رفع جای جوش با لیزر

رفع جای جوش با لیزر؛ جای جوش و رفع جای جوش با لیزر یکی از مشکلات مهم اکثر افراد است. اسکار آکنه یکی از اختلالاتی می‌باشدکه میتواند زیبایی افراد را تغییر داده و موجب نارضایتی آن‌ها شود همچنین باید افزود که دائما افراد در حال درمان اسکار و جای جوش ها بوده و اکثر اوقات موفق آمیز نبوده است.

اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوزی متد نوینی از جمله لیزر ابداع شده است که به خصوص دو نوع اربیوم و کوترا از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد به طور کلی باید گفت جوش و جای جوش یک امر اجتناب ناپذیر می‌باشد چرا که برای مثال شما ناچارا دچار آبله مرغان شوید جای جوش نیز به همراه خواهد داشت و این ۲ یک امری است که خواه ناخواه با شما خواهد بود لذا نگران نباشید و با متد نوینی همچون لیزر به راحتی آن را درمان کنید.

مزایای رفع جای جوش با لیزر چیست؟

  • بدون درد
  • بدون التهاب و قرمزی
  • نتیجه دهی مطلوب
  • دوام بالا
  • بدون عوارض پوستی
  • از بین بردن کامل جای جای
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • عاری از هرگونه مواد شیمیایی
  • بدون استفاده از بی حس کننده
  • بدون ایجاد جای زخم و اسکار

همانطور که مشاهده می‌کنید مزایای فوق الذکر برای لیزر وجود دارد و در سایر متدها یافت نمی‌شود؛ همچنین باید افزود دو لیزر اربیوم برای جای جوش و کوترا علاوه بر مزایای فوق دارای مزایای دیگری میباشد برای مثال میتوان به استفاده از دستگاه های پیشرفته در این دو متد اشاره نمود.

بعد
بعد
بعد
قبل
قبل

آیا رفع جای جوش با لیزر عارضه دارد؟

در پاسخ به این سوال کلیدی و مهم باید گفت همانطور که مشاهده نمودید لیزر دارای مزایای بسیار زیادی می باشد اما عارضه‌ای برای آن نمی‌باشد اما ممکن است هنگامی که قصد انجام لیزر را داشته باشید عده‌ای از افراد ادعا کنند که اشعه های آن زیان بار بوده و به شما آسیب خواهد زد؛ اما در پاسخ به این ادعاها باید گفت این اشعه ها استاندارد بوده و آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد افزون بر آن باید گفت که این اشعه ها در سطح پوست وارد می‌شود و عمیقاً وارد پوست نشده و به لایه های زیرین پوست آسیبی وارد نمیکند لذا شما می توانید با آسودگی خاطر از لیزر برای رفع جای جوش خود استفاده کنید.

 

مشاوره رفع جای جوش با لیزر

09127300790

 

لیزر به چه صورت انجام می‌شود؟

اکنون که با مزایای بیشمار متد لیزر برای رفع جای جوش آشنا شدید بهتر است شما را با چگونگی انجام این متد فوق‌العاده آشنا کنیم لیزر به این صورت عمل می کند که ابتدا امواج بسیار قوی از نورهای ماورای بنفش و مادون قرمز را به جای جوش وارد می کند.

لیزر برای رفع جای جوش

پس از آنکه این امواج وارد جای جوش شد ساختار آن را به طور کلی در هم می‌شکند و آن را ذره ذره از بدن خارج می کند این پروسه به این صورت طی می شود که سیستم ایمنی بدن نیز در کلاژن سازی و صاف نمودن پوست شما کمک شایانی می‌کند و در نهایت پس از چندین بار انجام لیزر پوست شما صاف و شفاف خواهد بود همچنین باید افزود اگر از لیزر اربیوم و کوترا استفاده کنید نتایج سریع تری نیز به همراه خواهد داشت. از این متد می‌توان برای درمان جای جوش بدن نیز استفاده کرد.

آیا رفع جای جوش با لیزر دوام دارد؟

هنگامی که شما قصد انجام رفع جای جوش با لیزر را دارید ممکن است مردد باشید و نگران این موضوع باشید که این عمل زیبایی نتایج خود را از دست بدهد اما در پاسخ به این نگرانی شما باید گفت از آنجایی که از اشعه های فوق العاده قوی استفاده می‌شود.

لذا نتایج آن دائمی بوده و برای همیشه شما از شر جای جوش های زشت راحت خواهید شد این در حالی است که در سایر متدها ممکن است نتایج مطلوبی حاصل نشده هم چنین نتایجی که حاصل می‌شود.

پس از مدتی نیز از بین برود علاوه بر آن باید افزود در لیزر کوترا و اربیوم به دلیل استفاده از دستگاه های فوق العاده پیشرفته این نتایج بهتر بوده و دوام آن بیشتر می باشد لذا توصیه می شود اگر قصد انجام رفع جای جوش با لیزر را دارید از این دو نوع لیزر بیشتر بهره ببرید.

ادامه مطلب  درمان جای جوش روی ساق پا

آیا  بعد از لیزر رفع جای جوش نیاز به مراقبت دارد؟

به طور کلی باید گفت اکثر عمل‌های زیبایی اعم رفع جای جوش با لیزر، درمان جای زخم جوش صورت و … از  نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد تا نتایج بهتری از آن حاصل شود اما در رابطه با رفع جای جوش با لیزر باید گفت نه تنها نیاز به مراقبت های پس از عمل ندارد بلکه شما پس از آن که از لیزر استفاده نمودید به راحتی می توانید به کارهای خود ادامه دهید و محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد نمود.

تنها نکته‌ای که لازم است به آن اشاره شود این است که اگر برای مثال صورت خود را لیزر می کنید لازم است هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرید از ضد آفتاب استفاده کنید وگرنه در بقیه نقاط که در معرض نور خورشید قرار ندارد استفاده از ضدآفتاب الزامی نمی باشد

علاوه بر این باید گفت لیزر بر خلاف سایر عمل های زیبایی دارای یک پروسه کوتاه‌مدت می باشد یعنی شما میتوانید طی چندین مرحله نتایج آن را مشاهده نمایید این در حالی است که بقیه عمل‌های زیبایی لازم است مراحل بسیار زیادی طی شود و مدت زمان زیادی بگذرد تا شما نتایج اندکی را مشاهده کنید لذا باید گفته شود پروسه انجام لیزر بسیار اندک بوده و شما به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید از شر جای جوش‌های زشت راحت شوید.

ما در کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر مستقیم کلینیک ماه زر، به نوان مرکز رفع جوش و جای جوش با لیزر به دنبال ارائه بهترین مشاوره‌ها و درمان‌ها برای مشکلات پوستی شما عزیزان هستیم. به همین منظور پس از مشاهده ویدیو رضایتمندی مراجعه کننده ما می‌توانید فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

لیزر برای چه نوع جای جوشی مناسبی می‌باشد؟

به طور کلی می‌توان گفت شما می توانید از لیزر برای انواع و اقسام جای جوش ها استفاده کنید اما بیشترین استفاده‌ ای که از لیزر میشود برای جوش های بسیار عمیقی می باشد که موجب از بین رفتن پوست و قرمزی بیش از حد پوست شده است.

و با بقیه متد ها هم درمان نشده است علاوه بر آن باید گفت لیزر دارای انواع و اقسام روش ها می باشد و به صورت های متفاوتی انجام می‌شود به طور کلی باید گفت لیزرها را به دو نوع تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم می‌کنند و در بین تمامی لیزرها دو نوع لیزر اربیوم و کوترا به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند. از جمله استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته و انجام در بازه زمانی کوتاه دارای محبوبیت بیشتری بوده و طرفداران بسیاری اعم از پزشکان و بیماران را به خود جذب نموده است.

ادامه مطلب  بهترین دکتر برای درمان جای جوش

نتیجه گیری

در پایان به عنوان نتیجه گیری نهایی باید گفت رفته جای جوش با لیزر امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی یک عمل امکان پذیر بوده و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود. همچنین دو نوع لیزر اربیوم و کوترا به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند محبوبیت بیشتری پیدا کرده و توصیه می شود اگر قصد انجام لیزر برای درمان جای جوش های خود را دارید از این دو نوع لیزر استفاده کنید.

پرسش‌های متداول

  • آیا روش رفع جای جوش با لیزر برای همه افراد مناسب است؟

نه، همه افراد مناسب برای این روش نیستند. مشاوره با پزشک اهمیت دارد. برای مشاوره با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

  • آیا رفع جای جوش با لیزر باعث درد می‌شود؟

درد کم و معمولاً تحمل‌پذیر است. البته که در کلینیک دکتر تاتو از بی‌حسی استفاده می‌شود.

  • چقدر زمان لازم است تا نتایج دیده شود؟

نتایج بعد از چند جلسه مشاهده می‌شوند، اما هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

  • آیا رفع جای جوش با لیزر باعث ایجاد عوارض جانبی می‌شود؟

بله، ممکن است علائمی مانند قرمزی و تورم به وجود آید. این علائم با رعایت مراقبت‌ها طی یک روز از بین می‌رود.

  • آیا پس از رفع جای جوش با لیزر نیاز به مراقبت ویژه‌ای داریم؟

بله، پس از جلسات لیزر، مراقبت ویژه‌ای برای بازیابی سریع‌تر توصیه می‌شود. این مراقبت‌ها در جلسات مشاوره به شما داده خواهد شد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

12 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    بعضی از پزشک ها فاصله جلسات سابسیژن را هر ماه تا 45 روز توصیه کردن. آیا این درسته؟

    1. سلام. این فاصله می‌تواند با توجه به وضعیت شما متفاوت باشد.

  2. دستگاه آر اف فرکشنال مناسب پوست هست؟ آسیب به پوست نمی زنه؟

    1. سلام. باید بدانیم مشکل پوستی شما چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

  3. سلام آقای دکتر. این هفته برای میکرونیدلینگ صورت وقت دارید؟

    1. با سلام برای دریافت نوبت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  4. سلام
    وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که میکرونیدلینگ درد هم داره؟

    1. با سلام تمامی درمان‌ها در کلینیک دکتر تاتو بدون درد و عوارض انجام می‌شود.

  5. سلام خسته نباشید من یه جای سوختگی کوچک رو پیشانیم دارم خیلی دارو استفاده کردم ولی از بین نمیره، می خواستم از راهنمایی شما استفاده کنم

    1. سلام پیشنهاد میکنیم مطالب اربیوم را نیز مطالعه کنید و برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله رفع جای جوش با لیزر

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر

درمان جای جوش درمان اسکار آکنه پاک کردن تاتو با لیزر پاک کردن تاتو ابرو