درمان لک کک و مک با لیزر کوترا

درمان لک کک و مک با لیزر کوترا

درمان لک کک و مک با لیزر کوترا

درمان و رفع لک کک و مک با لیزر کوترا؛ همانطور که می‌دانید لک کک و مک، لکه‌های کوچک و قهوه‌ای رنگی بر روی پوست هستند و در بیشتر اوقات رنگ‌های مختلفی دارند، در برخی مواقع به صورت رنگ قرمز، قهوه‌ای و یا قهوه‌ای روشن و در موارد دیگر به صورت رنگ سیاه می‌باشند و هنگامی که فرد در معرض نور آفتاب قرار بگیرد، این لکه‌ها تیره‌تر می‌شود.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که درمان و رفع لک کک و مک چگونه صورت می‌گیرد و از آنجایی که امروزه بیشتر مردم به دنبال سریعترین و موثرترین روش در جهت درمان این نوع مشکل پوستی هستند؛ از این رو در اینجا قصد داریم شما را با یکی از موثرترین و بهترین روشهای درمان لک کک و مک آشنا کنیم و این روش، درمان لک کک و مک با لیزر کوترا می‌باشد.

درمان لک کک و مک با لیزر کوترا

قبل از اینکه بخواهیم در مورد درمان لک کک و مک با لیزر کوترا برای تان توضیح دهیم قصد داریم شما را با علت ایجاد لک کک و مک آشنا کنیم.

به دلیل فعالیت بیش از حد ملانین می‌باشد که رنگدانه را به وجود می‌آورد و در برخی از موارد وجود آن نمی‌شود آن را با سایر مشکلات پوستی اشتباه می‌گیرند اما شایع‌ترین علت ایجاد لک کک و مک وراثت می‌باشد.

با توجه به اینکه این مشکلات پوستی به شدت بر زیباشناسی و روانشناسی افراد تاثیرگذار می‌باشند از این رو برای درمان تشخیص لک کک و مک افراد به دنبال بهترین و موثرترین روش می باشند تا بتوانند در اسرع وقت در کمترین زمان ممکن بهترین رضایت بخشی را برای خودشان به‌دست آورند. اما در نظر داشته باشید افرادی که مستعد لک کک ومک هستند قرار گرفتن در معرض نور آفتاب باعث تشدید آن می‌شود، بنابراین اولین و مهم‌ترین نکته در جهت جلوگیری و درمان و رفع لک کک و مک با لیزر این است که از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری نمایید و یا همچنین از کرم ضدآفتاب مناسب با پوستتان استفاده کنید.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد علل ایجاد لک کک و مک حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چه عواملی موجب تولید بیش از حد ملانین و در نتیجه ایجاد لک کک و مک می‌شود و شما نیاز به رفع لک کک و مک پیدا می‌کنید؟

09127300790

تصویر27تصویر28

علت ایجاد لک کک و مک چیست؟

در پاسخ به سوال بالا همانطور که اشاره کردیم اولین و مهمترین عامل ایجاد لک کک و مک وراثت یا همان عوامل ژنتیکی می‌باشد. در مرحله دوم هورمون‌های پیری و یا عادات ضعیف و مختلف زندگی باعث ایجاد لک کک و مک می‌شود، مثلا افرادی که خیلی دیر وقت بیدار هستند و یا به عبارتی خواب خیلی دیر باعث ایجاد لک کک و مک بر روی پوست می شود و با توجه به اینکه رژیم غذایی به عنوان مهمترین و موثرترین ماده در تغذیه پوست به شمار می‌آید و از این رو تغذیه نامناسب باعث ایجاد لک کک مک بر روی پوست خواهد شد.

نحوه رفع کک و مک با لیزر کوترا

اگر بخواهیم در مورد رفع لک کک ومک با لیزر کوترا از سری درمان اسکار کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر را برای تان توضیح دهیم اینگونه می‌باشد که در درمان با لیزر کوترا پالس‌هایی از نور متمرکز و شدید بر روی قسمت‌های آسیب دیده پوست تابیده می‌شود؛ بنابراین باعث می‌شود فناوری‌های موجود در لیزر کوترا به عنوان یک راه حل ایمن و موثر در جهت رفع لک کک و مک به شمار می‌آید و حتی سخت ترین انواع مشکلات پوست و ضایعات رنگدانه‌ای را با کمک آن می توان درمان کرد.رفع لک کک و مک با لیزر کوترا

با توجه به اینکه رفع لک کک ومک با لیزر کوترا به عنوان موثرترین و بهترین روش به شمار می‌آید اما همانطور که می‌دانید شما هنگامی که این روش را برای خودتان انتخاب می‌کنید باید یکسری نکات و مراقبت های لازم را انجام دهید تا بتوانید اثربخشی و نتیجه را به ارمغان آورید.

مراقبت‌های بعد از کوترا

هنگامی که شما این روش را انتخاب می‌کنید، اولین مرحله انتخاب پزشک متخصص ماهر و با تجربه می‌باشد تا بتواند نوع آسیب پوستی شما را به طور کامل تشخیص دهد و از طرفی دیگر شما باید قبل از انجام این کار توسط پزشک مورد نظر خودتان داروها یا پمادهای دیگری برایتان تجویز گردد و همچنین ممکن است مصرف برخی از داروها به محصولات قبل از درمان نیز برای شما ممنوع باشد و اگر داروی خاصی را مصرف کنید، حتماً باید با پزشک خودتان در میان بگذارید.

ادامه مطلب  رفع جای جوش صورت فوری

ذکر این نکته لازم است که با توجه به اینکه معمولا بیشتر افراد برای رسیدن به نتایج مطلوب این روش را انتخاب می‌کند، بنابراین نیاز به چند جلسه درمان دارد. از این رو شما باید بعد از آخرین درمان خود با لیزر کوترا بهبودی خودتان را بعد از دو هفته مشاهده کنید و نتیجه حاصل از آن را ببینید.

این تنها کاربرد درمانی لیزر کوترا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” رفع اسکار آکنه با کوترا ” را مطالعه کنید.

از طرفی دیگر هنگامی که پوست شما مستعد لکه کک و مک می‌باشد، بنابراین شما باید بعد از رفع لک کک و مک با لیزر کوترا مراقبت‌های لازم را انجام بدهید و دوره نقاهت آن معمولاً ۱ هفته می‌باشد و همچنین می‌توانید در برخی از موارد از کرم‌های روشن کننده برای کمرنگ کردن لک کک مک‌ها نیز استفاده کنید و با توجه به اینکه نور خورشید باعث بدتر شدن این لکه‌ها می‌شود، باید مراقبت‌های پوستی را در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید را رعایت کنید و به مدت ۲ هفته از محصولات آرایشی بهداشتی و برنزه کردن پوست خود خودداری فرمایید.

ادامه مطلب  از بین بردن جای جوش در کمترین زمان

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در مورد درمان و رفع لک کک و مک با لیزر کوترا می‌توان گفت که امروزه لیزر کوترا برای لک به عنوان بهترین روش انتخابی برای شما به شمار می‌آید. حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که لیزر کوترا در جهت رفع لک کک و مک دارای چه مزیت‌هایی می‌باشد که توانسته است از محبوبیت خاصی در میان افراد برخوردار باشد؟

مزایای لیزر کوترا برای لک کک و مک

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت لیزر کوترا برای لک کک و مک، عدم ایجاد سوختگی و همچنین حداقل درد را برای افراد به دنبال دارد و از طرفی دیگر قابلیت انجام آن بر روی همه پوست‌ها می‌باشد و بعد از انجام این روش لیزر دیگر نیازی به استفاده از کرم‌های ترمیم کننده گرانقیمت نمی‌باشد. از این رو محبوبیت خاصی را دارا می‌باشد و مهمترین و موثرترین عامل که موجب ارجحیت این روش نسبت به سایر روش‌ها کاهش تعداد جلسات درمان می‌باشد.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. مارک دیستون زدم اصلا راضی نیستم پلکم سنگینه همش

  2. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

  3. سلام ،دکتری میشناسید که تو تبریز این کار رو انجام بدن؟

  4. سلام من یک هفته دیگه جراحی بینی دارم سوال من این هستش که چون تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اسپیرونولاکتون و مدروکسی پروژستون تجویز کردن و درحال مصرف هستم.ایا مشکلی هست ادامه مصرف؟

  5. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

  6. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر لاغری
    موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت ورشد موهام خیلی راضی هستم ممنون ازآقای دکتر خراسانی وتیم کاشت دکتر لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان لک کک و مک با لیزر کوترا

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر