فیلم لیزر اربیوم

فیلم لیزر اربیوم

فیلم لیزر اربیوم

فیلم لیزر اربیوم؛ لیزر اربیوم همانند لیزر کربن دی اکسید لیزر بسیار قوی ‌ای است که با استفاده از انرژی لایه‌ بیرونی پوست را برمی‌دارد. این لیزر بر اساس تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در نقاط کنترل شده و دلخواه است. فرسایش پوست با لیزر، همانند فرسایش با لیزرهایی مثل اربیوم و یا لیزر کربن دی اکسید، برتری‌ هایی نسبت به دیگر روش‌های لایه برداری دارد. از بعضی از برتری ‌های لیزری مثل لیزر اربیوم، می‌توان به خون ریزی کم تر، برش بیش تر به همراه توانایی هدف قرار دادن نواحی کوچکی مثل خال‌ ها و همچنین دوران نقاهت کوتاه ‌تر نسبت به دیگر روش‌‌ها اشاره کرد.

فیلم لیزر اربیوم

طبق آمار و تحقیقات، افرادی که از لیزر اربیوم برای درمان استفاده کرده ‌اند تا دو برابر زود تر و سریع ‌تر از افرادی که با لیزر کربن دی اکسید اقدام به درمان کرده بودند از دوران نقاهت گذشتند و بهبود یافتند. یکی دیگر از برتری‌ های این لیزر این است که با توجه به قابلیت هدف قرار دادن نواحی کوچک، بافت‌ های پیرامون بسیار کم تر می‌سوزند. این امر خود در تسریع روند درمان موثر است. البته این روش نیز همانند هیچ روش دیگری عاری از عوارض نیست. از عوارض آن می‌توان به قرمزی، کبودی و تورم اشاره کرد. نکته‌ مثبت این است که این عوارض نهایتا تا یک هفته رفع می‌شوند. اما نتایج فوق ‌العاده‌ی این روش درمان می‌تواند تا پنج سال دوام خود را حفظ کند.

فیلم لیزر اربیوم

روش کار لیزر اربیوم

روش کار این لیزر این گونه است که پرتوهای تابیده شده توسط این لیزر، پس از رسیدن به بافت پوست جذب آب آن می‌شوند و سپس بافتی که حاوی آب است تبخیر می‌شود. با اربیوم، گرمای اضافی‌ ای که در قسمت مورد هدف لیزر تولید می‌شود، کلاژن را در آن نقطه جمع کرده و همچنین باعث می‌شود تولید کلاژن افزایش نیز بیابد. این تغییرات و بالاتر رفتن سطح کلاژن، در نهایت باعث سفت‌ تر شدن بافت پوست می‌شود.

بخش اعظم سلول پوستی، از آب تشکیل شده است. گرمایی که توسط لیزر تولید می‌شود، بر روی پوست پخش می‌شود. در واقع اساس کار این لیزر، آسیب رساندن به سطح پوست و تخریب سلول‌های پوستی است. تا جایی که صرفا پروسه‌ التیام و ترمیم پوست تشدید شود. از آن جایی که لیزر با گرما کار می‌کند، اثر اولیه این روش شبیه به سوختگی سطحی پوست است. پس از آن پوست عرق کرده و دچار ریزش می‌شود.

اسکار ها و چروک‌ های سطحی‌ تر و کم عمق ‌تر، پس از یک جلسه درمان با لیزر اربیوم، می‌توانند به طور کامل پاک سازی شده و برطرف شوند اما اسکار ها و چین و چروک ‌های عمیق ‌تر نیاز به طی دوره‌ درمان طولانی‌ تری دارند. این لیزر در از بین بردن چین و چروک ‌های خفیف تا متوسط که در اثر نور آفتاب به وجود آمده ‌اند. یا چین و چروک‌ هایی که در نتیجه‌ حرکات ماهیچه‌ های صورت تشکیل شده ‌اند. رد جوش‌ های قدیمی و اثر زخم‌ های ایجاد شده در اثر آسیب و یا عمل ‌های جراحی ایجاد شده‌ اند. لکه ‌هایی تشکیل شده در اثر پیری پوست و ضایعات سطحی یا با عمق کم موثر است.

از کاربرد‌های اربیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فیلم لیزر اربیوم

برای درک بهتر لیزر اربیوم و برای این که متوجه کاربرد و مزایای آن شوید، فیلم لیزر اربیوم برای شما عزیزان قرار داده شده است که می‌توانید آن را در انتهای این مقاله مشاهده کنید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  2. هر زائده ای در ناحیه تناسلی زگیل تناسلی هست؟

  3. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

  4. سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا با برداشتن فولیکول‌های بانک اون قسمت سر کم پشت تر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله فیلم لیزر اربیوم

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر