سوالات مهم در درمان جای جوش

سوالات مهم در درمان جای جوش

سوالات مهم در درمان جای جوش

سوالات مهم در درمان جای جوش؛ جای جوش یکی از مشکلات پوستی می‌باشد که هرکدام از ما دست کم حداقل یک بار به آن دچار شده‌ایم و به دنبال راهکارهایی بودیم تا بتوانیم به درمان اسکار و جای جوش و در مورد آن ممکن است سوالات بسیار زیادی برای ما ایجاد شود و این یک امر طبیعی می‌باشد چرا که هنگامی که ما می‌خواهیم از یک روش درمانی استفاده کنیم نگران این هستیم که آیا روشی که می‌خواهیم انجام دهیم معتبر میباشد یا خیر؟ آیا برای سلامت پوست ما مفید می باشد یا خیر؟ آیا ضرر دارد یا نه؟ و سوالاتی از این قبیل پس این که هنگام درمان جای جوش برای شما سوالات متفاوتی ایجاد شود یک امر کاملاً طبیعی می‌باشد در ادامه در مورد مهمترین سوالاتی که ممکن است در درمان جای جوش برای هر کدام از افراد پیش بیاید بیشتر بحث خواهیم کرد.

آیا جای جوش درمان پذیر است؟

اکثر افرادی که دچار جای جوش می‌شوند به مرور زمان انگیزه و امید خود را از دست می دهند این افراد به دلیل اینکه از روش های متفاوتی استفاده کرده و موفق نشده‌اند ناامید شده و اکثرا دچار این مشکل می شوند که دیگر نمی توانند جای جوش های خود را رفع کرده و پوستی صاف داشته باشند و این گونه افراد غالباً از اعتماد به نفس پایینی برخوردار می باشند اما باید به این افراد بگوییم که از این افکار منفی دور باشند و دیگر نگران نباشند چرا که با توجه به ایجاد روش های نوینی مانند لیزر مخصوصا دو نوع لیزر اربیوم برای جای جوش و کوترا، میکرونیدیلینگ، اسکراب و پاکسازی پوست و روش‌هایی مانند روش های فوق الذکر دیگر هیچ جای جوشی بدون درمان باقی نبوده و تمامی جای جوش ها اعم از سطحی و عمیق قابل درمان می‌باشد.

آیا می‌توان از ایجاد جای جوش جلوگیری کرد؟

تمامی افرادی که دچار جای جوش شده‌اند قاعدتا به یکباره دچار این جای جوش ها نشده و به مرور زمان پوست آن‌ها دچار مشکل شده است اما اگر از آنها بپرسید به شما می‌گویند که پوست آنها ابتدا دچار جوش شده است و به مرور زمان این جای جوش‌ها نمود پیدا کرده است و دلیل اینکه جای جوش های ناشی از جوش ایجاد می‌شود نیز متفاوت می باشد گاهی اوقات ممکن است جوشی که در پوست یا صورت شما ایجاد می شود به اندازه ای عمیق باشد که خواه‌ناخواه جای جوش های عمیقی از خود بر جای بگذارد اما گاهی اوقات جوش ایجاد می‌شود.

اما متاسفانه برخی از افراد با دستکاری آن جای جوش‌های بدی از آن ایجاد می‌کنند در هر حال همانطور که ایجاد جوش ها متفاوت می باشد باید بگوییم ایجاد جای جوش ها متنوع بوده و از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد با وجود تنوعی که در جای جوش ها وجود دارد افراد نباید نگران باشند چرا که در هر حال قابل درمان می باشند.
بعد
بعد
بعد
قبل
قبل
  • آیا امکان درمان جای جوش سریع وجود دارد؟
غالب افرادی که دچار جای جوش می‌باشند به دلیل این که زیبایی این افراد را تحت تاثیر قرار داده و می خواهند هرچه سریعتر از شر این جای جوش های زشت راحت شوند به همین دلیل اکثر افراد به دنبال این هستند که بتوانند راهکارهایی را پیدا کنند تا جای جوش های آنها را خیلی سریع از بین ببرد در پاسخ به این سوال آن‌ها باید بگوییم که با وجود روش‌هایی مانند لیزر به خصوص لیزر اربیوم و کوترا امکان اینکه شما بتوانید جای جوش‌های خود را در کوتاهترین زمان ممکن و خیلی سریع از بین ببرید وجود دارد پس اگر از آن دسته از افرادی هستید که در صورتتان جای جوش وجود دارد و می‌خواهید خیلی سریع جای جوش را از بین ببرید از لیزر و به خصوص لیزر اربیوم و کوترا استفاده کنید و جای جوش‌های خود را هر چه سریعتر و بدون اینکه نیاز به از دست دادن وقت باشد از بین ببرید.
بیشتر بخوانید درباره: سریع ترین روش از بین بردن جای جوش
  • آیا درمان جای جوش گران است یا ارزان؟

از آنجایی که اکثر افراد جوش های خود را بسیار لاینحل می بینند گمان می کنند که درمان این نوع جای جوش ها دارای هزینه‌های بسیار زیادی می باشد در حالیکه این یک باور کاملاً غلط می باشد و هزینه‌های ناشی از درمان جای جوش بسته به اینکه شما از چه روشی استفاده کنید و همچنین به نوع جای جوش شما متفاوت می باشد برای مثال هر چه جای جوش شما عمیق تر باشد و یا قرمز تر باشد این نشان دهنده وخوامت و سختی جای جوش بوده و لازم است از روشهای پیشرفته تری استفاده شود و در نتیجه نیاز به هزینه بیشتری می باشد برای مثال لازم است برای درمان جای جوش هایی مانند روش فوق الذکر از روش لیزر به خصوص لیزر اربیوم و کوترا استفاده شود تا جای جوش به طور کامل از بین رود اما گاهی اوقات ممکن است جای جوش ایجاد شده سطحی بوده و چندان عمیق نباشد.

ادامه مطلب  برطرف کردن اسکار آکنه با اربیوم
در نتیجه هزینه‌های ناشی از آن چندان زیاد نمی باشد و شما میتوانید حتی با استفاده از روش میکرونیدلینگ این جای جوش ها را به راحتی از بین ببرید و علاوه بر اینکه جای جوش و روشی که می خواهید از آن استفاده کنید در قیمت و هزینه تاثیر دارد کلینیک و پزشک متخصص شما در هزینه تاثیر دارد چرا که اگر شما از یک کلینیک خصوصی و پزشک حادق استفاده کنید هزینه ها بیشتر خواهد بود.
  • کدام روش برای درمان جای جوش مناسب‌تر میباشد؟
در پاسخ به این سوال نمی‌توانیم به صورت قاطعانه جواب دهیم چرا که بسته به نوع جای جوش شما و همچنین نوع پوست شما روشی که مناسب می باشد متفاوت می باشد اما در بین تمامی روش های مدرنی که برای درمان جای جوش وجود دارد می‌توانیم بگوییم بهترین و پرکاربردترین روش لیزر به خصوص لیزر اروبیوم و کوترا می باشد و پس از این روش باید بگوییم میکرونیدلینگ توانسته است توجه بسیاری از پزشکان و افراد را به خود جلب نماید نکته‌ای که لازم است به شما گوشزد کنیم این است که اگر می‌خواهید جای جوش های خود را درمان کنید حتماً با توجه به نوع جای جوش و پوست خود بهترین روش را انتخاب کنید چرا که اگر شما نوع جای جوش و پوست خود را در نظر نگیرید ممکن است نتیجه مطلوبی مشاهده نکنید.

ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن اسکار شهرک غرب، بهترین روش‌ها را با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا برای از بین بردن جای جوش ارائه می‌دهیم برای دریافت مشاوره بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید. مشاورین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

12 پاسخ

  1. سلام.
    دقیقا هزینه تزریق چربی به صورت برای رفع گودی زیر چشم چقدر میشه؟ بعد از تزریق باید چند وقت یکبار دوباره این تزریق انجام بشه؟

    1. سلام دوست عزیز. برای اطلاع از خدمات تزریق چربی می‌توانید مطالب وبسایت دکتر لاغری، مرکز تزریق چربی ما رو مطالعه کنید. همچنین مشاورین ما آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما عزیزان هستند.

  2. سلام آقای دکتر
    من قصد انجام تزریق چربی صورت را دارم. دیروز در محل کار در موردش با دوستم صحبت میکردم که دوستم شما را به من معرفی کردن. خواستم یک وقتی ازتون بگیرم.

    1. سلام دوست عزیز. برای اطلاع از خدمات تزریق چربی می‌توانید مطالب وبسایت دکتر لاغری، مرکز تزریق چربی ما رو مطالعه کنید. همچنین مشاورین ما آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما عزیزان هستند.

  3. سلام و عرض ادب شنیدم برای درمان زانو درد موثر است ایا این مطلب درست

    1. چه درمانی منظورتون است؟ اگر نیاز به کمک دارید با ما تماس بگیرید.

  4. سلام. من میخوام تزریق چربی به صورت انجام بدم. بعد از تزریق، سیگار کشیدن روی تزریق ضرر داره؟

    1. بله بعد از تزریق چربی برای مدتی سیگار ممنوع است. برای اطلاع از خدمات تزریق چربی می‌توانید مطالب وبسایت دکتر لاغری، مرکز تزریق چربی ما رو مطالعه کنید. همچنین مشاورین ما آماده پاسخگویی تلفنی به سوالات شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله سوالات مهم در درمان جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر