لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم چیست؟ امروزه با پیشرفت‌هایی که در زمینه زیبایی صورت گرفته است روش‌های سنتی و قدیمی جایگاه خود را از دست داده‌اند. روش‌های جدید جایگزین آنها شده است. چرا که این روش ها علاوه بر اینکه سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود. نتایج بهتری از آن‌ها حاصل می شود. یکی از روش‌هایی که امروز جایگاه بسیار زیادی در بین بیماران و همچنین پزشکان دارد لیزر اربیوم می‌باشد. در ادامه قصد داریم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم.

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم چیست؟

هنگامی که شما با یک روش برای درمان مشکلات پوستی خود روبرو می شوید برای اینکه بتوانید در مورد ویژگی‌های آن روش به درستی اطلاعات کافی به دست بیاورید لازم است در مورد کلیت و ماهیت آن روش اطلاعاتی داشته باشد. به همین منظور در ابتدای مطلب قصد داریم اندکی در مورد کلیات روش لیزر اربیوم برای شما صحبت کنیم.

لیزر اربیوم به طور کلی همانطور که مشاهده می نمایید یکی از انواع و اقسام روش‌های لیزر می باشد. که برای رفع و درمان مشکلات پوستی از آن استفاده می‌شود. در رابطه با چگونگی انجام آن باید بگوییم که در تمامی مراحل آن از اشعه های قوی برای رفع مشکلات استفاده می‌شود. این اشعه‌ها خود با کمک دستگاه‌های قوی‌تر به نواحی که دچار مشکل می باشد وارد می‌شود. پس تا اینجای مطلب متوجه شدید که لیزر اربیوم نسبت به تمامی روش ها اعم از سنتی و یا مدرن متفاوت بوده است.

چرا که در هیچ روش دیگری از اشعه قوی برای درمان مشکلات پوستی استفاده نمی‌شود. اما نکته‌ای که در مورد لیزر اربیوم حائز اهمیت می باشد و باعث متمایز شدن آن از سایر روش ها می شود. این است که از این روش برای درمان مشکلات متعدد پوستی استفاده می شود. به عبارت دیگر با کمک آن می‌توان بسیاری از مشکلات را درمان کرد. در حالی که بقیه روشها توانایی درمان مشکلات متعدد را نداشته و فقط برخی از مشکلات را می‌توانند درمان کنند. حتی گاهی اوقات این روش ها نیز با شکست مواجه می شود.

مزایای لیزر اربیوم چیست؟

  • دائمی
  • بدون درد
  • بدون التهاب
  • بدون ایجاد کبودی
  • روشی سریع و مطمئن
  • همراه با دستگاه های قوی و پیشرفته
  • درمان قطعی مشکلات پوستی

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر اربیوم و فواید آن مطلب ” فواید لیزر اربیوم ” را مطالعه کنید و یا با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاوره لیزر اربیوم

09127300790

آیا استفاده از روش اربیوم مضر است؟

هنگامی که صحبت از ضررهای ناشی از یک عمل زیبایی می شود بسیاری از افراد نگران شده و گمان می‌کنند که یک روشی که با کمک آن می‌توانند مشکلات خود را با آن حل نمایند. ممکن است برای آنها به مرور زمان ضررهای بسیار زیاد ایجاد کند. اما باید بگوییم که این یک باور کاملاً غلطی می باشد. نمی‌توان این قاعده اصلی را به همه روش‌ها تعمیم داد. چرا که برخی از روش‌ها وجود دارند که علاوه بر اینکه در طول دوره درمان هیچ ضرری برای فرد ایجاد نمی‌کند به مرور زمان و پس از سالیان سال هیچ عارضه جدی و خطرناکی برای فرد ایجاد نمی‌کند.

باید بگوییم که لیزر اربیوم از دسته روش‌هایی می باشد که هیچ ضرری برای فرد نخواهد داشت. اعم از حین عمل یا بعد از عمل چرا که همانطور که قبلاً اشاره نمودیم اربیوم به عنوان یک روش کاملا پیشرفته شناخته می‌شود. درصد اینکه آسیب و ضرری برای فرد ایجاد کند بسیار کم می باشد.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر پس از استفاده از روش‌ لیزر اربیوم برخی از عارضه های کوتاه مدت را مشاهده نمودید نگران نشده و آرامش خود را حفظ نمایید. چرا که همانطور که بیان نمودیم این عوارض کوتاه مدت بوده و خیلی سریع از بین خواهد رفت. پس به طور کلی در رابطه با عوارض لیزر اربیوم باید نتیجه گیری کنیم که این نوع لیزر عوارض بلندمدت و دائمی ندارد. تنها ممکن است در برخی از افراد عوارض ناچیز و کوتاه مدت ایجاد شود که خیلی سریع قابل حل می باشد.

لیزر اربیوم

کاربرد لیزر اربیوم

در ابتدا مطلب اشاره نمودیم که لیزر اربیوم به عنوان یکی از روش‌های درمانی شناخته می شود. با کمک آن می‌توان بسیاری از مشکلات اعم از مشکلات جدی و یا ساده را حل نمود. در حالی که در هیچ کدام از روش‌های درمانی چنین قابلیتی وجود ندارد. در ادامه قصد داریم به کاربرد لیزر اربیوم در زمینه زیبایی بپردازیم. تا در صورتی که شما دچار مشکلات پوستی هستید بتوانید با اطلاعات و آگاهی در مورد اربیوم مشکلات پوستی خود را با کمک این روش فوق العاده درمان نمایید.

اربیوم و درمان جای جوش

جای جوش همیشه به عنوان یکی از عواملی شناخته شده است که توانسته زیبایی افراد را مختل کرده و باعث ناراحتی ودغدغه افراد شود. اما از زمانی که روش اربیوم کشف و ابداع شده است دیگر نگرانی و ناراحتی افراد قاعدتاً معنایی نباید داشته باشد. چرا که با کمک اربیوم می‌توان خیلی سریع و حتی گاهی اوقات تنها در یک جلسه جای جوش را برای همیشه درمان نمود. ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا اربیوم توانایی درمان انواع و اقسام جای جوش ها را دارد و یا اینکه برای درمان جای جوش ها محدودیتی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که خیر. چرا که همانطور که قبلاً بیان نمودیم اربیوم یک روش درمانی برای انواع و اقسام مشکلات پوستی می باشد. پس برای درمان انواع و اقسام جای جوش ها مفید بوده و محدودیت ایجاد نمی‌کند. به عنوان مثال اگر شما دارای جای جوش نسبتاً عمیقی می باشید می توانید با کمک اربیوم آن را درمان کنید. همچنین اگر دچار جای جوش سطحی و ساده نیز می باشید می توانید با کمک اربیوم نیز آن را درمان نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: لیزر اربیوم برای جای جوش

اربیوم و جای زخم و بخیه

یکی دیگر از کاربردهای لیزر اربیوم از بین بردن جای زخم و بخیه است. ممکن است برای همه افراد در هر سنی ایجاد شده باشد. اما خوشبختانه لیزر اربیوم بدون این که محدودیتی برای سنین مختلف ایجاد کند. می‌تواند این جای خم و بخیه را که باعث اختلال در زیبایی افراد شده است به راحتی و خیلی سریع از بین ببرد.

با توجه به مطالبی که برای شما ارائه دادیم متوجه شدید که با کمک لیزر اربیوم می توان بسیاری از مشکلات پوستی را درمان نمود. نکته ای که در مورد این روش جالب توجه می‌باشد این است که محدودیتی برای افراد ایجاد نمی‌کند. منظور از محدودیت اعم از محدودیت سنی و یا محدودیت برای مشکلات متفاوت می‌باشد. چرا که همانطور که مشاهده نمودید با کمک این روش می توان مشکلات پوستی را در هر سنی درمان نمود. همچنین می‌توان هر نوع مشکل پوستی اعم از جدی و یا ساده را به راحتی درمان کرد.

کسب اطلاعات بیشتر: لیزر اربیوم برای جای بخیه

ما در کلینیک دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر بهترین مشاوره را برای داشتن یک لیزر اربیوم بدون درد و عوارض به شما ارائه خواهیم داد. برای دریافت مشاوره بیشتر فرم زیر را پس از مشاهده ویدیو رضایتمندی مراجعه کننده از لیزر اربیوم تکمیل کنید تا مشاورین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. من برای فک زاویه سازی انجام دادم و بسیار راضی هستم. کارتون خیلی عالی هست. صرفا خواستم از زحمات شما تشکر کنم.

  2. حدود شش ماه از کاشت مو من گذشته الان از چه شامپویی استفاده کنم ؟

  3. سلام آقای دکتر. هزینه تزریق ژل باسن چقدره؟ آیا درد داره؟

  4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  5. وقتتون بخیر. یک نوبت برای تزریق ژل لب واسه خودم و خواهرم میخواستم. ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله لیزر اربیوم چیست؟

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر