ناگفته های درمان جای جوش با لیزر

ناگفته های درمان جای جوش با لیزر؛ با توجه به وجود روش‌های خوب برای انجام عمل لیزر همچنین کلینیک‌های متعدد و معتبر که برای انجام این عمل به وجود آمده‌اند. ارائه دستگاه های پیشرفته و کاربردی برای این عمل متقاضیان آن نسبت به گذشته افزایش یافته. همچنین دسترسی همگانی به اینترنت و امکان کسب اطلاعات لازم در مورد این عمل و روش‌های موجود برای آن باعث شده که اطلاعات عمومی نسبت به لیزر افزایش پیدا کند و افراد از مزایای آن آگاه شوند.

در حال حاضر لیزر کاربردهای بسیار زیادی دارد. بهترین و ایمن ترین انتخاب برای درمان مشکلات ایجاد شده روی پوست و درمان اسکار و جای جوش است. فارغ از اینکه علل ژنتیکی دارد یا خیر. با استفاده از لیزر می‌توان جای جوش، ترک‌های پوستی، کک و مک و غیره را کاملا از بین برد و پوستی صاف و یکدست داشت.
 
ناگفته های درمان جای جوش با لیزر و درمان جای زخم جوش صورتاز جمله اطلاعاتی است که قبل از عمل افراد از روش ‌های مختلف لیزر به دست می آورند و با این اطلاعات کلینیک بهتر و معتبرتر را که روش مطمئن تری ارائه می‌دهد انتخاب می‌کنند. درمان جای جوش با استفاده از لیزر یکی از مهمترین و رایج ترین کاربرد های استفاده از عمل لیزر است. هر فردی در هر سن و جنسیتی ممکن است به انجام این عمل نیاز پیدا کند. زیرا جوش ها به علل مختلفی در همه افراد به وجود می آیند.

ناگفته های درمان جای جوش با لیزر

ناگفته های درمان جای جوش با لیزر نشان می دهد که این عمل برای از بین بردن جای جوش و اسکار های ایجاد شده روی صورت بسیار خوب عمل کرده و کاملا نتیجه ده بوده است. به طور طبیعی پس از بهبود جوش لک و جای آن برای مدتی روی پوست باقی می ماند. اگر روند کلاژن سازی و بهبود پوست سرعت خوبی داشته باشد این جای جوش باید در مدت معقولی از بین برود. اما در برخی مواقع به علل مختلف مانند نوع پوست افراد این بهبودی ایجاد نمی شود. نیاز به استفاده از عمل لیزر است تا آثار جوش به طور کلی برطرف شود. 

علت رایج جوش صورت چیست؟

یکی از ناگفته های درمان جای جوش بررسی علت است. جوش‌ها معمولاً در همه سن و سال‌ها برای هر فردی ایجاد می ‌شوند. اما در دوران جوانی و بلوغ تعداد آن‌ها بیشتر شده و ممکن است در این سن آزاردهنده‌تر باشند.

معمولاً کسانی که پوست چرب دارند بیشتر جوش میزنند و این مشکل برای آنها آزاردهنده تر است. زیرا معمولاً متوقف نمی شود و در هر سنی برای آنها پیش می‌آید. اما کسانی که پوست خشک دارند هم جوش می زنند. حتی ممکن است جوش های آنها التهابی تر باشد. علاوه بر این که به راحتی قابل درمان نیستند با تغییر رنگ پوست اسکار بر جای بگذارند.

استرس های زیاد و قرار گرفتن در موقعیت های اضطرابی هم می تواند علت ایجاد جوش باشد. زیرا جوش می ‌تواند یک واکنش به استرس در بدن باشد.
بسته شدن فولیکول های مو هم یکی از علل رایج ایجاد جوش روی پوست صورت است. البته با رعایت برخی نکات یا استفاده از محصولات مناسب مراقبت پوستی می توان تا حدی جلوی جوش زدن را گرفت. اما در برخی از موارد هم استفاده از محصولات پزشکی نتیجه نمی دهد.

مشاوره ۲۴ ساعته درمان جای جوش

09127300790

جوش صورت

پس از دوران بهبود جوش های صورت پوست آن نواحی تغییر رنگ میدهد. رنگی مشابه با سایر نقاط پوست ندارد بلکه در ابتدا قرمز رنگ به نظر می رسد. با گذشت زمان قهوه‌ای و تیره تر می شود. که اگر این آثار باقی مانده از جوش در مدت معقولی بهبود نیابند به تدریج بیشتر می شوند. حالت زیبای پوست را از بین می‌برند. بنابراین افراد پس از گذشت مدتی به دنبال راه حلی برای از بین بردن تمام آثار جای جوش روی پوست خود هستند.

حتی در برخی مواقع جوش های زیاد باعث ایجاد فرورفتگی روی پوست صورت میشوند. اما ناگفته های درمان جای جوش با لیزر نشان می دهد که تمامی این آثار با استفاده از روش‌ های جدیدی که برای لیزر وجود دارد محو می شود. پوست به حالت صاف و یک دست سابق بر می‌گردد. 

ناگفته های درمان جای جوش با لیزر

علل ایجاد لک های پوستی در اثر جوش صورت

حال ممکن است بپرسیم که چطور می توان از ایجاد لکه ها بعد از بهبود جوش ها جلوگیری کرد. چه راهی برای عدم ایجاد اسکار یا تغییر رنگ پوست صورت در اثر جوش وجود دارد؟

معمولاً پس از ایجاد جوش ها روی صورت به هر علت که باشند می توان یک سری اعمال را انجام داد. تا از ایجاد لکه های پوستی جلوگیری شود. پس از دوران بهبودی جای جوش باقی نماند. برای مثال در مورد جوش های التهابی که معمولا اطراف آن ها قرمز می شود پزشکان توصیه می ‌کنند که افراد اقدام به تخلیه جوش نکنند. از محصولاتی که توسط پزشکان توصیه می شود استفاده کند تا دوران بهبودی زودتر طی شود. علاوه بر این در مورد جوش های غیر التهابی که سرسیاه یا سر سفید هستند هم می شود پس از دوران بهبودی کرم های ضد لک استفاده کرد.

اما بسیار پیش می آید که با رعایت تمامی این نکات جای جوش باقی می ماند و پوست قدرت ترمیم آن را ندارد. برای همین راه حل نهایی که به صورت دائمی اسکار های ایجاد شده در اثر جوش را از بین ببرد لیزر است.

لیزر با روش های بسیار پیشرفته که امروز وجود دارد. مانند لیزر اربیوم و کوترا با دستگاههای بسیار پیشرفته که امواج نور را با انرژی بالا ارسال می‌کنند. قابلیت برطرف کردن جای جوش را دارد و اثر لیزر با این روش ها دائمی خواهد بود. در لیزر با استفاده از انرژی حرارتی روند بهبود و کلاژن سازی پوست تحریک می شود. تا لایه سطحی پوست لایه برداری شود. به جای آن پوست سالم که جای جوش ندارد جایگزین پوست لکدار داده شود.

بیشتر بخوانید درباره: با چه روش هایی میتوان جای جوش را از بین برد؟

در پایان …

ناگفته های درمان جای جوش با لیزر حاکی از این است که این روش با قدرت بسیار بالا خصوصاً در تکنیک‌های جدید موجود برای عمل لیزر مثل اربیوم و کوترا تمامی آثار جوش را از بین میبرد. تا هیچ لکی روی پوست صورت باقی نماند. در پایان می‌توانید ویدیو رضایت مراجعه کننده کلینیک دکتر تاتو را از درمان جای جوش مشاهده کنید.


 
5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام
    من دو سال پیش کاشت انجام دادم و الان گاهی چند تار مو در روز می‌ریزه(مثلا ۶ تا ۱۰) بنظرتون طبیعیه یا باید با پزشک مشوره کنم؟

  2. سلام آقای دکتر. این هفته برای میکرونیدلینگ صورت وقت دارید؟

  3. سلام برای لک صورت چند جلسه میکرونیدلینگ باید انجام دهیم جواب میگیریم

  4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ناگفته های درمان جای جوش با لیزر

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر