درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا

درمان لک های پوستی یا استریا

درمان لک های پوستی یا استریا

درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا؛ استفاده از لیزر برای درمان عارضه‌ها و مشکلاتی که روی پوست صورت یا بدن ایجاد می‌شود یکی از مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های درمان اسکار و لک‌های پوستی است تا با استفاده از آن برای همیشه آثار مشکلات ایجاد شده برطرف و محو شود.

استفاده از راه‌های درمانی دیگری هم پیش بینی شده اما اکثر مواقع تاثیر دائمی ندارند و در یک مقطع زمانی ممکن است در نتیجه خوبی داشته باشند اما برای مثال پس از قطع داروها دوباره آثار مشکلات پوستی پدیدار می‌شود. بنابراین اگر افراد به دنبال راه حلی دائمی و همیشگی برای برطرف کردن ظاهر ناخوشایند ایجاد شده روی پوست صورت یا بدن خود هستند استفاده از لیزر با روش‌های خوب یکی از بهترین راه‌های درمان است.

درمان لک‌های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از عمل لیزر است تا تمام لکه های پوستی روی صورت و بدن هم چنین استریا های ایجاد شده به علل مختلف را کاملاً برطرف کند. امروزه باب وجود روشهای جدید و کاربردی مانند اربیوم و کوتر آفت انجام لیزر بسیار راحت شده و دستگاه های بسیار خوب و پیشرفته‌ای برای انجام لیزر وجود دارد تا با استفاده از آنها نتیجه به راحتی حاصل شود.

درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا برای همه افراد در هر سن و جنسیتی که باشند ممکن شده زیرا هر دوی این عوامل ممکن است به علت‌های متعددی در هر سن یا جنسیتی برای افراد به وجود بیاید و به خاطر ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می‌کنند افراد به فکر برطرف کردن آثار آن باشند.

لیزر

درمان لک های پوستی

در اثر عوامل مختلفی مانند آفتاب سوختگی یا برطرف شدن جای جوش یا زخم ممکن است لکه های پوستی زیادی روی صورت افراد به جا بماند.

لکه های پوستی در ابتدا معمولاً به رنگ قرمز هستند و با گذشت زمان رنگ آنها قهوه‌ای و تیره می‌شود اما اگر اسکارها یا لکه های روی پوست در اثر گذر زمان درمان نشوند باید راهکار مناسبی برای از بین بردن آنها انتخاب کرد تا پوستی صاف و شفاف داشت.

لکه های پوستی در هر سنی ممکن است برای افراد ایجاد شوند اما معمولاً لکه های ایجاد شده در دوران میانسالی به بعد کمتر درمان می‌شوند و معمولا روی پوست صورت ماندگار هستند.

یکی از مهمترین مشکلات افرادی که به علت نوع پوست شان زیاد جوش می زنند این است که جای جوش‌ها به خوبی محو نمی‌شود یا روند طبیعی بهبود صورت سرعت کافی را ندارد و لکه های پوستی در زمانی طولانی باقی می‌مانند.

لکه های پوستی در اثر آفتاب سوختگی های شدید یا حساسیت به لوازم آرایشی و بهداشتی هم ایجاد می‌شود بنابراین علل متنوعی برای ایجاد لکه های پوستی وجود دارد که در هر سن و جنسیتی ممکن است اتفاق بیفتد. درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا طمینان را به افراد می‌دهد که در حداقل تعداد جلسات و با سرعت عمل خوب آثار این مشکلات روی پوست آن‌ها کاملاً برطرف می‌شود.

استفاده از روش‌های اربیوم و رفع لک کک و مک با لیزر کوترا برای انجام لیزر فاقد هیچ گونه عوارض است تا با استفاده از آنها افراد هیچ نگرانی از ایجاد عوارض جدید پس از عمل نداشته باشند و بدانند که نتیجه دلخواه آن‌ها به سرعت قابل مشاهده خواهد بود.

دستگاه‌های مورد استفاده در روش‌های اربیوم و کوترا این امکان را دارند که پالس‌های نور را با انرژی بسیار بالا ارسال کنند و با لایه برداری سطحی یا عمیق حسب مورد پوست ناسالم و دارای لک را از بین ببرند و پوست صاف و شفاف را جایگزین آن کنند.

بیشتر بخوانید درباره: لیزر کیوسوییچ برای لک صورت

استریا چیست؟

یکی دیگر از کاربردهای رایج و مهم استفاده از لیزر از بین بردن استریا های موجود روی پوست از که اگرچه در اثر بیماری ایجاد نمی‌شود و معمولاً عامل درونی ندارند اما چون ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کنند افراد مایل هستند آنها را از بین ببرند.

استریا های پوستی همان ترکهای پوست هستند که معمولاً در اثر افزایش حجم برخی از اعضای بدن ایجاد می شوند و مانند یک نوار روشن هستند که رنگ سفید تری نسبت به پوست سایر بدن دارند. این استریا های پوستی اکثرا در ناحیه شکم یا ران ها یا بازوها ایجاد می ‌شوند زیرا این نواحی زودتر و با سرعت بیشتری از سایر نواحی حجم میگیرند و باعث ایجاد ترک های پوستی می شوند.

یکی از رایج ترین علت های ایجاد استریا بارداری در خانم ها است که به طور مشهود ای ترک های پوستی در ناحیه شکم و ران ایجاد می شود که پس از زایمان هم باقی می ‌ماند. این استریا ها حالت یکدست و صاف پوست را از بین می‌برند و به خاطر رنگ متفاوتی که دارند کاملاً قابل مشاهده هستند بنابراین افراد برای حل این مشکل به روش خوب و مطمئنی مانند لیزر نیاز دارند.

با مراجعه به کلینیک های معتبر درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا ممکن شده است تا روند کلاژن سازی پوست تحریک شود و لک یا ترک های ایجاد شده پس از دوران بهبودی کاملا محو شوند. زیرا اکثراً علت ایجاد ترک های پوستی یا حتی لک ها کاهش کلاژن سازی پوست است که روند بهبود را بسیار کند یا متوقف کرده است با استفاده از لیزر انرژی حرارتی کلاژن سازی را تحریک میکند.

در سال‌های اخیر دستگاه‌ها و روشهای بسیار خوبی برای عمل لیزر ارائه شده تا با کاربردهای فراوانی که دارد افراد با آرامش خاطر و بدون نگرانی از ایجاد عوارض برای انجام این عمل اقدام کنند و بدانند که در کمترین زمان نتیجه را مشاهده میکنند و از عمل راضی خواهند بود.

ادامه مطلب  روش های درمان جای جوش

درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا

درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا یکی از مطمئن ترین راه های درمان مشکلات پوستی است تا ظاهر ناخوشایند ایجاد شده روی پوست را فارغ از اینکه به چه علتی بوده از بین برد. خوشبختانه در کشور ما هم روش های اربیوم و کوترا برای لیزر مرسوم شده و وجود دارد تا افراد در داخل کشور هم از مزایای انجام لیزر به این روشها بهره‌مند شوند.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام من ۱۳اردیبهشت پیش یکی از دکترهای مثلا معروف تهران
    زعفرانیه بوتاکس به گفته خودش مصپورت انجام دادم که از اون
    موقع پف دور چشم ولرم وکمی افتادگی پلک چپ پیدا کرده ام وتاری
    دید نسبتا زیادی دارم البته این بوتاکس تمدید داشت بعد از دو
    هفته از اولین تزریق به ایشون گفتم گفت چیزی نیست برطرف میشه
    اشک مصنوعی داد چیکار کنم؟

  2. اطلاعات خوب و قابل استفاده ای بود اگر در مورد تغذیه بعداز بوتاکس هم مطلب یا موردی بود کاملتر میشد

  3. سلام من تزریق چربی توسط دکتر مسعودی انجام دادم فوق العاده راضی هستم
    مقاله رو دیدم گفتم تجربیاتم رو مطرح کنم. توصیه میکنم سپاس

  4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  5. استاندارد ومتناسبترین خط رویش آیا بستگی به صورت دارد یا به طور کلی یه استاندارد کلی دارد؟

  6. سلام. الانا از چه دستگاه هایی برای لیزر اسفاده میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان لک های پوستی یا استریا با لیزر اربیوم و کوترا

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر