درمان جای جوش آبله مرغان

درمان جای جوش آبله مرغان

درمان جای جوش آبله مرغان

درمان جای جوش آبله مرغان

درمان جای جوش آبله مرغان یکی از معضلاتی می‌باشد که افراد در هر سنینی ممکن است با آن درگیر باشند. چراکه آبله مرغان در سنین کودکی بسیار شایع بوده و برخی از افراد هم در بزرگسالی به آن دچار می‌شوند. متاسفانه این بیماری اکثر اوقات جای جوش‌های عمیقی از خود برجای میگذارد که باعث عدم زیبایی افراد و آزردگی خاطر آن‌ها می‌شود.

اما در این میان خبر خوشی که وجود دارد این است که خوشبختانه با پیشرفت علم بشر به ویژه در عرصه زیبایی دیگر نباید نگران چنین مسائلی بود؛ چرا که با کشف و ابداع وسایل و متدهای نوین به راحتی میتوان این مشکل را حل کرد و امروزه دیگر کسی به عنوان مشکل لاینحل به آن نگاه نمی‌کند. درمان جای جوش های آبله مرغان یکی از چند مورد از انواع درمان اسکار می‌باشد.

مزایای درمان جای جوش آبله مرغان با لیزر

مزایایی که این روش‌های درمان جای جوش آبله مرغان دارند بسته به اینکه شما از کدام روش جای جوش استفاده می‌کنید متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پوستی صاف و بدون لک و جای جوش
  • بدون استفاده از مواد مضر
  • نتیجه دهی مطلوب
  • سرعت عمل بالا
  • بدون نیاز به بیهوشی و جراحی های سنگین
  • قیمت‌های مناسب

حال که به طور اختصار با مزایای این روش آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود این روش ها به چه صورت می‌باشد؟ به طور کلی می‌توان این روش‌ها را به شرح زیر بیان نمود.

– تزریق استروئید برای کاهش اسکار
– میکرودرم ابریژن
– لایه برداری شیمیایی
– میکرونیدیلینگ
– لیزر
– مواد پرکننده
– پیوند پوست

تزریق استروئید چه فایده‌ای دارد؟ برخی مواقع استروئید به صورت طبیعی در بدن فرد وجود دارد اما گاهی اوقات برای رفع التهاب و جای زخم و جوش میتوان به صورت استروئید مصنوعی به پوست تزریق کرد این تزریق کمک شایانی به از بین بردن جای جوش میکند.

تاثیر میکرودرم ابریژن در درمان جای جوش آبله مرغان چیست؟ این متد یکی از متدهای پیشرفته میباشد که در آن از دستگاه‌های مخصوصی برای درمان جای جوش استفاده میشود. هدف از این روش برداشتن لایه‌های سطحی پوست می‌باشد. اگر شما میخواهید نتایج بهتری از متد میکرودرم ابریژن نصیبتان شود توصیه می‌شود هر دو یا سه هفته یکبار آن را تمدید کنید. یا می‌توانید از این روش در کنار سایر روش‌ها استفاده کنید.

درمان اسکار و جای جوش آبله مرغان

لایه برداری شیمیایی چیست؟ همانطور که از نام این متد پیداست هدف در این روش لایه برداری پوست میباشد و اینکار با مواد شیمیایی انجام می‌شود. شاید در ابتدا فکر کنید که استفاده از مواد شیمیایی مضر می‌باشد. اما باید گفت که مطابق مطالعات اخیر و همچنین آمارهای به دست آمده موادی که استفاده میکنند عارضه‌ای بر جای نخواهند گذاشت.

میکرونیدیلینگ در درمان جای جوش آبله

یکی از متدهایی که امروزه توجه بسیاری از افراد و همچنین پزشکان را به سوی خود جلب نموده است. امروزه خیلی زیاد به گوشتان خورده باشد چرا که میکرونیدلینگ یک روش تضمینی بوده و نتایج و عملکردی مثبتی با خود داشته است. در رابطه با پروسه انجام این روش باید گفت که سوزن های نازک و باریکی به پوست وارد می شود. با این کار به مرورجای زخم و جوش ها از بین خواهد رفت. زیرا با ایجاد زخم توسط سوزن های نازک پوست شروع به کلاژن سازی میکند.

و در نهایت پوستی صاف و شفاف بدون هیچ جای جوشی باقی خواهد ماند همچنین در رابطه با این روش باید گفت درست است که از سوزن استفاده میشود اما هیچگونه سوزش و یا دردی احساس نمیشود چرا که سوزن های استفاده شده بسیار نازک بوده و با ظرافت کامل عمل میکند.

آیا تا به حال با روش فوق العاده لیزر آشنا شدید؟ درمان جای جوش آبله مرغان با لیزر یکی از متدهای فوق العاده پیشرفته و به روز می‌باشد. که پزشکان و متخصصان زیبایی به وفور از آن استفاده میکنند. چرا که این روش به دلیل مزایای بیشماری که دارد توانسته در میان سایر روش ها محبوبیت به خصوصی را به دست آورد. در ادامه به برخی از مزایای این متد فوق العاده اشاره خواهیم نمود.

مزایای درمان اسکار آبله مرغان

درمان اسکار آبله مرغان یا همان جای زخم آبله مرغان مزیت‌های زیر را دارد.

  • بدون درد و سوزش
  • نتیجه دهی مطلوب
  • بدون استفاده از مواد مضر و شیمیایی
  • انجام در بازه زمانی کوتاه
  • بدون ایجاد جای زخم
  • عدم ایجاد عفونت های پوستی

درمان جای جوش آبله مرغان به چه صورت است؟

حال که با مزایای بیشمار لیزر آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که این روش فوق العاده چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدا سخن بهتر است این نکته را یادآور شویم از آنجایی که لیزر یک کار فوق العاده تخصصی میباشد و نیاز به مهارت ویژه ای دارد بهتر است. هنگام انتخاب پزشکتان دقت عمل کامل داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید. روند کار لیزر به این صورت است که ابتدا موج نوری قوی را به صورت یک جا به موضع مورو نظر وارد میکند این کار موجب میشود. جای جوش درهم شکند و همچنین باید گفت در این میان خود پوست کمک بسزایی میکند چرا که با کلاژن سازی به ترمیم پوست کمک میکند. در نهایت موجب میشود با دو یا سه دفعه انجام لیزر پوستی صاف و شفاف و بدون جای جوش داشته باشید.

  • مواد پرکننده:

مواد پرکننده یکی دیگر از راه های درمان جای جوش آبله مرغان میباشد و به این صورت عمل میکند. که از برخی از مواد مانند ژل یا دیگر مواد برای پر کردن جای جوش استفاده میشود. و این امر باعث میشود که با پر شدن پوست جای زخم پوشانده شده و این عیب رفع شود. علاوه بر مواد پرکننده میتوان از تریق چربی نیز برای درمان جای جوش استفاده نمود.
در این روش به دلیل اینکه از چربی بدن خود فرد برای تزریق استفاده میشود نتیجه بهتری حاصل می‌شود. همچنین باید افزود امکان بروز حساسیت‌های پوستی در این روش اصلا وجود ندارد.

  • پیوند پوست:

پیوند پوست یکی دیگر از موارد درمان جای جوش و آکنه میباشد. که میتوان از آن استفاده نمود. در این روش از پوست فرد برای درمان جای جوش استفاده میشود. میتوان گفت معمولا از پوست پشت گوش برای اینکار استفاده می‌شود.
با توجه به مطالب گفته شده باید متوجه شده باشید که درمان جای جوش آبله مرغان متعدد بوده و امروزه به راحتی میتوان هرکدام از روش های فوق الذکر را با توجه به نوع پوستتان انجام دهید.

شما عزیزان می‌توانید با تکمیل فرم زیر از مشاورین ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن اسکار شهرک غرب، درخواست مشاوره رایگان برای درمان جای جوش آبله مرغان داشته باشید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جستجو مرتبط کاربران:

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان جای جوش آبله مرغان

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر

پاک کردن تاتو ابرو درمان اسکار آکنه درمان جای جوش پاک کردن تاتو با لیزر