  5. با درود و احترام
    آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

  6. سلام، من تمام مطالب مربوط کاشت مو رو خوندم اما نمی دونم باید کدوم روش رو انتخاب کنم و کدوم روش بهتر است، میشه کمک کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله همه چیز در مورد درمان جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر