درمان جای جوش و اسکار آکنه

درمان جای جوش و اسکار آکنه

درمان جای جوش و اسکار آکنه

درمان جای جوش و اسکار آکنه؛ با توجه به اینکه امروزه اسکار آکنه و جای جوش از جمله مشکلات بیشتر مردم و در میان جوانان شایع است که درمان آن از اهمیت زیادی برخوردار هستند و بیشتر افراد در پی آن هستند تا بهترین و سریع‌ترین روش را در جهت درمان جای جوش و درمان اسکار آکنه انتخاب نمایند و می‌خواهند روشی را انتخاب نمایند که علاوه بر اینکه میزان رضایت بخشی بالایی را برای آنان به همراه داشته باشد کمترین عوارض را نیز به دنبال داشته باشد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد روش‌های درمان جای جوش و اسکار آکنه برای تان توضیح دهیم.

مقدمه‌ای بر درمان اسکار آکنه

قبل از اینکه بخواهیم در مورد روش‌های درمان جای جوش و اسکار آکنه برای تان توضیح دهیم ذکر این نکته لازم است که هنگامی شما می‌توانید در جهت درمان اسکار آکنه و جای جوش بهترین رضایت بخشی و نتیجه دهی را داشته باشید باید مشکل اصلی که همان علت ایجاد جای جوش می‌باشد برطرف شده باشد، حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که چه عواملی باعث ایجاد جای جوش برای افراد می شود؟

همانطور که می‌دانید جوش‌ها یا همان آکنه می‌تواند به خاطر دلایل مختلفی بر روی پوست صورت ایجاد شود مثلاً یکی از علل ایجاد جای جوش در جوانان زمانی می‌باشد که افراد پا به سن بلوغ می‌گذارند یا همچنین به دلیل نوسانات هورمونی و رژیم غذایی نامناسب و استفاده از برخی داروها و شرایط نامناسب آب و هوایی نیز باعث ایجاد جوش بر روی صورت می‌شود بنابراین شما قبل از اینکه بخواهید در جهت درمان جای جوش اقدام فرمایید باید علت ایجاد جوش برطرف شود.

درمان اسکار آکنه و جای جوشتصویر35

روش‌های درمان اسکار آکنه و جای جوش

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا و در مورد علت ایجاد جای جوش در این مقاله سعی بر این داریم که شما را با روش‌های درمان جای جوش و اسکار آکنه آشنا کنیم، بنابراین اگر بخواهیم شما را با روش‌های درمان جای جوش و اسکار آکنه آشنا کنیم بدین صورت می‌باشد که امروزه علم پزشکی توانسته است رشد و پیشرفته زیادی داشته باشد و از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در تمامی کارهای خود به کار گیرد از این رو مسئله برطرف کردن جای جوش و اسکار آکنه نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد، حال ممکن است که برخی از افراد بخواهند با استفاده از درمان های خانگی برای درمان جای جوش اسکار آکنه استفاده نمایند اما در نظر داشته باشید که استفاده از درمان‌های خانگی تواند در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین اثربخشی و رضایت را برای شما به همراه داشته باشد، اما علمی پزشکی با استفاده از روش‌های جدید خود می‌تواند این امکان را برای شما فراهم آورد.ادرمان اسکار آکنه

با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا حال ممکن است که این سوال برای شما پیش آید که روش های درمان اسکار آکنه و جای جوش بر اساس علم پزشکی شامل چه روش‌هایی می‌باشد که می تواند بهترین رضایت بخشی و نتیجه دهی را برای شما به ارمغان آورد؟

ادامه مطلب  از بین بردن جای جوش در کمترین زمان

قبل از اینکه بخواهیم در مورد روش‌های علم پزشکی در زمینه درمان جای جوش و اسکار آکنه برای تان توضیح دهیم ذکر این نکته لازم است که هنگامی که شما می توانید بهترین اثر بخشی و رضایت‌دهی را بگیرید که بهترین پزشک متخصص و با تجربه را در زمینه درمان جای جوش و اسکار آکنه انتخاب نمایید تا بنا به نظر پزشک مورد نظر بهترین روش برای درمان شما انتخاب گردد، بنابراین اولین فاکتور در زمینه ی برطرف کردن و درمان جای جوش و آکنه انتخاب پزشک متخصص و با تجربه می باشد.

شما عزیزان می‌توانید برای درمان اسکار آکنه و درمان‌هایی چون درمان جای جوش آبله مرغان و درمان جای جوش چرکی با مشاورین ما در تماس باشید و از کلینیک دکتر تاتو کمک بگیرید.

09127300790

روش های درمان جای جوش و اسکار آکنه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اولین روش درمان جای جوش و اسکار آکنه که امروزه نیز بسیار کاربرد دارد استفاده از محلول‌های پیلینگ نقطه ای می‌باشد که این محلول‌ها در طی چند جلسه با عث همسطح شدن سطح پوست می‌شود.

     

  • یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین روش‌های درمان جای جوش و اسکار آکنه که امروزه بسیار کاربرد دارد و نیز دارای انواع گوناگون به متعددی می‌باشد درمان جای جوش اسکار آکنه با استفاده از دستگاه لیزر می‌باشد همانطور که می‌دانید جای جوش و اسکار آکنه برای افراد متفاوت می باشد و بنا به نظر پزشک متخصص نوع روش انتخابی با استفاده از دستگاه لیزر برای شما انتخاب می شود.
    همانطور که می‌دانید روش لیزر شامل موارد گوناگون و متعددی می‌باشد که یکی از این روش‌ها که امروزه بسیار کاربرد دارد آر اف فرکشنال می‌باشد.
ادامه مطلب  نحوه انجام آر اف فرکشنال چگونه است؟

یکی از موثرترین لیزرها: بر طرف کردن اسکار آکنه با اربیوم

در این روش با استفاده از سوزن های ظریفی که وارد پوست می شود منجر به ساخت کلاژن و پر شدن اسکار آکنه می باشد. مهمترین ویژگی این روش این است که با توجه به اینکه اثر فوق العاده‌ای را دارا می باشد بعد از هر جلسه و در حدود ۲۴ الی ۴۸ ساعت پوست صورت فرد قرمز می باشد و دیگر هیچ گونه عارضه ای را به دنبال نخواهد داشت از این رو این روش به عنوان شناخته ترین روش به شمار می آید.با توجه به تمامی مطالب گفته شده در بالا در مورد انجام روش لیزر در جهت درمان جای جوش و اسکار آکنه ذکر این نکته لازم است که هنگامی که اسکار ناشی از آکنه و جای جوش بسیار عمیق باشد و حفره هایی را در صورت ایجاد کرده باشد نیاز به جراحی پوست دارد که در این روش با استفاده از وسیله ای به نام پانچ اسکار فرورفته برداشته می شود و با کمک بخیه ترمیم می‌شود و این روش خود به عنوان یک روش کاربردی در جهت برطرف کردن جای جوش و اسکار آکنه می باشد.

درمان اسکار آکنه و جای جوش

  • دیگر روش‌های برطرف کردن به درمان جای جوش اسکار آکنه روش درماپن و میکرونیدلینگ می‌باشد که اخیراً از این دو روش بسیار استفاده می‌کنند. در روش درماپن با وارد کردن سوزن های زیاد به پوست باعث ایجاد کلاژن سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده می‌شود.

تنها تفاوتی روش درماپن و میکرونیدلینگ در این می باشد که در روش درماپن موادی بر روی پوست قرار داده می‌شود که تا تحریک کلاژن سازی را چندین برابر کند، از این رو این دو روش امروزه به عنوان روش معتبر به شمار می آیند.

بنابراین به طور کلی می‌توان گفت علاوه بر روش‌های گفته شده در بالا روش‌های دیگری مانند سابسیژن، میکرودرم آبریژن، تزریق پرکننده‌ها و درم آبریژن نیز در جهت درمان جای جوش و اسکار آکنه وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید با انتخاب بهترین پزشک در جهت برطرف کردن اسکار آکنه و جای جوش اقدام فرمایید جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. اگر بخواهیم هیدرو درم ابریژن آموزش ببینیم ،آموزش میدید؟ دستگاهش گرونه؟

  2. سلام و عرض ادب
    آیا لیزر co2 ممکنه در دراز مدت سرطان زا یا زمینه ساز دیابت باشد؟ نوع اشعه وارده را ممنون می شوم بفرمایید.
    و اینکه ضروری است که در زمان انجام آن برای محافظت از چشم حتما عینک یا چشم بند استفاده شود؟

  3. برای جای جوش هم ک تجربه داشتم لیزرco2 عالیه و پانچ

  4. باید بگم که فقط سوزنای بی حسی یکم درد داشت کلا ۵ دقیقه شد موقع برداشت و موقع کاشت واقعا دستتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان جای جوش و اسکار آکنه

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر