جای جوش های شما از بین رفتنی است!

جای جوش های شما از بین رفتنی است! هنگامی که جای جوش برای افراد ایجاد می‌شود یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های آنها این است که این جای جوش از بین نرود. برای همیشه در پوست آن‌ها باقی بماند. اما باید بگوییم که این نگرانی قابل حل است. امروزه با وجود روش‌های پیشرفته درمان جای جوش افراد دیگر نباید نگران ماندگاری جای جوش خود باشند. چرا که با کمک روش‌های پیشرفته‌ای که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم نمود جای جوش آن‌ها از بین خواهد رفت. به عبارت بهتر باید گفت جای جوش های شما از بین رفتنی بوده است. شما می‌توانید زیبایی از دست رفته خود را مجددا در زمان بسیار کوتاهی و با کمک روش‌های فوق العاده پیشرفته به دست آورید.

جای جوش های شما از بین رفتنی است!

مزایای درمان جای جوش شما چیست؟

  1. پوستی سالم و بدون نقص
  2. زیبایی و جذابیت بیشتر
  3. داشتن اعتماد به نفس بالاتر
  4. داشتن سلامتی کاملتر

ممکن است شما هنگامی که به سایت‌های مجازی مراجعه می نمایید. یا به یک پزشک متخصص رجوع کنید. و مشاهده کنید که برخی از روش های درمان جای جوش وجود دارند که می‌توانند جای جوش شما را به طور کامل از بین ببرند. در این صورت ممکن است در برخورد اول شما گمان کنید که این ادعایی بیش نبوده. روش‌های درمانی توانایی از بین بردن جای جوش ها را برای همیشه ندارند. اما باید بگوییم که این یک باور غلطی می‌باشد.

چرا که در گذشته‌های دور این کار شدنی نبوده. به عبارت بهتر جای جوش ها از بین نمیرفت. اما امروزه با وجود روشهای پیشرفته دیگر نمی‌توان گفت جای جوش‌ها برای همیشه باقی خواهد ماند. بلکه برعکس باید گفت جای جوش‌های ایجاد شده در پوست اعم از صورت و یا دیگر نقاط بدن به راحتی قابل درمان بوده و از بین خواهد رفت.

پس در صورتی که در پوست شما جای جوشی ایجاد شده باشد نباید نگران باشید. که برای همیشه با شما همراه باشد. تنها لازم است به یک پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. با انتخاب روش مناسب جای جوش را برای همیشه از بین ببرید. زیبایی خود را مجدداً به دست آورید. در حفظ آن تلاش بسیار زیادی داشته باشید. چرا که همانطور که می‌دانید پوست شما پس از جای جوش مستعد آسیب های بسیار زیادی بوده. در صورتی که به آن رسیدگی کامل نداشته باشید. ممکن است آسیب های جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

مشاورین ما در کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر، با ارائه بهترین مشاوره‌های لازم شما را در مسیر از بین بردن جای جوش و اسکار آکنه راهنمایی خواهند کرد. برای این منظور می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید. همچنین ویدیو رضایت مراجعه ما را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

چگونه جای جوش های شما از بین می‌رود؟

با توجه به مطالبی که در بالا ارائه دادیم متوجه شدید که جای جوش های شما از بین رفتنی بوده و شما می‌توانید با کمک روش‌های پیشرفته جای جوش خود را درمان کنید. لذا یکی از اصلی ترین سوالات شما این است که چگونه می‌توان جای جوش را از بین برد؟ یا بهتر روش‌های درمانی جای جوش چه چیزهایی می باشد؟ در ادامه قصد داریم برای شما به مهمترین روش‌های درمانی جای جوش بپردازیم و به اختصار به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

۱) لیزر برای جای جوش های شماجای جوش های شما

اگر شما به دنبال یک راهکار برای درمان جای جوش خود می باشید و می خواهید قطعاً نتایج موثری از آن به دست آورید به شما توصیه می شود از روش رفع جای جوش با لیزر به خصوص لیزر اربیوم و کوترا استفاده نمایید. چرا که مطابق آمارهای به دست آمده افرادی که از لیزر برای درمان جای جوش خود استفاده نموده اند نتایج مثبتی به دست آورده. هیچ فردی از استفاده لیزر نارضایتی نداشته است.

پس اگر شما می‌خواهید جای جوش خود را به طور قطع درمان نمایید بدون اینکه هیچ عارضه‌ای برایتان داشته باشد لیزر و انواع و اقسام پیشرفته آن مانند اربیوم و کوترا بهترین گزینه برایتان می باشد. اما در رابطه با کارکرد لیزر باید بگوییم که لیزر تنها با اشعه های مادون قرمز جای جوش را از بین می‌برد. از مواد شیمیایی و مضر استفاده نمی کند. پس نهایتاً باید گفت لیزر عوارض جدی دارو های شیمیایی و مضر را به همراه نخواهد داشت.

ادامه مطلب  با چه روش هایی میتوان جای جوش را از بین برد؟

۲) پیوند پوست

یکی از روش‌های درمانی از بین بردن جای جوش روش پیوند پوست می باشد. به دلیل پیشرفته بودن آن بسیاری از پزشکان علم و تخصص استفاده از آن را نداشته و تنها برخی از پزشکان از این روش‌ درمانی استفاده می نمایند. اما نکته‌ای که باید در مورد این روش به آن توجه داشته باشید این است که این روش به عنوان یک روش مطمئن و معتبری بوده و تمامی کسانی که از این روش برای درمان جای جوش استفاده کنند بطور قطعی جای جوش آن‌ها از بین رفته و نهایتاً پوستی سالم و بدون جای جوش خواهند داشت.

۳) نیدیلینگ برای جای جوش های شما

امروزه اکثر افرادی که به جای جوش دچار هستند هنگامیکه به پزشکان متخصص و متبحر در زمینه زیبایی مراجعه می‌نمایند. پزشک به آنها روش میکرونیدلینگ را پیشنهاد می نماید. چرا که این روش در عین حال که یک روش سریع و راحتی می باشد. می تواند جای جوش را به بهترین شکل ممکن از بین ببرد. بدون اینکه ذره‌ای آسیب برای فرد به همراه داشته باشد. علاوه بر آن باید گفت روش میکرونیدلینگ دارای پوئن های مثبت بسیار زیادی می باشد. در روش‌های درمانی قدیمی مانند داروهای کورتونی و یا داروهای خوراکی وجود نداشته و باعث تمایز آن شده است.

۴) تزریق آخرین روش است!

از دیگر روش‌های درمانی جای جوش تزریق می باشد. هنگامی که گفته می‌شود تزریق ممکن است این سوال برای افراد پیش آید که اصلاً منظور از تزریق چربی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که منظور از تزریق، تزریق فیلر‌های مختلف اعم از ژل و یا چربی می باشد. هر کدام دارای مزایا ویژگی‌های منحصر به فرد خود می باشد. در نهایت هر دو نوع تزریق باعث شده است تا بتوان از آنها برای درمان قطعی جای جوش استفاده نمود. پس اگر شما نیز دچار جای جوش هستید و از سایر روش ها نمی توانید استفاده کنید. می توانید از روش تزریق چربی یا ژل برای از بین بردن جای جوش خود استفاده نموده و دارای پوستی سالم و بدون جای جوش باشید.

جای جوش های شما از بین رفتنی است!

با توجه به مطالبی که در بالا برای شما ارائه دادیم و مهمترین روش‌های درمانی از بین بردن جای جوش که بسیار پیشرفته می باشند را برایتان شرح دادیم. متوجه شدید که جای جوش های شما از بین رفتنی بوده و شما می‌توانید در صورتی که جای جوشی در صورت و یا سایر نقاط بدنتان ایجاد شد بدون هیچ دغدغه و نگرانی از بین ببرید و دارای پوستی سالم و بدون جای جوش باشید.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

10 پاسخ

  1. کمرم شکست از درک این همه مطلب واقعا ممنونم ازتون😂✋

    1. ارائه اطلاعات کامل یکی از اهداف مجموعه ماست که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

  2. با خود ارضایی هم احتمال ابتلا به زگیل تناسلی وجود دارد؟

    1. در حالت کلی خیر. برای معاینه با مشاورین ما تماس بگیرید.

    1. دوست عزیز شما باید با مشاورین مرکز تزریق ما تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز تزریق ما به نشانی https://drlaghari.com/ مطالعه کنید.

  3. سلام وقت بخیر من پسر هستم 16 ساله و می‌خوام در قسمت نرم گوش این کار رو بکنم و قیمت سوراخ کردن چقدر هستش

    1. با سلام دوست عزیز. متاسفانه ما خدمات پیرسینگ ارائه نمی‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله جای جوش های شما از بین رفتنی است!

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر