رفع اسکار آکنه با کوترا

تصویر10

تصویر10

رفع اسکار آکنه با کوترا

همانطور که می دانید امروزه رفع اسکار آکنه و عوارض پوستی ناشی از آکنه به عنوان یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین درمان های پوست شمار می‌آید.
با توجه به اینکه امروزه دستگاه‌ها و روش‌های زیادی در زمینه رفع اسکار آکنه وجود دارد، اما همانطور که می‌دانید یکی از پرکاربرد‌ترین و رواج‌ترین روش‌های رفع اسکار آکنه استفاده از دستگاه لیزر می‌باشد که خود دارای انواع گوناگونی می‌باشد و یکی از این روش‌ها که امروزه توانسته است خود را نشان دهد رفع اسکار آکنه به وسیله کوترا می‌باشد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی رفع اسکار آکنه با کوترا برای‌تان توضیح دهیم.

اگر بخواهیم در مورد چگونگی رفع اسکار آکنه با کوترا برای‌تان توضیح دهیم این گونه می‌باشد که، با توجه به اینکه دستگاه کوترا دارای دقت عمل زیادی می‌باشد از این رو اثرات بسیار خوبی را دارا می‌باشد و برای درمان ضایعات فرورفته ناشی از آکنه به کار می‌رود از طرفی دیگر با توجه به اینکه این دستگاه‌ها دارای دقت عمل زیادی می‌باشد از این رو اثرات بسیار خوبی را به دنبال دارد و برای درمان ضایعات فرورفته ناشی از آکنه به کار می‌رود. با توجه به اینکه در این روش از برداشت‌های بسیار ظریف از لایه‌های سطحی پوست با دقت بسیار بالا انجام می‌شود، در نتیجه منجر به تحریک قسمت‌های تحتانی پوست برای تولید کلاژن بیشتر و به دنبال آن موجب درمان اسکار آکنه و جای جوش می شود.

چگونگی رفع اسکار آکنه با کوترا

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد چگونگی رفع اسکار آکنه با کوترا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که هنگامی که شما می‌خواهید این روش را برای خود انتخاب نمایید چه کارهایی باید انجام دهید؟

همانطور که می دانید شما باید قبل از استفاده از دستگاه کوترا از کرم‌های بی حسی استفاده کنید تا عمل لیزر برای شما کاملاً بدون درد انجام شود. همانطور که می دانید پس از انجام لیزر کوترا ممکن است تا چند روز قرمزی و التهاب بر روی پوست شما وجود داشته باشد؛ بنابراین شما باید مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را انجام دهید که این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد.

تصویر11تصویر10

[ اطلاعات تکمیلی درباره بر طرف کردن اسکار آکنه با کوترا ]

مراقبت‌های قبل و بعد کوترا

همانطور که می‌دانید هنگامی که شما برای رفع اسکار آکنه خود از کوترا که یکی از روش‌های درمان اسکار است استفاده می کنید برای اینکه بتوانید بهترین رضایت بخشی و نتیجه دهی را داشته باشید باید در هفته‌ها و ماه‌ها مراقبت‌های لازم را انجام دهید؛ بنابراین یکی از مهم ترین و ضروری ترین چیزها بعد از استفاده از لیزر کوترا در جهت رفع اسکار آکنه این است که شما در معرض آسیب آفتاب قرار نگیرید و بنابراین لازم است قبل از ترک خانه حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید، همچنین باید ۶ تا ۸ هفته پس از درمان از برنزه کردن یا فعالیت‌های دیگری که منجر به قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب می شود خودداری نمایید با توجه به اینکه این ناحیه از درمان ممکن است دچار عفونت شود و قرمزی را دارا می‌باشد؛ از این رو باید برای جلوگیری از عفونت محل مورد نظر را تمیز نگه دارید و همچنین از کرم‌های آرایشی تا یک هفته بعد از درمان استفاده نکنید.

بنابراین با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که هنگامی که شما برای رفع اسکار آکنه لیزر کوترا را انتخاب می‌کنید نتیجه یا حاصل از درمان فورا قابل مشاهده خواهد بود؟

با توجه به اینکه در این نوع روش درمان یک هفته تا ۱۰ روز نیاز به مراقبت دارد؛ زیرا زمان نیاز دارد تا قرمزی و التهاب حاصل از آن از بین برود بنابراین شما نمی‌توانید نتیجه حاصل از لیزر را مشاهده فرمایید و مدت زمان نیاز دارد تا نتیجه حاصل از آن را ببینید.

همانطور که در بالا توضیح دادیم رفع اسکار آکنه با کوترا به عنوان یک روش کاملا مفید و رضایت‌بخش به شمار می‌آید اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا شما می توانید در هر زمانی این روش را برای خود انتخاب نمایید؟ و یا به عبارتی دیگر بهترین زمان برای انجام لیزر کوترا در جهت رفع اسکار آکنه چه زمانی می باشد؟

بهترین زمان رفع اسکار آکنه با کوترا

همانطور که می دانید آکنه یا همان جوش صورت به دلایل مختلفی مانند نوع تغذیه، بلوغ، استفاده از داروهای خاص و نوسانات هورمونی و اختلالات کبدی به وجود می‌آید.

از این رو شما برای اینکه بتوانید بهترین اثر بخشی و نتیجه دهی را در زمینه رفع اسکار آکنه داشته باشید بهتر است اول علت جوش بر روی صورت یا همان آکنه بررسی شود و تا زمانی که هنوز آکنه و جوش بر روی پوستتان وجود دارد هرگز نمی توانید بهترین اثر بخشی را برای خودتان داشته باشید؛ بنابراین اگر در سن بلوغ هستید و دارای اختلالات هورمونی هستید باید برای رفع اسکار آکنه با کوترا صبر کنید. با توجه به اینکه امروزه مسئله اقتصادی برای افراد به عنوان یک مسئله مهم و قابل اهمیت می باشد، ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که هزینه‌ی رفع اسکار اکنه با لیزر کوترا شامل چه عواملی می باشد؟ و یا به عبارتی هزینه پرداختی توسط شما چگونه می باشد؟

هزینه لیزر کوترا چقدر است؟

همان طور که می دانید اسکار آکنه دارای انواع گوناگونی می باشد و در افراد مختلف با یکدیگر فرق می‌کند از این رو یکی از عوامل در هزینه پرداختی شما در رفع اسکار اکنه با لیزر کوترا همان نوع اسکار می باشد و از طرفی دیگر با توجه به اینکه امروزه پزشکان گوناگونی در مراکز متعددی این عمل را انجام می‌دهند و با توجه به اینکه روش لیزر کوترا به عنوان یک روش نوین و پیشرفته به شمار می‌آید و از دستگاه‌های مجهز در آن استفاده می‌شود؛ بنابراین با توجه به اینکه هر یک از این پزشکان و کلینیک‌ها دارای تعرفه های مخصوص به خود می باشد از این رو هزینه پرداختی نیست توسط شما متفاوت خواهد بود و هر یک از این عوامل در هزینه پرداختی توسط شما تاثیرگذار خواهد بود و بنابراین نمی‌توان یک هزینه‌ای را به صورت کلی برای آن بیان کرد. اما در نظر داشته باشید با توجه به اینکه این روش در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت،بهترین اثر بخشی را برای شما به دنبال دارد به عنوان یک روش کاملا مفید و مطمئن به شمار می‌آید.

جستجو مرتبط کاربران:

ادامه مطلب  درمان جای جوش و اسکار آکنه
5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

  2. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  3. سلام
    من 9 ماه پیش کاست مو انجام دادم دکترم نیست سوالی داشتم موها ی من کاملا پر پشت نشده بعضی متوجه کاشت مو نمی شوند میزو تراپی 4یا 5جلسه انجام دادم و امپو ل ها را زدم از شامپو بچه استفاده میکنم هنوز زیر دوش اب سرم را نشستم رعایت کامل قرص هر ویت هم استفاده میکنم البته دکترم قبلا گفته بودم 8ماه تا 12 ماه در میاد الان ناز ک هست و کلا در نیومده خواهش میکنم پاسخ دهید ایا امیدی هست یا نها یا prpکمک میکنه که موهام ضخیمتر بشه و کلا در بیاد بخصوص جلوی مو هایم . راه حل شما چیست ؟

  4. مارک دیستون زدم اصلا راضی نیستم پلکم سنگینه همش

  5. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله رفع اسکار آکنه با کوترا

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر