از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده؛ اگر شما می‌خواهید جای جوش خود را با روش های فوق العاده درمان کنید. اما تاکنون نتوانسته اید با این روش‌ها آشنا شوید یا اینکه در سایت‌های متعدد روش های بسیار زیادی به شما معرفی شده است. اما هیچکدام فایده‌ای نداشته و گاهی اوقات حتی به شما آسیب وارد شده است به شما توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

تا در مورد از بین بردن جای جوش با ۱۲ روش فوق العاده توضیحات کاملی برای شما ارائه دهیم. شما بتوانید با توجه به نوع جای جوش ایجاد شده و همچنین نوع پوست خودتان بهترین روش را انتخاب کنید. چرا که بسته به اینکه جای جوش شما از چه نوع جای جوشی می‌باشد. همچنین بسته به این که پوست شما از چه نوع پوستی باشد روش انتخاب شده متفاوت خواهد بود. در ادامه در مورد تمامی موارد اخیرالذکر بیشتر صحبت خواهیم نمود.

از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

مزایای کلی ۱۲روش فوق العاده درمان جای جوش

  • نتیجه دهی سریع
  • هزینه مناسب
  • بدون درد و عدم ایجاد التهاب
  • نتایج دائمی
  • تنوع بالا

حال پس از آنکه مزایای از بین بردن جای جوش با ۱۲ روش فوق العاده را برای شما بیان نمودیم ممکن است این سوال برایتان پیش آید که اصلاً این روشها چیست؟ به همین منظور در ادامه ابتدا قصد داریم برای شما ابتدا تمامی ۱۲ روش فوق العاده از بین بردن جای جوش را نام ببریم. پس از آن به توضیح مهمترین و کاربردی ترین آنها بپردازیم.

  1. اسکراپ
  2. داروهای خوراکی
  3. لایه برداری
  4. برش ضایعات
  5. کرم های کوتونی
  6. درم ابریژن
  7. پیوند زدن پوست
  8. رفع جای جوش با لیزر
  9. نیدیلینگ
  10. تزریق فیلر
  11. تزریق ژل
  12. تزریق چربی

کدام روش را انتخاب کنیم؟

روش های درمان جای جوش برای درمان و از بین بردن جای جوش وجو دارد! با توجه به روش‌های متعدد بسیار زیادی که در بالا برای شما بیان نمودیم ممکن است این سوال برای شما پیش آید که حال با وجود تنوع زیادی که در بین روشهای از بین بردن جای جوش وجود دارد ما باید کدام روش را انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم همانطور که در ابتدای مطالب اشاره نمودیم بسته به اینکه نوع جای جوش شما از چه نوع جای جوشی می باشد و همچنین بسته به نوع پوست شما اعم از خشک، چرب، مختلط و … روش انتخابی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر جای جوش شما بسیار جدی باشد. به طوری که باعث التهاب شده باشد و گاهی اوقات حتی باعث شده باشد. پوست شما از بین رفته باشد تنها روش مناسب برای شما لیزر می‌باشد.

چرا که یک روش فوق العاده قوی بوده و سایر روش‌ها برای این نوع از جای جوش پاسخگو نمی‌باشد. اما اگر شما تنها یک جای جوش سطحی در پوستتان ایجاد شده باشد. می توانید از سایر روش ها اعم از میکرونیدلینگ و یا حتی داروهای خوراکی و کرم های کورتونی برای درمان این نوع جای جوش استفاده کنید. حتی ممکن است گاهی اوقات برخی از افراد از چند روش برای از بین بردن جای جوش خود استفاده کنند.

به عنوان مثال در وهله اول فرد از روش‌های ساده تر مانند داروهای خوراکی و گاه کرم های کورتونی استفاده نموده. در صورتیکه نتیجه مورد نظر خود را مشاهده ننمود از دیگر روش ها مانند تزریق اعم از فیلر، ژل ، چربی، لیزر، میکرونیدلینگ استفاده نماید. پس برای اینکه شما بتوانید بهترین روش را انتخاب نمایید. بهتر است با یک پزشک متخصص و متبحر در این زمینه مشورت نمایید. تا در ابتدا جای جوش شما را به درستی شناسایی نماید. پس از آن متناسب با نوع جای جوش ایجاد شده بهترین روش ها برایتان معرفی نماید. تا شما بتوانید با انجام آن به راحتی پوست خود را به حالت اولیه بازگردانید.

ادامه مطلب  رفع جای جوش کمر

بهترین روش از بین بردن جای جوش

بهترین روش‌ها از در مطلب از بین بردن جای جوش با ۱۲ روش به شرح زیر هستند. با وجود این که روش های بسیار زیادی که برای از بین بردن جای جوش وجود دارد. ما در ابتدای مطالب به ۱۲ روش فوق العاده از بین بردن جای جوش اشاره نمودیم. اما باید بگوییم که در بین تمامی روش های اخیرالذکر برخی از موارد بهتر از سایر موارد بوده. به دلیل مزایای بسیار زیادی که برای آن وجود دارد باعث شده است از آنها به عنوان بهترین روش درمان جای جوش و همچنین پرکاربردترین آنها یاد نمود.

به همین منظور در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین آنها بپردازیم لذا در ادامه با ما همراه باشید. تا شما را با آنها آشنا کنیم تا در صورتی که شما نیز دچار جای جوش می باشید بتوانید بهترین روش را برای درمان جای جوش خود انتخاب کنید. تا در سریعترین زمان ممکن زیبایی خود را مجدداً به دست آورید.

۱) لیزر

اگر شما به کلینیک‌های زیبایی مراجعه نموده باشید و یا اینکه به سایتهای مجازی رفته باشید قاعدتاً نام لیزر در بین تمامی روش های از بین بردن جای جوش بیشتر به چشم خورده. به عبارت بهتر محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. چرا که این روش به دلیل وجود اشعه های فوق العاده قوی که در آن وجود دارد. توانسته است تمامی انواع و اقسام جای جوش را تنها در یک جلسه از بین ببرد. به خصوص اگر افراد بتوانند از لیزر اربیوم و کوترا برای از بین بردن جای جوش خود استفاده کنند نتایج بهتری خواهند داشت.

در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن اسکار شهرک غرب، می‌توانید بهترین درمان را برای خود انتخاب کنیدو انتخاب روش با ارائه مشاوره‌های رایگان به شما عزیزان معرفی خواهند شد. برای دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید.

۲) میکرونیدیلینگ

یکی دیگر از بهترین روش‌هایی که امروزه مورد تایید پزشکان متخصص و متبحر در زمینه زیبایی می باشد میکرونیدلینگ یا همان نیدیلینگ می باشد. باعث شده است این روش جای جوش را هرچه سریعتر از بین ببرد. و به این صورت عمل میکند که پزشک متخصص شما پس از آنکه جای جوش شما را مورد بررسی قرار داد. داروی بی حسی به موضع جای جوش وارد شد. با کمک سوزن های بسیار باریکی جای جوش را تحریک نموده. این عمل باعث میشود کلاژن سازی پوست به بهترین شکل ممکن انجام شود. نهایتاً به دلیل ایجاد پوست جدید شما دارای پوستی شفاف و بدون جای جوش خواهید بود.

بیشتر بخوانید درباره: درمان جای جوش بدن

۳) پیوند زدن پوست

یکی دیگر از بهترین روش هایی که برای درمان جای جوش استفاده می‌شود پیوند زدن پوست می باشد. اما نکته‌ای که باید در مورد این روش به آن توجه داشته باشید این است که این روش به عنوان آخرین درمان جای جوش می باشد. به عبارت دیگر هنگامی از این روش استفاده می‌شود که دیگر روش‌ها پاسخگو نبوده. پزشک ناچارا از این روش استفاده می‌نماید. چرا که پیوند پوست یک عمل زیبایی فوق العاده حساسی بوده و علاوه بر آن که نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد لازم است شرایط بیمار مانند نوع پوست وی و همچنین نوع جای جوش ایجاد شده در نظر گرفته شود.

از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

لذا با توجه به مطالبی که تاکنون بیان نمودیم متوجه شدید که امروزه به دلیل وجود بهترین روشهای درمان جای جوش دیگر هیچ جای جوشی بدون درمان باقی نمانده و افراد با کمک ۱۲ روش فوق العاده اخیرالذکر به راحتی می‌توانند جای جوش خود را درمان نمایند.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

  2. من برای فک زاویه سازی انجام دادم و بسیار راضی هستم. کارتون خیلی عالی هست. صرفا خواستم از زحمات شما تشکر کنم.

  3. کمرم شکست از درک این همه مطلب واقعا ممنونم ازتون😂✋

  4. مطلبای خوبی که تو سایتتون میذارین قابل تقدیره. خیلی ممنونم که دارین سعی میکنین کار مردم رو راه بندازین. اینقدر اینترنت تو زندگی مردم نقش پر رنگی پیدا کرده که حتی دیگه واس لوله بازکنی برچسب ها بی معنا شدن و کسی دیگه نمیره روی در و دیوار دنبال لوله بازکن بگرده. خیلی از کتاب ها الان آنلاین پیدا میشن و واسه آموزش دیدن خیلی از کارها نیازی نیست بریم دنبال کلاسهای حضوری. واقعا ازتون ممنونم که کار رو برامون راحت تر کردین. من الان دیگه همه کارام از پیدا کردن آموزش های ساده تا چاه بازکنی خونم رو اینترنتی اوکی میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله از بین بردن جای جوش با ۱۲روش فوق العاده

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر