بهترین راه برای درمان جوش و جای جوش

بهترین درمان جای جوش صورت

بهترین درمان جای جوش صورت

بهترین راه های درمان جای جوش چیست؟ اگر چندین هفته محصولات آکنه بدون نسخه را امتحان کرده‌اید و نتیجه‌ای حاصل نشده است، به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بهترین درمان را برای شما آغاز نماید. متخصص پوست می‌تواند به شما در زمینه راه‌های درمان و از بین بردن جای جوش کمک نماید. داروهای آکنه با کاهش تولید روغن و تورم یا با درمان عفونت باکتریایی کار می‌کنند. البته باید در نظر داشته باشید که برای درمان جوش و جای جوش صبور بودن و درمان مستمر ضروری است.

همه افراد هنگامی که پوست آنها دچار جای جوش میشود به دنبال بهترین درمان می باشند. تا بتوانند با کمک آن هرچه سریعتر جای جوش خود را درمان نموده و زیبایی خود را که به دلیل آن از بین رفته است مجدداً به دست آورند. در این میان علاوه براینکه روشهای بسیار مناسبی وجود دارد و به دلیل علم و تکنولوژی این روش ها بسیار پیشرفته و مناسب میباشد کلینیک های پوست و لیزر نیز کمک بسیار زیادی به افراد برای درمان جای جوش نمایند.

افراد بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای می‌توانند جای جوش خود را در کوتاهترین زمان ممکن درمان نمایند. لذا اگر شما دچار جای جوش شده اید و می خواهید هر چه سریعتر با کمک بهترین روش ها آن را درمان نمایید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روش ها و همچنین کلینیک های پوست و لیزر آشنا نماییم.

درمان جوش به چه شکل است؟

رژیم درمانی که پزشک شما توصیه می‌کند به سن شما، نوع و شدت آکنه شما بستگی دارد. برای مثال، ممکن است لازم باشد ۲ بار در روز به مدت چند هفته داروها را روی پوست آسیب دیده بشویید و بمالید. داروهای موضعی و داروهای خوراکی اغلب به صورت ترکیبی استفاده می‌شوند. البته گزینه‌های درمانی برای زنان باردار به دلیل خطر عوارض جانبی محدود است.

امروزه بسیاری از افراد از درمان های خانگی برای خلاص شدن از شر جای جوش استفاده می کنند. اما بهترین روش برای خلاص شدن از شر جای جوش و اسکار مراجعه به یک متخصص پوست می باشد. زیرا این متخصص ابزار و درمان‌های لازم را ارائه می دهد که شما نمی توانید در منزل از آن ها استفاده کنید.

بهترین راه های درمان جای جوش

بهتر است با پزشک خود در مورد خطرات و مزایای داروها و سایر درمان هایی که در نظر دارید صحبت کنید. و هر ۳ تا ۶ ماه یکبار با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید تا پوست شما بهبود یابد.

داروهای موضعی جهت درمان جوش و جای جوش

رایج ترین داروهای تجویزی موضعی برای درمان اسکار، جوش و جای جوش به شرح زیر هستند.

  • رتینوئیدها و داروهای شبه رتینوئید: داروهایی که حاوی رتینوئیک اسید یا ترتینوئین هستند اغلب برای آکنه متوسط مفید هستند. اینها به صورت کرم، ژل و لوسیون عرضه می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان به ترتینوئین (Avita، Retin-A، دیگران)، آداپالن (Differin) و تازاروتن (Tazorac، Avage، و غیره) اشاره کرد. این دارو از مسدود شدن فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کند. ترتینوئین را همزمان با بنزوئیل پراکسید استفاده نکنید. رتینوئیدهای موضعی حساسیت پوست شما به خورشید را افزایش می‌دهند. آنها همچنین می‌توانند باعث خشکی پوست و قرمزی پوست شوند، به خصوص در افرادی که پوست قهوه‌ای یا سیاه دارند.
  • آنتی بیوتیک‌ها: این داروها با از بین بردن باکتری‌های اضافی پوست و کاهش قرمزی و التهاب عمل می‌کنند. برای چند ماه اول درمان، ممکن است از رتینوئید و آنتی بیوتیک استفاده کنید. آنتی بیوتیک‌ها اغلب با بنزوئیل پراکسید ترکیب می‌شوند تا احتمال ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی را کاهش دهند. به عنوان مثال می‌توان به کلیندامایسین با بنزوئیل پراکسید و اریترومایسین با بنزوئیل پراکسید (Benzamycin) اشاره کرد. آنتی بیوتیک‌های موضعی به تنهایی توصیه نمی‌شوند.

از این دارو‌های می‌توان برای ازبین بردن و درمان جای جوش چانه، آبله مرغان و نواحی دیگر زیر نظر پزشک استفاده کرد. توجه داشته باشید که مصرف خود سر هر یک از این دارو‌ها ممکن است عوارض داشته باشد.بهترین راه درمان جای جوش

  • اسید آزلائیک و اسید سالیسیلیک: آزلائیک اسید یک اسید طبیعی است که توسط مخمر تولید می‌شود. خاصیت ضد باکتریایی دارد. به نظر می‌رسد کرم یا ژل آزلائیک اسید ۲۰ درصد به اندازه بسیاری از درمان‌های معمولی آکنه در صورت استفاده ۲ بار در روز موثر باشد. اسید آزلائیک تجویزی (Azelex، Finacea) یک گزینه در دوران بارداری و در دوران شیردهی است. همچنین می‌توان از آن برای مدیریت تغییر رنگی که در برخی از انواع آکنه رخ می‌دهد استفاده کرد. عوارض جانبی شامل قرمزی پوست و تحریک جزئی پوست است.
  • اسید سالیسیلیک: ممکن است به جلوگیری از مسدود شدن فولیکول‌های مو کمک کند و به عنوان محصولات شستشو و ترک در دسترس است. عوارض جانبی شامل تغییر رنگ پوست و تحریک جزئی پوست است.
  • داپسون:‌ ژل داپسون ( آکزون ) ۵ درصد ۲ بار در روز برای آکنه‌های التهابی به ویژه در زنان مبتلا به آکنه توصیه می‌شود. عوارض جانبی شامل قرمزی و خشکی است.

داروهای خوراکی جهت درمان جوش

اگر قصد ندارید از دارو‌های تجویزی و شیمایی استفاده کنید، این داروها که خوراکی هستند جایگزین مناسبی برای درمان جای جوش هستند.

  • آنتی بیوتیک‌ها: برای آکنه‌های متوسط تا شدید، ممکن است به آنتی بیوتیک‌های خوراکی برای کاهش باکتری‌ها نیاز داشته باشید. معمولا اولین انتخاب برای درمان آکنه تتراسایکلین ( مینوسیکلین، داکسی سایکلین ) یا ماکرولید ( اریترومایسین، آزیترومایسین ) است. ماکرولید ممکن است گزینه‌ای برای افرادی باشد که نمی‌توانند تتراسایکلین مصرف کنند، از جمله زنان باردار و کودکان زیر ۸ سال. آنتی بیوتیکهای خوراکی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای جلوگیری از مقاومت آنتی بیوتیکی استفاده شوند و آنها باید با داروهای دیگر مانند بنزوئیل پراکسید ترکیب شوند تا خطر ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی کاهش یابد.
    عوارض جانبی شدید ناشی از استفاده از آنتی بیوتیک‌ها برای درمان آکنه غیر معمول است. این داروها حساسیت پوست شما به خورشید را افزایش می‌دهند.
  • داروهای ضد بارداری خوراکی ترکیبی: چهار قرص ضد‌بارداری خوراکی ترکیبی توسط FDA برای درمان آکنه در زنانی که مایل به استفاده از آنها برای پیشگیری از بارداری نیز هستند تأیید شده است. آنها محصولاتی هستند که پروژسترون و استروژن را ترکیب می‌کنند.
    عوارض جانبی رایج داروهای ضد بارداری خوراکی ترکیبی افزایش وزن، حساس شدن سینه‌ها و حالت تهوع است. این داروها همچنین با افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی، سرطان سینه و سرطان دهانه رحم مرتبط هستند.
  • ایزوترتینوئین ایزوترتینوئین: این داروها یک مشتق از ویتامین A هستند. ممکن است برای افرادی که آکنه متوسط یا شدید آنها به درمان های دیگر پاسخ نداده است، تجویز شود.
    عوارض جانبی بالقوه ایزوترتینوئین خوراکی شامل بیماری التهابی روده، افسردگی و نقایص شدید مادرزادی است. همه افرادی که ایزوترتینوئین دریافت می‌کنند باید در برنامه مدیریت ریسک مورد تایید FDA شرکت کنند. و برای نظارت بر عوارض جانبی باید به طور منظم به پزشک مراجعه کنند.

سایر درمان ها بر برطرف نمودن جوش و جای آن

تعداد راه های درمان جای جوش بسیار زیاد است! در ادامه برای برخی افراد، درمان‌های زیر ممکن است به تنهایی یا همراه با داروها مفید باشد.

  • نور درمانی: انواع مختلفی از درمان‌های مبتنی بر نور با موفقیت آزمایش شده‌اند. اکثر آنها نیاز به چندین بار مراجعه به مطب پزشک دارند. مطالعات بیشتری برای تعیین روش ایده آل، منبع نور و دوز مورد نیاز است.
  • لایه برداری شیمیایی: این روش از کاربردهای مکرر یک محلول شیمیایی مانند اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک یا اسید رتینوئیک استفاده می‌کند. این درمان برای آکنه خفیف است. ممکن است ظاهر پوست را بهبود بخشد، اگرچه این تغییر طولانی مدت نیست و معمولاً نیاز به تکرار درمان است.
  • تزریق استروئید ضایعات ندولار و کیستیک: این تزریق را می‌توان با تزریق یک داروی استروئیدی به آنها درمان کرد. این درمان منجر به بهبود سریع و کاهش درد شده است. عوارض جانبی ممکن است شامل نازک شدن پوست و تغییر رنگ در ناحیه تحت درمان باشد.

داروهای موضعی جهت درمان جای جوش

طب سنتی برای برطرف نمودن جای جوش

روغن درخت چای. ژل های حاوی حداقل ۵٪ روغن درخت چای ممکن است به اندازه لوسیون های حاوی ۵٪ بنزوئیل پراکسید موثر باشند، اگرچه روغن درخت چای ممکن است کندتر عمل کند. عوارض جانبی احتمالی شامل خارش جزئی، سوزش، قرمزی و خشکی است که آن را برای افراد مبتلا به روزاسه انتخاب نامناسبی می‌کند. مخمر ابجو. به نظر می رسد سویه ای از مخمر آبجو به نام Hansen CBS به کاهش آکنه در صورت مصرف خوراکی کمک می کند.

ادامه مطلب  درمان جای جوش با لیزر فرکشنال

درمان های خانگی برای از بین بردن جوش و جای جوش

راه_های از بین بردن جای جوش

از جمله راه های درمان جای جوش روش‌های خانگی است که البته تاصیر کمتری دارند! می‌توانید سعی کنید آکنه خفیف یا متوسط را با محصولات بدون نسخه، مراقبت از پوست اولیه خوب و سایر تکنیک‌های مراقبت از خود اجتناب کنید یا آن را کنترل کنید.

  • مناطق دارای جوش را با یک پاک کننده ملایم بشویید. دو بار در روز، از دستان خود برای شستشوی صورت خود با صابون ملایم یا یک پاک کننده ملایم ( Cetaphil، Vanicream، و غیره ) و آب گرم استفاده کنید.
  • از برخی محصولات مانند اسکراب صورت و ماسک اجتناب کنید. آن‌ها تمایل به تحریک پوست دارند که می تواند آکنه را بدتر کند. شستشوی زیاد و شستشوی زیاد نیز می تواند پوست را تحریک کند.
  • برای خشک کردن چربی اضافی و ترویج لایه برداری از محصولات آکنه بدون نسخه استفاده کنید. به دنبال محصولات حاوی بنزوئیل پراکسید و آداپالن به عنوان مواد فعال باشید. همچنین ممکن است محصولات حاوی اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک یا آلفا هیدروکسی اسید را امتحان کنید. ممکن است چند هفته طول بکشد تا از یک محصول استفاده کنید تا بهبودی را مشاهده کنید.
  • کرم‌ها نسبت به ژل‌ها یا پمادها کمتر تحریک کننده هستند. داروهای آکنه بدون نسخه ممکن است عوارض جانبی اولیه ایجاد کنند ( مانند قرمزی، خشکی و پوسته پوسته شدن ) که اغلب پس از اولین ماه استفاده از آنها بهبود می‌یابند.
  • از عوامل تحریک کننده اجتناب کنید. لوازم آرایشی روغنی یا چرب، کرم های ضد آفتاب، محصولات آرایش مو یا کانسیلرهای آکنه می توانند آکنه را بدتر کنند.
  • از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. برای برخی افراد، نور خورشید تغییر رنگی را بدتر می کند که گاهی پس از از بین رفتن آکنه باقی می ماند. و برخی از داروهای آکنه شما را مستعد آفتاب سوختگی می‌کنند.
  • از اصطکاک یا فشار روی پوست خود اجتناب کنید.
  • از دست زدن یا برداشتن مناطق مستعد آکنه خودداری کنید. انجام این کار می تواند باعث آکنه بیشتر شود یا منجر به عفونت یا زخم شود.
  • بعد از فعالیت های شدید دوش بگیرید. چربی و عرق روی پوست شما می تواند منجر به جوش شود.

بیشتر بخوانید درباره: نحوه از بین بردن جای جوش آبله مرغان

موثرترین راه برای درمان جای جوش

اسکارهای آکنه سرسخت هستند و هیچ درمان واحدی برای همه افراد بهترین نیست. بسته به نوع اسکار، نوع پوست و شدت جای زخم، یک یا ترکیبی از روش‌های زیر ممکن است ظاهر پوست شما را بهبود بخشد.

  • مراقبت از پوست در منزل: استفاده از کرم ضد آفتاب می‌تواند به محدود کردن تضاد بین پوست بدون اسکار و جای زخم کمک کند. برخی از کرم‌های دارویی، مانند آن‌هایی که حاوی آزلائیک اسید یا اسیدهای هیدروکسیل هستند نیز ممکن است کمک کنند.
  • پرکننده‌های بافت نرم: تزریق کلاژن، چربی یا سایر مواد به زیر پوست می‌تواند پوست را بر روی جای زخم‌های فرورفته حجیم کند. هدف این است که اسکارها کمتر دیده شوند. نتایج موقتی هستند، بنابراین برای حفظ اثر به تکرار درمان نیاز است. این روش خطر کمی برای تغییر رنگ پوست دارد.

درمان جای جوش در کلینیک زیبایی

  • تزریق استروئید: تزریق استروئید به انواع اسکارهای برجسته می‌تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد.
  • لایه برداری با لیزر: این رویکرد به طور فزاینده‌ای محبوب است و اغلب برای زخم هایی که زمانی با درم ابریژن درمان می‌شدند، استفاده می شود. این روش که یکی از بهترین راه های درمان جای جوش است، برای افرادی که پوست تیره‌تر یا سابقه کلوئید دارند، خطر عوارض جانبی بیشتری دارد.
  • درم ابریژن: این روش معمولاً برای اسکارهای شدیدتر استفاده می‌شود. پزشک لایه بالایی پوست را با یک برس با چرخش سریع یا دستگاه دیگری برمی‌دارد. اسکارهای سطحی ممکن است به طور کامل از بین بروند و اسکارهای عمیق تر آکنه کمتر قابل توجه به نظر برسند. عوارض جانبی شدید بالقوه شامل جای زخم و تغییر رنگ پوست است.
  • لایه برداری شیمیایی: پزشک یک محلول شیمیایی را روی بافت اسکار اعمال می‌کند تا لایه بالایی پوست را برداشته و ظاهر اسکارهای عمیق تر را به حداقل برساند. برای حفظ نتایج می‌توانید لایه برداری های ملایم و متوسط را تکرار کنید. شما فقط می‌توانید یک لایه برداری عمیق داشته باشید. عوارض جانبی بالقوه شامل تغییر در رنگ پوست، به ویژه با لایه برداری عمیق در پوست‌های تیره است.
ادامه مطلب  بهترین زمان میکرونیدلینگ
  • میکرونیدلینگ: پزشک برای تحریک کلاژن سازی در بافت زیرین، یک وسیله سوزنی روی پوست می‌چرخاند. این یک تکنیک ایمن، ساده و احتمالا موثر برای اسکار آکنه است. کمترین خطر تغییر رنگ پوست را دارد. نتایج ظریف هستند و ممکن است به درمان های تکراری نیاز داشته باشید. مراجعه کنندگان عزیز می‌توانند از روش رفع اسکار آکنه با کوترا نیز استفاده کنند.
  • عمل جراحی: با استفاده از یک روش کوچک به نام پانچ اکسیزیون، پزشک شما اسکارهای آکنه را جدا می کند و زخم را با بخیه یا پیوند پوست ترمیم می‌کند. با تکنیکی به نام سابسیژن، پزشک سوزن‌هایی را زیر پوست وارد می‌کند تا الیاف زیر اسکار را شل کند.
  • بوتاکس: گاهی اوقات پوست اطراف آکنه باعث ایجاد زخم می‌شود. تزریق بوتاکس پوست اطراف را شل می‌کند، که ممکن است ظاهر اسکار آکنه را بهبود بخشد. نتایج موقتی هستند، بنابراین برای حفظ اثر به تکرار درمان نیاز است.

روش‌های موثر برای درمان جای جوش

۱. یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار برای از بین بردن جای جوش استفاده می کند استفاده از لایه بردار می باشد. لایه برداری شیمیایی یک روش درمانی بسیار موثر برای لکه های قرمز و قهوه‌ای موجود بر روی پوست می باشد. زیرا زمانی که سلول های میزان کلاژن موجود در خود را از دست می دهند دارای رنگی متفاوت تر از پوست می شوند. شما هنگامی که از این لایه بردار استفاده می کنید باعث می‌شود که رنگ متفاوت را از روی پوست حذف کنند. رنگ پوست را کاملا یکنواخت و یکدست می کنند. لایه بردار های قوی تر مانند رتینول پوست را عمیق تر لایه برداری میکند. کلاژن موجود پوست تحریک می کند. اما هنگامی که از این محصول استفاده می کنید باید بسیار مواظب باشید. زیرا ممکن است در پوست های تیره تر باعث تغییر رنگ پوست شود.

۲. یکی دیگر از بهترین و موثرترین روش هایی که امروزه برای از بین بردن جای جوش و سایر مشکلات پوستی مانند التهاب و تیرگی پوست اسکارهای عمیق استفاده می‌کنند لیزر می باشد. همانطور که می‌دانید لیزر دارای انواع گوناگونی می باشد. بهترین درمان و یا به عبارتی یک درمان همه جانبه برای خلاص شدن از شر جای جوش می باشد. با توجه به اینکه هنگامی که شما از لیزر استفاده می کنید فقط قسمتی از پوست که دارای مشکل است را درمان می کنید. باعث می‌شود به سایر بافت‌های پوستی و قسمت‌های آن آسیب وارد نکند.مهمترین عامل ایجاد جای جوش میزان کلاژن از دست رفته درد پوست می باشد. بنابراین شما هنگامی که از لیزر برای درمان جای جوش استفاده می کنید انجام عمل لیزر باعث می‌شود که روند بهبودی بافت پوست و همچنین تولید کلاژن افزایش یابد. شما می توانید با اطمینان کامل و کافی و با انتخاب یک پزشک متخصص این روش درمان را برای درمان جای جوش انتخاب کنید. یا به عبارتی بهترین روش درمان برای خلاص شدن از شر جای جوش می باشد.

۳. یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه برای از بین بردن جای جوش استفاده می‌شود و یک روش تقریباً تهاجمی برای درمان اسکار ناشی از جوش می باشد روش میکرونیدلینگ می باشد.هنگامی که شما روش میکرونیدلینگ را برای درمان اسکار جوش به یا خلاص شدن از شر جای جوش انتخاب می‌کنید ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که روش میکرونیدلینگ چگونه انجام می شود؟
در این روش از سوزن های کوچک استفاده می‌شود که پوست را تحریک می‌کند. موجب تولید کلاژن بیشتر در بافت‌های پوست می‌شود.

آیا در مورد لیزر اطلاعاتی دارید؟

اگر شما با روش لیزر آشنا باشید و یا دست کم از آن استفاده نموده باشید از مزایای بیش از اندازه آن خبر داشته و می‌دانید که بهترین درمان جای جوش می باشد. اما اگر در مورد آن تاکنون اطلاعاتی به دست نیاورده اید و یا از آن استفاده ننموده‌اید. در ادامه با ما همراه باشید. تا شما را با این روش فوق العاده آشنا نماییم. تا در صورتی که به جای جوش دچار هستید بتوانید جای جوش خود را خیلی سریع درمان نمایید. یا اینکه اگر در آینده دچار مشکلات پوستی از قبیل جای جوش شدید بتوانید با کمک این روش هرچه سریعتر جای جوش را از بین برده و زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن به دست آورید.

بهترین درمان جای جوش

لیزر چیست؟

هنگامی که افراد با نام لیزر به عنوان یکی از روش های درمان جای جوش مواجه می شوند. اولین سوالی که در ذهنشان خطور می‌کند این است که اصلاً لیزر چیست ؟به چه صورت عمل می کند؟در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که لیزر مانند بسیاری از روش‌های درمانی یکی از انواع و اقسام روش‌های درمان جای جوش بوده. اما با سایر روش ها اعم از سنتی و پیشرفته تفاوت های بسیار زیادی دارد. به طوری که می‌توان گفت این تفاوت ها باعث شده لیزر به عنوان بهترین درمان جای جوش شناخته شده. در کلینیک‌های پوست و لیزر از آن بسیار استفاده شود.

به طور کلی باید گفت لیزر از طریق اشعه های فوق العاده قوی مادون قرمز جای جوش را به طور کامل از بین برده و به دلیل تنوع بسیار بالایی که در روشهای آن وجود دارد. باعث شده است از سایر روشهای درمان جای جوش متمایز شده و بتوان از آن برای درمان انواع و اقسام جای جوش استفاده نمود به طوری که اگر شما به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه نمایید اولین پیشنهاد او به شما درمان جای جوش با لیزر می باشد.

آیا لیزر عوارض جدی دارد؟

هنگامی که افراد به فکر درمان جای جوش خود می باشند. یکی از اصلی‌ترین مسائلی که باعث دغدغه آنها می باشد. این است که روش انتخابی آنها عوارض کوتاه مدت و یا بلندمدت نداشته و آنها دچار مشکلات جدی نشوند. در این باره باید بگوییم که خوشبختانه لیزر نه تنها عارضه ای جدی برای افراد ایجاد نمی‌کند. بلکه دارای مزایای بسیار زیادی میباشد که در هیچ کدام از روشهای درمان جای جوش وجود ندارد. لذا اگر شما می‌خواهید جای جوش خود را با لیزر درمان کنید نگران عوارض آن نباشید.

 

بهترین درمان جای جوش

از آنجایی که این لیزر برای درمان جای دارد اما با توجه به اینکه لیزر فرکشنال می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین اثر بهبودی را بر روی پوست شما داشته باشد. امروزه به عنوان یک لیزر انتخابی در جهت درمان جای جوش استفاده می‌کنند. لیزر فرکشنال خود نیز دارای یک نوع دیگر به نام آر اف فرکشنال می باشد. شما می توانید این نوع روش درمان را برای خلاص شدن از شر جای جوش انتخاب کنید.

اما زمانی که برای از بین بردن اسکار ناشی از زخمهای عمیق می خواهید روش لیزر را انتخاب کنید می‌توانید از لیزر آی پی ال استفاده کنید. با توجه به اینکه این لیزر می تواند پالس های کوتاه نور خود را فقط در قسمت لایه بالایی پوست مورد تاثیر قرار دهد. در حالیکه لیزر فرکشنال کاملاً به صورت عمده ای بر روی پوست اثر می گذارد. می تواند اسکار ناشی از آکنه را بر روی پوست شما از بین ببرد. هنگامی که شما این روش را انتخاب می کنید تنها به مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت آثار ناشی از آن که همان قرمزی می باشد وجود دارد.

کلینیک پوست و لیزر

حال پس از آنکه نکات کاملی در مورد لیزر ارائه دادیم. لازم است برای شما بگوییم که از این روش در کلینیک های پوست و لیزر بسیار استفاده شده و می توان با کمک آن جای جوش را به راحتی درمان نمود. اما نکته‌ای که باید در مورد آن توجه داشته باشید این است. که در کلینیک های پوست و لیزر با توجه به اینکه فرد دارای چه نوع جای جوشی میباشد از انواع و اقسام لیزرهای متفاوت استفاده می‌شود.

به عنوان مثال اگر فرد دارای جای جوش بسیار جدی باشد به طوری که پوست وی دچار التهاب و قرمزی شده باشد باید از لیزرهای پیشرفته و امروزی مانند لیزر اربیوم برای جای جوش و کوترا را استفاده نمایند تا هرچه سریع‌تر فرد بتواند سلامت پوست خود را به دست آورد لذا همانطور که مشاهده می نمایید لیزر بر خلاف سایر روش ها محدودیتی برای افراد ایجاد ننموده و افراد با آرامش خاطر می توانند بسته به نوع جای جوش ایجاد شده با کمک لیزر سلامت پوست خود را به دست آورند.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

10 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر….
    من حدود دو ماه میشه که کاشت انجام دادم( جلو سر)، اما قرمزی این ناحیه مثله روز اول باقی مونده یعنی نه بهتر شده نه بدتر و همینجوری ثابت مونده،اصلا هم در هوای آزاد یا محیط های آلوده نرفتم و مراقبت خوبی داشتم، خارش یا درد یا جوش هم ندارم…. دارو هم فقط ماینوکسیدیل استفاده میکنم( در ناحیه کاشت فقط و به دستور پزشک)…. لطفا راهنمایی کنید آیا این قرمزی برطرف میشه؟ ممنونم

    1. دوست عزیز شما باید با مشاورین مرکز کاشت ما تماس بگیرید. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در وبسایت مرکز کاشت ما به نشانی https://clinichairtransplant.net/ مطالعه کنید.

  2. سلام و وقت بخیر

    عمل لابیاپلاستی با بی حسی موضعی یا عمومی انجام میشود و شما هیچ دردی را حس نمیکنید. ممکن است سوزش و درد مختصری بعد از بی حسی وجود داشته باشد که موقت بوده و با داروهای مسکن تجویز شده رفع می شود.

  3. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

    1. می‌توانید از لیزر درمانی ما استفاده کنید. با مشاورین ما تماس بگیرید.

  4. سلام اگر کسی این ویروس را گرفته باشد باید چه اقدامی کند و آیا بعد از چهار هفته خوب می‌شود؟

  5. سلام ببخشید من ۱۴ سالمه و تقریبا یک هفته هست که دون دون هایی روی دست هام و بدنم بیرون زده اما پاهام و صورتم نداره و بعضی اوقات خیلی میخاره آیا ممکنه ابله میمونی باشه یا اگه هست میشه بگید باید چیکار کنم ممنون

    1. دوست عزیز شما باید معاینه بشید احتمالا لیزر درمانی پبشنهاد بشه به شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین راه برای درمان جوش و جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر