روش های درمان جای جوش

روش های درمان جای جوش صورت

روش های درمان جای جوش صورت

روش های درمان جای جوش؛ هنگامی که صحبت از مشکلات پوستی می‌شود یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی که بسیار آزار دهنده بوده و باعث ناراحتی بسیاری از افراد شده است جای جوش می باشد. چرا که این مشکل پوستی تقریباً برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده و نمی‌توان از آن دوری کرد. به عبارت بهتر باید گفت جای جوش یک مشکل گریز ناپذیری بوده که برای همه افراد اتفاق می‌افتد. تنها مسئله مهمی که حائز اهمیت می‌باشد این است که افراد باید به دنبال راهکارهایی باشند که بتوانند از ایجاد جای جوش جلوگیری کنند. یا در صورتی که به جای جوش دچار شدند بتوانند با روش‌های مناسب آن را درمان نمایند. لذا در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد درمان جای جوش و همچنین درمان آن مطالب مفیدی برای شما ارائه دهیم.

روش های درمان جای جوش

جوش و انواع آن

قبل از بررسی روش های از بین بردن جای جوش اگر شما بخواهید برای همیشه جوش های ایجاد شده در صورت و یا سایر نواحی خود را از بین ببرید بهتر است در وهله اول به یک پزشک متخصص که در این زمینه تبحر بالایی دارد مراجعه نمایید و پزشک به درستی نوع جوش شما را شناسایی کرده و روش متناسب را به شما پیشنهاد دهد چرا که اولین اقدام برای درمان قطعی جوش شناخت نوع جوش می باشد به عبارت دیگر تا شما و یا پزشک متخصصتان جوش و میزان جدی بودن آن را به درستی شناسایی نکنید نمی‌توانید روش مناسبی برای درمان آن ارائه دهید به همین منظور در ادامه قصد داریم انواع جوش و علت جوش صورت که ممکن است برای همه افراد در سنین مختلف اتفاق افتد توضیح دهیم.

یک) جوش هایی که در کودکی اتفاق میفتد.

همه ما در کودکی تجربه بیماری آبله مرغان و یا سایر بیماری هایی که موجب ایجاد جوش در صورتمان شده است را داشته‌ایم و متأسفانه گاهی اوقات میزان جدی بودن جوش ها به اندازه‌ای بالا بوده است که اثرات آن به مرور زمان بر صورت فرد باقی مانده و در زیبایی فرد خلل ایجاد نموده است به عنوان مثال بعضی از افراد هنگامی که در کودکی به آبله‌مرغان دچار شده‌اند جوش های بسیار جدی و چرکی در صورتشان ایجاد شده و به همین دلیل درمان آن به وسیله راه های ساده امکان پذیر نبوده است اما خوشبختانه با وجود روش اربیوم علاوه بر اینکه می‌توان این جوش‌ها را به راحتی و خیلی سریع درمان نمود میتوان جای جوشی که ممکن است از این نوع جوش ایجاد شده باشد به راحتی و طی یک جلسه به طور کامل از بین برد.

دو) جوش های نوجوانی و مشکلات هورمونی

همه افراد در سنین نوجوانی و به هنگام بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی دچار انواع و اقسام جوش ها اعم از جوش های سطحی و جوش های جدی شده و این امر باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس آنها می‌شود اما باید به این دسته از افراد بگوییم که با وجود روش اربیوم این دسته از جوش‌ها به راحتی و در یک جلسه قابل درمان بوده بدون اینکه نیازی باشد از داروهای شیمیایی استفاده شود و یا دوره درمان طولانی سپری شود.

مزایای روش های درمان جای جوش

  1. بدون درد و سوزش.
  2. سریعا نتیجه حاصل میشود.
  3. قیمت مناسب دارد.
  4. به راحتی قابل انجام است.
  5. برای همه افراد کاربردی میباشد.

روش های درمان جای جوش

روش های درمان جای جوش

پس از بیان مزایای درمان جای جوش بهتر است به روش هایی که با کمک آن می‌توانید جای جوش را درمان کنید بپردازیم. تا شما در صورتی که دچار مشکلات پوستی مانند جای جوش هستید بتوانید با کمک آن هرچه سریعتر جای جوش خود را درمان نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی نکات لازم در مورد روش های درمان جای جوش را برایتان ارائه دهیم.

۱. داروهای دارای کورتون

هنگامی که شما به پزشک متخصص زیبایی مراجعه می نمایید و درخواست درمان جای جوش خود را از پزشکتان دارید اولین و ساده ترین راه حلی که به شما پیشنهاد میکند مصرف داروهای کورتون می باشد. این داروها متاسفانه غالب اوقات عوارض بسیار زیادی دارد. در گذشته‌های دور از آن استفاده می شده است تا با کمک آن بتوانند جای جوش را درمان نمایند

نکته‌ای که در مورد این روش باید به شما بگوییم این است که درست است که گاهی اوقات این روش توانسته است جای جوش را درمان نماید. اما عوارضی که از این روش وجود دارد انکارناپذیر بوده. همین امر باعث شده است که امروزه با وجود روش‌های پیشرفته که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم دیگر از این روش چندان استفاده نشود.

۲. تزریق از روش های از بین بردن جوش صورت

یکی از روش های درمان جای جوش تزریق می‌باشد. منظور از تزریق، تزریق چربی یا ژل و یا فیلر می باشد. با کمک این کار افراد می توانند جای جوش را محو کرده و رفته رفته به دلیل کشیده شدن پوست دیگر جای جوش در پوست صورت فرد و یا سایر نواحی بدن فرد وجود نداشته باشد. نکته ای در مورد این روش لازم است بدانید این است که این روش تقریباً به عنوان یک روش نیمه پیشرفته می باشد. نسبت به داروهای کورتونی بهتر بوده و پزشکان گاهی اوقات برای درمان برخی از انواع و اقسام جای جوش ها از آن استفاده می‌کنند.

۳. پیوند پوست

اگر شما دارای جای جوش های بسیار وخیمی می باشید. از سایر روشها استفاده نموده و نتایج مطلوبی مشاهده نکرده باشید. قطعاً پزشک متخصصتان به شما روش پیوند پوست را برای درمان جای جوش پیشنهاد خواهد نمود. چرا که این روش به عنوان یک روش فوق العاده پیشرفته شناخته می‌شود. برای جای جوش های فوق العاده عمیق استفاده می شود. با این کار فرد می‌تواند پوستی بدون جای جوش و صاف و شفاف داشته باشد.

۴. نیدیلینگ

یکی از روش های از بین بردن جای جوش صورت که امروزه بسیار مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. در اکثر کلینیک های زیبایی از آن استفاده می شود روش میکرونیدلینگ می باشد. در این روش پزشک با کمک سوزان های فوق‌العاده باریکی که تاثیر بسیار زیادی در درمان جای جوش دارد جای جوش را درمان می کند. به این صورت که ابتدا محل جای جوش را با بی حس کننده های قوی بی حس کرده و سپس با استفاده از همین سوزن های باریک به جای جوش ضربه های متعدد و پشت سر هم وارد می نماید. با این کار کلاژن پوست تحریک می شود.

همین امر باعث می شود که کلاژن سازی پوست به طور صحیح انجام شود. در نهایت فرد دارای پوستی صاف و بدون جای جوش خواهد بود. پس همانطور که مشاهده می نمایید میکرونیدیلینگ یک روند بسیار سریعی دارد. علاوه بر آنکه درمان جای جوش از این روش قطعی می باشد. باید بگوییم که درمان آن کوتاه مدت بوده و فرد تنها طی چند جلسه می‌تواند جای جوش خود را به راحتی درمان نماید. بدون آنکه هیچگونه مشکلی اعم از عوارض جدی و یا عوارض ساده برای وی ایجاد شود.

۵. رفع جای جوش با لیزرروش های از بین بردن جوش صورت

اگر شما به دنبال یک درمان قطعی برای جای جوش خود هستید. خواهان آن هستید هر چه سریعتر بتوانید جای جوش خود را درمان کنید. به شما توصیه می شود سایر روش های درمانی را نادیده گرفته و تنها از روش لیزر برای درمان جای جوش خود استفاده کنید. چرا که در بین تمامی روش هایی که برای درمان جای جوش وجود دارد باید بگوییم که لیزر به عنوان بهترین روش شناخته شده است. توانسته است تمامی مشکلات پوستی مانند جای جوش را خیلی سریع درمان نماید.

دلیل اینکه گفته می‌شود لیزر به عنوان بهترین و سریعترین روش درمان جای جوش می باشد. این است که در این روش از اشعه های قوی استفاده می شود و همین امر باعث شده است که بتوان خیلی سریع جای جوش را درمان کرد علاوه بر آن باید بگویم وجود روش های متعدد در لیزر مانند اربیوم/ کوترا/فرکشنال باعث شده است بتوان برای هر نوع جای جوش روش منحصر به خود را استفاده نموده و در نهایت سریعتر جای جوش را درمان نمود

پس همانطور که مشاهده می نمایید مزایای زیادی که در روش لیزر وجود دارد در سایر روش‌ها وجود نداشته. همین امر باعث شده است که امروزه اکثر افراد برای درمان جای جوش خود از لیزر استفاده نمایند. یا اینکه اگر اطلاعات کافی در زمینه لیزر و انواع آن ندارند از پزشکان متخصص و متبحر در این زمینه استفاده نموده و به توصیه آنان از این روش استفاده می نمایند. در نهایت با کمک این روش دارای پوستی صاف و بدون جای جوش خواهند بود.

شما عزیزان می‌توانید از بهترین روش از بین بردن جای جوش صورت، لیزر اربیوم برای جای جوش، در کلینیک دکتر تاتو استفاده کنید. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید و یا با مشاورین ما تماس بگیرید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

  • چرا اربیوم در یک جلسه انجام میشود؟

در مطالب قبلی به این مطلب اشاره نمودیم که اربیوم تنها در یک جلسه جوش هایی که برای شما ایجاد شده است را از بین می‌برد و نیازی به ترمیم آن و همچنین استفاده از جلسات دیگر نمی باشد ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که دلیل این امر چه چیزی می باشد؟
در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که از آنجایی که در اربیوم اشعه‌های خیلی قوی از قبیل مادون قرمز وجود دارد لذا تنها در یک جلسه توانایی از بین بردن جوش ها را دارد اعم از اینکه جوش ایجاد شده بسیار سخت و عفونی باشد و یا اینکه جوش سطحی و غیر عفونی باشد در حالی که اگر شما از سایر روش ها از قبیل میکرونیدلینگ و یا داروهای شیمیایی و یا پمادها استفاده نمایید ممکن است علاوه بر اینکه دوره درمان شما طولانی مدت می باشد عوارضی نیز به مرور زمان برایتان ایجاد شود.

  • لیزر اربیوم برای چه افرادی مناسب میباشد؟

لیزر اربیوم به دلیل پیشرفته بودن کاربردهای فراوانی در زمینه زیبایی و مشکلات پوستی داشته و همین امر باعث شده است بسیاری از پزشکان برای مشکلات متعددی از آن استفاده کنند اما یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین استفاده‌هایی که از لیزر اربیوم امروزه مورد توجه قرار گرفته است درمان جوش و همچنین جای جوش می باشد که برای افراد ایجاد می شود چرا که متاسفانه جوش و جای جوش از شایع ترین مشکلاتی بوده که برای همه افراد در سنین متفاوت اتفاق می‌افتد و خوشبختانه باید بگوییم که لیزر اربیوم هیچ محدودیتی نداشته و حتی افرادی که دارای سنین کمتری می باشند می توانند با کمک آن جوش خود را درمان نمایند اما نکته ای که در مورد اربیوم جالب توجه می باشد و باید به آن توجه داشته باشید این است که اربیوم همان طور که قبلاً بیان نمودیم برای سایر مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد پس اگر شما هر مشکل پوستی برایتان ایجاد شد اعم از جوش و جای جوش و یا هر مشکل دیگری می توانید با اربیوم برای همیشه این مشکل را درمان نمایید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام
    من کلینیک دیگه ای تزریق انجام دادم و الان میخوام تخلیه بشه ، چربی از شکمم گرفته شده از ظاهری ک برام داشته راضی نیستم بعد چند وقت از بین میره این چربی /؟

  2. سلام خدمت شما دوستان گرامی
    من از طریق سرچ رسیدم به سایت شما من یه مشکلی داشتم انواع جوشی که شما گفتین فک کنم شامل من نمیشه من جوشام خیلی بد بود فک کنم التهابی بود ولی چون سنم کم بود جوشامو کندم الان جوش دیگه نمیزنم ولی جوشای قبلیم شبیه چال شده میخوام بدونم امکانش هست این حالت و از بین بره راه درمانی داره؟
    ممنون میشم جواب سوالمو بدین

  3. سلام وقت بخیر.
    21 سالمه و موهام بین مرحله دو و سه الگوی طاسی مردانه قرار داره
    تعداد جلسات و طول دوره prp چقدره تقریبن؟
    و اینکه هزینش برای هر جلسه چقدر درمیاد
    ممنون میشم پاسخ بدید🙏

  4. آیا لیزر موهای زائد را برای همیشه از بین می برد؟

  5. سلام با آ دکتر تاتو
    وی توفیق روزافزون دکتر دکتر تاتو
    فروشان گرانقدر
    جهت اندولیفت و‌رفع پف زیر چشم در شیراز امکان حضور دکتر می‌باشد ؟ برای بنده و چندین بیماردیگر هزینه بسیار جهت سکونت و آمد و رفت در پی دارد ، دکتر لطفا در صورت امکان حضورتان در شیراز و یامعرفی دکتر متخصص در این مورد کمک بسیار مؤثری برای بنده و بیماران دیگر خواهد بود و دعای ما همراه شما

  6. کف سرم بعد از کاشت پوسته شد اما مدتی طول نکشید مشاوره رایگانی که بعد از کاشت داشتم کمک کرد زودترم خوب بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله روش های درمان جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر