درمان فرورفتگی جای جوش

درمان فرورفتگی جای جوش؛ داشتن پوست صاف و زیبا یکی از مقوله‌های مهم زیبایی می‌باشد که همه افراد خواهان آن بوده و همواره در پی آن می‌باشند و اگر آن را نداشته باشند موجب نارضایتی آن‌ها شده و در اعتماد به نفس آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت یکی از مواردی که می تواند در زیبایی افراد تأثیر بسیار زیادی داشته باشد جوش و جای جوش می‌باشد که این دو امر می‌تواند باعث مشکلات دیگری مانند فرورفتگی‌های ناشی از جای جوش‌ها شود که در زیبایی افراد تاثیرات بسیار زیادی می‌گذارد و به طور کلی می‌تواند در افراد مشکلات بسیار زیادی را ایجاد کند در ادامه در رابطه با این مشکلات بیشتر صحبت خواهیم نمود.

امروزه بسیاری از افرادی که به پزشکان زیبایی برای مشکلات پوستی خود مراجعه می نمایند یکی از اصلی ترین مشکلات آنها فرورفتگی های ناشی از جای جوش می باشد و به دنبال راهکاری می باشند تا با کمک آن بتوانند این فرورفتگی ها را که باعث اختلال در زیبایی آنها شده است درمان کنند چرا که گاهی اوقات این فرورفتگی در پوست و به خصوص صورت افراد نمایان بوده و تأثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد داشته است متاسفانه در گذشته های دور روش قطعی برای درمان فرورفتگی وجود نداشته چرا که فرورفتگی ناشی از جای جوش بسیار سخت درمان می‌شود.

و روشهای ساده مانند داروهای شیمیایی و یا استفاده از لایه بردار و پاکسازی پاسخگو برای درمان آن نبوده اما باید بگوییم خوشبختانه امروزه با وجود روش لیزر به خصوص لیزر اربیوم دیگر فرورفتگی جای جوش در صورت افراد باقی نخواهد ماند چرا که با کمک این ردش خیلی سریع می توان این فرورفتگی ها را درمان کرد در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی انجام این روش و همچنین مزایای بیش از اندازه‌ای که دارد صحبت کنیم.

آیا شما به فرورفتگی جای جوش دچار شده اید؟

قبل از پرداختن به راهکارهای درمان فرورفتگی جای جوش باید بتوانیم این مقوله را تشخیص دهیم! فرورفتگی‌های ناشی از جای جوش بسیار آزاردهنده و زننده بوده و افراد را ناراحت می‌کنند و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد داشته و اکثر افراد در پی آن می‌باشند بتوانند آن را درمان کنند اما اگر شما از روش درستی استفاده نکنید از آنجایی که این جای جوش ها بسیار حساس می باشند نه تنها این فرورفتگی ها درمان نمی شوند بلکه ممکن است بدتر فرو رفتگی ها بدتر شده و آثار بدتری را از خود برجای بگذارند پس توصیه می‌شود علاوه بر آنکه در انتخاب پزشکتان دقت کافی به خرج میدهید روش مناسبی را انتخاب کنید تا علاوه بر آنکه فرورفتگی‌های حاصل از جای جوش را درمان می‌کند آثار آن را به طور کامل از بین ببرید.
بعد
بعد
بعد
قبل
قبل

چرا فرو رفتگی ایجاد میشود؟

اکثر افرادی که دچار جوش می شوند پس از مدتی دچار جای جوش شده و این جای جوش ها به مرور زمان ممکن است دچار فرورفتگی شود و ممکن است اولین سوالی که برای این دسته از افراد ایجاد می‌شود این باشد که چرا با وجود استفاده از دارو های شیمیایی و مراقبت های پزشکی باز هم جای جوش آنها دچار فرورفتگی شده و زیبایی آنها را دچار اختلال کرده است؟

در پاسخ به این دسته از افراد باید بگوییم متاسفانه بسیاری از پزشکان زیبایی به دلیل این که تخصص کافی در این زمینه ندارند با مصرف داروهای اشتباهی و یا حتی گاهی اوقات به دلیل استفاده از روش‌های غلط مانند دستکاری جوش باعث می شوند جای جوش های بسیار عمیقی ایجاد شده و در نهایت باعث فرورفتگی این جای جوشها شوند به طوری که گاهی اوقات بسیاری از افراد هنگامی که در مقابل آیینه قرار می‌گیرند در صورت خود تنها فرورفتگی مشاهده نموده و این امر باعث آزردگی خاطر آنها می شود علاوه بر آن باید گفت متاسفانه این امر تاثیر بسیار زیادی در اعتمادبه‌نفس افراد دارد و باعث می‌شود افراد گمان کنند زیبایی خود را به طور کامل از دست داده‌اند و به همین دلیل از شرکت در اجتماع و جاهای شلوغ خودداری کنند.

آیا می‌شود از ایجاد فرورفتگی جلوگیری کرد؟قبل و بعد از لیزر درمان اسکار و جای جوش-درمان فرورفتگی جای جوش

اگر شما می‌خواهید از ایجاد فرو رفتگی جلوگیری کنید باید از ایجاد جوش و جای جوش جلوگیری کنید پس باید به صورت مرتب پوست خود را شستشو داده و از ایجاد جوش‌ها و آکنه‌ها جلوگیری کنید اما گاهی اوقات ناچارا پوست شما دچار جوش و جای جوش می شود و اگر دچار جوش و جای جوش شدید برخی از کارها را برای درمان اسکار آکنه نباید انجام دهید و اگر آن کارها را انجام دهید موجب فرورفتگی‌ها می شود و فرورفتگی ها نیز دسته بندی می شود برخی از فرورفتگی ها سطحی بوده و برخی از آنها عمیق می باشد اگر شما جوش های خود را دستکاری کنید ممکن است فرورفتگی های بسیار عمیقی را ایجاد کنید که درمان آنها زمان بسیار زیادی را می طلبد پس اولین توصیه ای که به شما می شود این است که هنگامی که جوشی در صورت شما ایجاد می‌شود به پزشک مراجعه نموده و با داروی مناسب آن را درمان نمایید و از روش مناسبی برای درمان جوش های خود استفاده کنید چرا که اگر از روش مناسبی برای درمان جوش های خود و یا حتی جای جوش های خود استفاده نکنید ممکن است فرورفتگی‌های عمیقی در پوست شما ایجاد شود که درمان آن سخت خواهد شد.
حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که با وجود این که برخی از مراقبت هایی را انجام داده اید باز هم برخی از فرورفتگی های ناشی از جای جوش در صورت و یا سایر نقاط بدن شما ایجاد شده است آیا نمی‌توان این مشکلات را حل نمود؟
در پاسخ به این سوال شما باید گفت خوشبختانه با وجود پیشرفتی که در زمینه زیبایی صورت گرفته است و همچنین پزشکان متخصص و ماهر ی که در زمینه زیبایی مهارت دارند با معرفی روش‌هایی که فوق العاده شگفت انگیز و مدرن بوده دیگر این مشکلات غیرقابل حل نبوده و به راحتی می‌توان این مشکلات را برای همیشه از بین برد.
در کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر، شما می‌توانید بروزترین روش‌های درمان فرورفتگی جای جوش را استفاده کنید. برای دریافت مشاوره بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آیا تا به حال با روش نیدیلینیگ آشنا شده اید؟

دلیل این یکی از روش‌هایی می‌باشد که می توان برای درمان فرورفتگی جای جوش استفاده کرد این روش یکی از روش‌هایی می‌باشد که اکثر پزشکان متخصص از آن استفاده می کند که دارای مزیت هایی می‌باشد که به شرح زیر می‌باشد:
  • استفاده از بی حس کننده
  • بدون درد و سوزش
  • عدم ایجاد زخم و اسکار
  • ایجاد پوست صاف و شفاف
  • نتیجه دهی سریع
  • هزینه مناسب
  • انجام توسط پزشکان متخصص
  • انجام در محیط مناسب و تمیز
  • بدون نیاز به مراقبت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش به بخش ” درمان جای جوش میکرونیدلینگ ” مراجعه کنید.

روند انجام میکرونیدیلینگ:

  • شستشو و پاک کردن پوست با مواد مخصوص
  • استفاده از بی حس کننده
  • استفاده از سرنگ های مخصوص برای فرو کردن در موضع هایی که دچار فرو رفتگی هست
  • در پایان در محلی که سرنگ وارد شده است پماد مخصوص زده میشود
میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش‌هایی می‌باشد که افراد می‌توانند برای درمان فرورفتگی های جای جوش استفاده کنند چرا که راحت بوده و نیاز به هیچگونه مراقبت های پس از عمل ندارد و تنها توصیه ای که پزشکان به افراد می کنند این است که در مقابل نور خورشید تا چندین ساعت قرار نگیرند و بهتر است که از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنند پس توصیه می شود که اگر می خواهید فرورفتگی های خود را درمان کنید از این روش غافل نشوید چرا که همانطور که مشاهده می نمایید دارای مزیت های بیشماری بوده و علاوه بر آن که دارای مزیت های بیشماری می باشد تاکنون برای آن هیچ عیبی ذکر نشده است و همین که برای آن هیچ عیبی بیان نشده است خود دلیلی می باشد که افراد بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری از این روش فوق‌العاده استفاده کرده و از مزایای آن بهره ببرند.
ادامه مطلب  از بین بردن جای جوش و اسکار آکنه

آیا تا کنون از لیزر اربیوم و کوترا استفاده کرده‌اید؟

از بهترین روش‌ها برای درمان فرورفتگی جای جوش می‌توان به ” لیزر اربیوم برای جای جوش ” و ” رفع لک جوش با لیزر کوترا ”  کرد. اگر شما از این دو لیزر استفاده کرده‌اید که قاعدتاً مزایای بیش از اندازه این دو لیزر را می‌دانید اما اگر این دو نوع لیزر را استفاده ننموده‌اید با ما همراه باشید تا شما را با مزیت‌های بیش از اندازه این دو نوع لیزر و همچنین کاربرد آن در از بین بردن فرورفتگی جای جوش آشنا کنیم.
لیزر بخصوص دو نوع لیزر اربیوم و کوترا یکی از بهترین و پرکاربردترین راه هایی می باشند که می‌توان با استفاده از آن فرورفتگی های ناشی از جای جوش ها را از بین برد چراکه با استفاده از اشعه های فوق العاده قوی که دارند می‌توانند با استفاده از انجام آن حتی برای یک بار جای جوش ها را به طور کامل از بین برد بدون آنکه حتی هیچ ضرر و اسیبی داشته باشند همچنین به دلیل اینکه یک روش مدرن و پیشرفته میباشد خیلی سریع نتیجه بخش بوده و نیازی به تکرار و انجام مجدد ان نمیباشد پس یک گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن فرو رفتگی های جای جوش می‌باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

8 پاسخ

  1. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    من یک نوبت برای تزریق چربی به صورت می خواستم و می خوام بدونم با این تزریق آیا خطوط چروک صورت کامل از بین میرن یا نه؟

    1. با سلام دوست عزیز با مشاورین ما در مرکز تزریق تماس بگیرید.
      ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

  2. من قبلاً میکرونیدلینگ انجام دادم جواب نگرفتم ناامید شدم از سابسیژن هم مطمعن نیستم

  3. میخوام تزریق چربی به صورت انجام بدم. صورتم یکم لاغر و استخوانی هست. این کار رو انجام بدم بعد فاصله بین تزریق دوم چقدر خواهد؟

    1. دوست عزیز باید با مشاورین مرکز تزریق ما صحبت کنید. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز تزریق ما به نشانی https://drlaghari.com/ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان فرورفتگی جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر