لک بری و جوش بری

لک بری و جوش بری؛ متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات هورمونی و همچنین به دلایل دیگر از قبیل شرایط جغرافیایی نامناسب دچار مشکلات پوستی بسیار زیادی می‌شوند. یکی از شایع‌ترین این مشکلات لک و جوش بر روی پوست افراد می‌باشد. این مسئله متاسفانه باعث می‌شود فرد زیبایی خود را روز به روز از دست بدهد و اعتماد به نفس فرد کاهش یابد.

اما نکته‌ای که باید همه افراد به آن توجه داشته باشند این است که علاوه بر اینکه باید مراقبت‌های لازم برای سلامت پوست خود را با دقت کافی انجام دهند دیگر نباید نگران ایجاد مشکلات پوستی باشند. چرا که خوشبختانه امروزه با وجود روش‌های پیشرفته‌ای که به وجود آمده است می‌توان لکه‌ها و همچنین جوش‌های ایجاد شده بر روی پوست اعم از پوست صورت یا دیگر نواحی بدن را به راحتی درمان نمود.

در حالی که در گذشته‌های دور اگر افراد با چنین صحبتی روبرو می‌شدند تنها گمان می‌کردند ادعایی بیش نیست و به راهکارهای ارائه شده توجهی نمی کردند. لذا باید گفت به دلیل پیشرفت بسیار زیادی که در علم و تکنولوژی به خصوص در زمینه زیبایی صورت گرفته است راهکارهای جدید فوق العاده کاربردی بوده و توانایی لک بری و جوش بری و درمان اسکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارا می‌باشند. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین روش‌ها را برای شما ارائه دهیم.

لک بری و جوش بری

مزایای لک بری و جوش بری

  1. پوستی بدون آکنه و جای جوش
  2. زیبایی و جذابیت بیشتر
  3. بالابردن سلامت پوست
  4. افزایش اعتماد به نفس

بیشتر بخوانید درباره: جدیدترین دستگاه برای درمان لک صورت لیزر کوترا

دلایل ایجاد لک و جوش

یکی از اصلی ترین سوالات افراد هنگام مواجهه با این مشکل پوستی این است که به چی دلیل لک و جوش در پوست صورت و یا دیگر نواحی بدن ما ایجاد می شود؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود فرد دچار مشکل پوستی چون لک و جوش شود. اما باید به این نکته توجه داشته باشید .که با انجام برخی از اقدامات می‌توانید از گسترش و ایجاد بیش از اندازه این مشکل پوستی جلوگیری نمایید. اما به طور کلی باید گفت مشکلات متعددی از قبیل مشکلات هورمونی، تغذیه نامناسب، خواب ناکافی، موقعیت جغرافیایی نامناسب و … می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد لک و جوش بر روی پوست داشته باشد.

به عنوان مثال اگر شما در موقعیت جغرافیایی نامناسبی قرار داشته باشید که نور خورشید مستقیماً به پوستتان تابیده شود باعث می شود. به مرور زمان پوست شما دچار لکه های بسیار زیادی شود. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید. مشاورین ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن اسکار شهرک غرب، در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

در اینجا پزشکان به افراد توصیه می کنند حتماً از ضدآفتاب های متناسب با پوستشان استفاده نمایند. تا پوست آنها دچار لکه و تیرگی نشود علاوه بر آن باید بگوییم مشکلات دیگری مانند مشکلات هورمونی و یا تغذیه نامناسب می‌تواند باعث ایجاد جوش های نامناسبی در پوست افراد شده و این جوش ها به خودی خود می تواند به مرور زمان لکه های بسیار عمیقی بر پوست فرد ایجاد کند.

پس شما برای اینکه بتوانید لک‌ بری و جوش بری را به درستی انجام دهید در وهله اول باید از ایجاد جوش و لکه جلوگیری نمایید تا دارای پوستی سالم و بدون مشکل پوستی باشید اما گاهی اوقات فرد ناگزیر به مشکلات پوستی اخیرالذکر دچار می شود در اینجا باید به یک پزشک متخصص و متبحر در زمینه زیبایی مراجعه نموده و از روش‌های درمانی برای از بین بردن این مشکل پوستی کمک گرفته تا زیبایی و سلامت پوست خود را مجدداً احیا کند.

ادامه مطلب  از بین بردن قرمزی جای جوش

روش های درمان لک بری و جوش بری

۱) لیزر

معروف ترین روش درمانی برای لک بری و جوش بری لیزر و انواع و اقسام آن می باشد. چرا که این روش درمانی خیلی سریع این مشکل پوستی را از بین می‌برد. به طوری که اصلاً از ابتدا این مشکل پوستی ایجاد نشده است. در حالی که اگر شما از روش های سنتی مانند داروهای گیاهی استفاده کنید ممکن است در کوتاه مدت پوست شما نسبتا بدون لک و جوش شود. اما به مرور زمان مجدداً مشکل پوستی شما باز می گردد.

به همین دلیل است که اکثر افراد به دنبال راهکار دائمی می باشند. با کمک آن بتوانند برای همیشه دارای پوستی سالم و بدون نقص باشند. لذا امروزه اکثر پزشکان به افراد روش لیزر به خصوص لیزر اربیوم و کوترا را پیشنهاد می نمایند. تا افراد بتوانند با وجود اشعه های فوق العاده قوی و همچنین دستگاه های پیشرفته آن برای همیشه مشکلات پوستی خود اعم از لک و جوش را به طور کامل از بین ببرند.

۲) داروهای خوراکی

یکی از راهکارهایی که با کمک آن می‌توان لک و جوش را از بین برد استفاده از داروهای خوراکی می باشد. از گذشته تاکنون رایج بوده و پزشکان از آن استفاده می نمایند. نکته‌ای که در رابطه با داروهای خوراکی باید به آن توجه داشته باشید این است که این داروها دارای دوره درمان طولانی مدت بوده و بر خلاف روشی مانند لیزر ممکن است نیاز باشد. فرد حتی تا یکسال دارو مصرف کرده تا نتایج مورد نظر را مشاهده نماید. لذا اگر شما به دنبال راهکاری می باشید که خیلی سریع نتایج مثبت را مشاهده نمایید بهتر است از این روش استفاده ننمایید‌.

۳) لایه بردارهای شیمیایی

یکی از راهکارهایی که از گذشته‌های دور تاکنون وجود داشته است. و اکثر پزشکان با کمک آن مشکلات پوستی را به بهترین شکل ممکن درمان میکردند استفاده از لایه بردار های شیمیایی می باشد. در غالب این لایه بردارها دارویی به اسم کورتون وجود دارد. این دارو به دلیل خاصیت لایه برداری خود می‌تواند پوست آسیب دیده فرد را درمان نموده. نهایتاً فرد دارای پوستی بدون لکه و جوش خواهد بود.

نکته‌ای که در مورد لایه بردار های شیمیایی باید به آن توجه داشته باشید. این است که در در مصرف آن حتماً با پزشک متخصصتان مشورت داشته باشید. چرا که مصرف این دارو دارای عوارضی می باشد. که اگر افراد در مصرف آن توجه و دقت کافی نداشته باشند. ممکن است آسیب های جبران ناپذیری مانند اختلالات کبدی برای افراد ایجاد شود. به همین دلیل است که پزشکان به افراد توصیه می‌کنند. قبل از مصرف این دارو حتما با آنها مشورت نموده و در استفاده از آن زیاده‌روی نکنند.

لک بری و جوش بری

جمع بندی

با توجه به مطالبی که برای شما ارائه دادیم متوجه شدید. که امروزه لک بری و جوش بری کار چندان سختی نبوده و پزشکان به راحتی می‌توانند این مشکل پوستی شما را درمان نمایند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید. این است که اگر شما می‌خواهید خیلی سریع در مدت زمان کوتاه تری این مشکل پوستی را درمان نمایید. در بین سه روش اخیرالذکر روش لیزر برای شما بهتر بوده. با کمک آن میتوانید هر چه سریعتر این مشکل پوستی را از بین ببرید.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

8 پاسخ

  1. سلام، لک صورت با لیزر به صورت کامل از بین میره؟

    1. بسته به میزان مشکل پوستی شما دارد. برای دریافت مشاوره با مشاورین ما تماس بگیرید.

  2. من درکلینیک دکتر تاتو پیش دکتر ضرغامی کاراندولیفت بوتاکس وچربی انجام دادم خیلی خیلی راضی هستم.انصافابه هزینه ش می ا دکتر تاتوه .تغیرات من به حدی بوده که کاملاطبیعی وزیبا.اصلاخودم هیچ وقت فکرنمیکردم انقدصورتم تعییرکنه وقشنگ بشه.من ازدکترم خیلی سپاسگزارم

    1. خوشحالیم که راضی بودید. البته که شما در مرکز تزریق ما انجام داده‌اید.

  3. سلام آمپول هیدرو کورتیزون تاثیری روی لیزر داره یانه؟

    1. اگر منظورتون برای تداخل هست باید بگوئیم مشکلی ندارد.

    1. لیزر اربیوم قوی‌تر عمل می‌کنه. البته به مشکل شما هم بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله لک بری و جوش بری

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر