رفع لک جوش با لیزر کوترا

رفع لک جوش با لیزر کوترا

رفع لک جوش با لیزر کوترا

رفع لک جوش با لیزر کوترا؛ همانطور که می‌دانید امروزه با توجه به سبک زندگی بیشتر افراد و سایر موارد مانند بیماری‌های خاص و استفاده از برخی داروها و نوسانات هورمونی و همچنین رژیم‌های غذایی و موارد دیگر ممکن است بیشتر افراد در معرض آسیب‌های پوستی قرار بگیرند از این رو باعث می‌شود که اعتماد به نفس خود را از دست دهند و به دنبال آن هستند تا بتوانند با بهترین و موثرترین روش‌های موجود این مشکلات پوستی را برطرف نمایند؛ بنابراین یکی از این مشکلات پوستی که امروزه بسیاری از افراد با آن مواجه هستند لک جوش می‌باشد.

لیزر کوترا برای لک

پس با ما در ادامه این مقاله از سری مقالات درمان اسکار و لک همراه باشید تا در مورد لک جوش و همچنین راه‌های برطرف کردن لکه جوش را برای‌تان توضیح دهیم اما قبل از اینکه بخواهیم در این مورد برای‌تان توضیح دهیم ذکر این نکته لازم است که با توجه به اینکه روش‌های متعدد و گوناگون وجود دارد؛ ولی بیشتر افراد به دنبال سریع‌ترین و موثرترین روش هستند. از این رو رفع لک جوش با لیزر کوترا به عنوان موثرترین روش برای شما به شمار می آید.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا را درمورد آسیب‌های پوستی، حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چه عواملی باعث ایجاد لک جوش می‌شود و شما نیاز به رفع لک جوش با لیزر کوترا پیدا می‌کنید؟

09127300790

قیمت لیزر اربیومرفع لک جوش با لیزر کوترا

بهترین روش رفع لک جوش

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ایجاد لک جوش بر روی صورت برای‌تان توضیح دهیم ذکر این نکته لازم است که هنگامی صورت دچار ایجاد لک جوش می‌شود که بر روی آن جوش وجود داشته باشد و عواملی سبب ایجاد جوش بر روی پوست صورت شود، بنابراین اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل در ایجاد لکه جوش بر روی صورت همان علت ایجاد جوش و آکنه می‌باشد که خود عوامل گوناگونی دارد. یکی از عوامل موثر در ایجاد جوش بر روی صورت تغذیه نامناسب و یا برخی از بیماری‌ها و استفاده از داروهای خاص و عدم تعادل کبد و اختلالات کبدی و هورمونی و یا در بسیاری از جوانان سن بلوغ خود نیز باعث ایجاد جوش صورت می‌شود؛ بنابراین هنگامی که صورت دچار جوش می‌شود، دستکاری کردن جوش خوب باعث ایجاد لک جوش بر روی پوست می شود. زیرا همانطور که می‌دانید موثرترین و مفیدترین ماده در پوست برای ترمیم و بازسازی پوست همان کلاژن و الاستین می‌باشد در صورتی که جوش‌ها دستکاری شود، منجر به تولید بیشتر کلاژن و الاستین موجود در آن می‌شود و در نتیجه باعث ایجاد التهاب و لک بر روی پوست می شود.

ادامه مطلب  ناگفته های درمان جای جوش با لیزر

رفع لک جوش با لیزر کوترا

بنابراین برای اینکه شما بتوانید در جهت رفع لک جوش با لیزر کوترا اقدام فرمایید مهم‌ترین نکته این است که شما ابتدا در جهت برطرف کردن جوش و آکنه اقدام نمایید و سپس به رفع لک جوش و آکنه بپردازید.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که جهت رفع لک جوش با لیزر کوترا این دستگاه و این روش چگونه عمل می‌کند؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که روش کوترا در جهت رفع لک جوش به عنوان موثرترین و بهترین روش شناخته می‌شود، زیرا اشعه های موجود در این دستگاه به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در نتیجه باعث همسطح سازی سطح پوست می شود و پوست صورت را یکنواخت نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید درباره: برطرف کردن اسکار آکنه با کوترا

با توجه به اینکه میزان اشعه‌های موجود در این دستگاه‌ها می‌تواند به اندازه کافی کارساز باشد و در جهت رفع لک جوش موثر باشد، اما همان‌طور که می‌دانید روش کوترا نیز مانند سایر روش‌های زیباسازی و جوانسازی پوست نیاز به مراقبت‌های قبل و بعد از انجام آن دارد، بنابراین ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که مراقبت‌های قبل و بعد از انجام روش کوترا در جهت رفع لک جوش چگونه می باشد؟

مراقبت‌های بعد از درمان لیزر کوترا برای لک

همانطور که می‌دانید شما باید قبل از انجام روش کوترا در جهت رفع لک جوش شما باید با پزشک معالج‌تان مشورت کنید و مشاوره بگیرید تا یکسری نکات را قبل از انجام این روش را رعایت کنید. مثلاً اینکه تا ۲ هفته قبل از انجام این روش باید از مصرف داروهای آسپرین و یا رقیق کننده خون را تا ۲ هفته قبل از لیزر مصرف نکنید.

با توجه به اینکه بیشتر محصولات پوستی حاوی ویتامین A می باشد از این رو شما باید هنگامی که قصد استفاده از روش لیزر کوترا را دارید تا یک هفته از مصرف چینن محصولاتی خودداری نمایید، بنابراین شما می‌توانید با رعایت تمامی نکات فوق بهترین میزان رضایت بخشی را برای خودتان به ارمغان آورید.
همانطور که می دانید تمامی نکات فوق مراقبت‌های لازم قبل از انجام لیزر کوترا در جهت رفع لک جوش می باشد بنابراین هنگامی که شما این روش را انتخاب کرده‌اید و انجام دادید باید نیز یکسری مراقبت‌هایی را انجام دهید.

ادامه مطلب  لیزر اربیوم برای اسکار

با توجه به اینکه ناحیه مورد درمان ممکن است دچار قرمزی و التهاب شود از این رو مستعد عفونت می باشد بنابراین بهترین نقطه و مراقبت بعد از انجام لیزر کوترا تمیز نگه داشتن ناحیه درمان می باشد از طرفی دیگر شما باید به مدت یک هفته تا ۱۰ روز از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب خودداری نمایید و هنگامی که قصد خروج از منزل را دارید از کرمضدآفتاب متناسب با پوستتان استفاده نمایید و همچنین از استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی و کرم های برنزه نیز خودداری نمایید.

لازم به ذکر است که مراقبت های بعد از انجام لیزر کوترا باید تا چندین هفته یا چندین ماه نیز به عمل آید تا شما بتوانید میزان رضایت بخشی بالایی را به دست آوردید.

با توجه به اینکه امروزه در جهت رفع لک و جوش با لیزر کوترا متقاضیان بسیار زیادی دارا می باشد، از این رو ممکن است که برای شما این سوال پیش آید که آیا هزینه مربوط به انجام این روش به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه رفع لک جوش با لیزر کوترادرمان جای جوش

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت با توجه به اینکه لک جوش موجود در پوست افراد متفاوت می‌باشد و از طرف دیگر امروزه پزشکان گروه متعددی در مراکز درمانی زیادی این این روش زیباسازی و جوانسازی را انجام می‌دهند و از آنجایی که هریک از این پزشکان در کلینیک‌ها دارای تعرفه های مخصوص به خود می باشند از این رو هر یک از عوامل در هزینه پرداختی توسط شما تاثیرگذار خواهد بود و نمی‌توان یک هزینه‌ی کلی را برای آن بیان کرد.

به طور کلی در پایان می‌توان گفت که رفع لک جوش با لیزر کوترا به عنوان موثرترین و بهترین روش انتخابی برای شما می‌باشد که شما می‌توانید با اطمینان کامل این روش را در جهت زیباسازی خود انتخاب نمایید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. مارک دیستون زدم اصلا راضی نیستم پلکم سنگینه همش

  2. سلام من یک هفته دیگه جراحی بینی دارم سوال من این هستش که چون تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اسپیرونولاکتون و مدروکسی پروژستون تجویز کردن و درحال مصرف هستم.ایا مشکلی هست ادامه مصرف؟

  3. سلام کاش به خانمها از قبل اعلام بفرمایید همچنین در مقالات اضافه کنید که تا هفته سوم نمیتونن روسری یا شال سر کنند و در هفته سوم هم فقط شال حریر سبک
    تشکر از زحمات تیم دکتر لاغری

  4. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر لاغری
    موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت ورشد موهام خیلی راضی هستم ممنون ازآقای دکتر خراسانی وتیم کاشت دکتر لاغری

  5. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

  6. سلام ،دکتری میشناسید که تو تبریز این کار رو انجام بدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله رفع لک جوش با لیزر کوترا

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر