درمان اسکار آکنه با پلکسر

درمان اسکار آکنه با پلکسر

درمان اسکار آکنه با پلکسر

درمان اسکار آکنه با پلکسر یکی از کاربردهای مهم دستگاه پلکسر می‌باشد شاید برای شما این سوال پیش آید که اسکار چیست؟! اسکار را به هرگونه آثار به جا مانده از آسیب‌های پوستی مانند آکنه بخیه،بریدگی، سوختگی، سالک و آسیب های بعد از جراحی می‌باشد. درمان اسکار با پلکسر یکی از خدمات ارائه شده در کلینیک دکتر تاتو می‌باشد.

همان طور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های دوران نوجوانی و جوانی آکنه و یا همان جوش صورت می‌باشد در بعضی مواقع ممکن است این جوش‌های صورت لک و جای زخمی را بر روی پوست شما به جا بگذارد.
جوش های صورت بر حسب جنس پوست آسیب های مختلفی را می زند گاهی با فرد با دستکاری کردن این جوش ها می‌تواند میزان آسیب ها را افزایش دهد. بنابراین بر حسب نوع جوشی که بر روی صورت شما می باشد می توانید از روش های مختلف برای درمان اسکار جوش استفاده کنید یکی از این روش‌ها درمان اسکار آکنه با پلکسر می باشد.

پلکسر چیست؟

پلکسر یک روش درمانی است که بدون نیاز به عمل جراحی می‌تواند یک روش فوق العاده و پیشرفته ای برای انقباض و سفت شدن پوست در فرایندی که ۲ یا ۴ هفته طول می‌کشد و یا همچنین جایگزین مناسبی برای اقدامات جراحی مانند اسکار آکنه باشد. پلکسر اسکار آکنه برای درمان اسکار آکنه کارایی فوق‌العاده‌ای دارد.

دستگاه پلکسر چگونه کار درمان را انجام می‌دهد؟

دستگاه پلکسر برای جای جوش و آکنه پوست شما را گرم می‌کند که این خود باعث انقباض آن می شود و همچنین باعث تحریک تجدید سلول و تولید کلاژن می‌شود در نتیجه شما نه تنها لیفت در ناحیه تحت درمان را تجربه خواهید کرد بلکه می‌توانید یک پوست جوان شده را نیز داشته باشید.با استفاده از دستگاه پلکسر،پالس‌های انرژی به لایه های عمیق پوست شما نفوذ کرده و باعث تولید کلاژن طبیعی در پوست شما می شود، بنابراین هنگامی که شما از دستگاه پلکسر استفاده می‌کنید علاوه بر برطرف شدن آثار جای جوش می توانید در جوانسازی پوست خود نیز از آن استفاده کنید.

درمان اسکار آکنه با پلکسر

درمان اسکار آکنه با پلکسر چگونه انجام می‌شود؟

هنگامی که شما برای درمان اسکار آکنه پلکسر را انتخاب می‌نمایید ابتدا باید یک پزشک و کلینیک معتبر و با تجربه و همچنین کیفیت بالا که مجهز به تمام تجهیزات پزشکی باشد مراجعه کنید تا اسکار شما بررسی شود، سپس بر اساس تشخیص پزشک‌تان تعداد جلسات درمان شما مشخص می‌شود.

انجام پلکسر برای درمان اسکارز آکنه نیازی به بستری شدن دارد و نه بیهوشی حتی در انجام این عمل نیز هیچ گونه ماده بی حسی به شما تزریق نمی‌شود و فقط به صورت کرم بر روی محل مورد نظر می‌باشد و مدت حضور شما در کلینیک بسیار کوتاه بوده و انجام این کار موجب صرفه جویی در وقت و زمان می‌شود و از کلافه شدن و خستگی شما جلوگیری می کند.

ادامه مطلب  قیمت هر جلسه لیزر فراکشنال چقدر است؟

بعد از درمان اسکار آکنه با پلکسر چه مراقبت هایی باید برای آن انجام شود؟

با توجه به اینکه انجام پلکسر برای اسکار و جای جوش یک عمل جراحی نیز به نیازی به جای برش و بخیه ندارد در نتیجه دوران مراقبت آن بسیار کوتاه می‌باشد ممکن است شما در طول دوران درمان خود احساس سوختگی را داشته باشید اگر این احساس طولانی مدت باشد شما می توانید با نظر پزشک خود از داروی ضد التهاب استفاده کنید از شایع‌ترین عارضه استفاده از درمان آکنه با پلکسر ورم بعد از درمان می باشد که این خود نیز چیز نگران کننده‌ای نمی‌باشد و بعد از چند روز رفت می‌شود‌.

در طول مدت زمانی درمان همانطور که می‌دانید زخم‌های سطحی بر روی پوست ایجاد می شود که به مرور زمان ترمیم خواهد شد. همچنین بهتر است پس از درمان هفته اول کاملاً از آفتاب دور بمانید و از تابش مستقیم نور خورشید و حداقل ۶ هفته از ناحیه تحت درمان را با کرم ضد آفتاب مناسب محافظت نمایید. بهتر است در ۴۸ ساعت اول ناحیه تحت درمان را مرطوب نکنید و از دست زدن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید. تا قبل از برطرف شدن زخم ها در ناحیه تحت درمان آرایش نکنید.

شما عزیزان می‌توانید برای درمان آکنه خود از لیزر‌ها نیز استفاده کنید. لیزرهایی که در کلینیک دکتر تاتو ارائه می‌شوند به شرح زیر هستند.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

درمان آکنه با پلکسر چه مزایایی دارد؟مشاوره درمان اسکار آکنه با پلکسر

پلکسر درمان اسکار آکنه در مقایسه با تکنیک های تخریبی می‌تواند باعث کاهش آسیب و قرمز شدگی پوست و همچنین مراقبت از زخم‌های موجود بر روی پوست شود. با توجه به اینکه اکثر بیماران در طی ۵ الی ۷ روز پس از درمان می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند و از قرمز شدگی پوست صورت جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این با توجه به اینکه این درمان در یک محیط اداری و یا در یک مطب انجام می شود، موجب کاهش عوارض و ریسک‌های ناشی از بیهوشی عمومی نیز خواهد شد با توجه به اینکه ممکن است دیگر روش‌های درمانی بی‌حسی عمومی برای آنها ضروری باشد. در نتیجه استفاده از دستگاه دستگاه پلکسر نیازی به هیچ گونه بی حسی عمومی نخواهد داشت.

با توجه به اینکه هر درمانی با درد همراه می‌باشد اما هنگامی که برای درمان اسکار آکنه با پلکسر از دستگاه پلکسر استفاده می‌نمایید، درد ناشی از آن با استفاده از چیلر خنک کننده هوای مجاز می‌تواند به خوبی کنترل شود و نیاز شما را به استفاده از داروهای ضد درد را کاهش می‌دهد. همه این عوامل از مزیت‌های استفاده از دستگاه پلکسر برای درمان آسکار آکنه با پلکسر می‌باشد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

12 پاسخ

  1. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  2. ژل الانسه چون خیلی سفت هستش بعداز تزریق حتی تاچهارماه بعد نباید پوست صورت رو ماساژ داد من توی حمام بری پاک کردن پوست صورتم پوستم رو ماساژ دادم ازاون موقع ژل یه طرف صورتم گوله شده وتقارن صورتم رو ازبین برده واین گوله مثل یه توشله ازروی پوستم دیده میشه وترکیب عادی صورتم ازبین برده وچون این ژل حلال نداره پزشکم نتونست کاری بکنه الان چون این ژل ماندگاری بالایی داره باید صبرکنم تا خودش بعد ۴سال ازبین بره

    1. دوست عزیز تزریق چربی مقاوت و دوام بالاتری دارد. برای اطلاعات درباره تزریق چربی وه وبسایت https://drlaghari.com/ مراجعه کنید.

  3. سلام موی سرمن در قسمت جلو در ناحیه فرق سر خیلی خلوت شده با توجه به اینکه من مسافر وبه عبارتی مهمان هستم آیا امکان کاشت مو بدون زخم شدن وجود داره یا نه ؟ میخواستم دوره درمان را بدانم چه مدت لازم است تشکر از پاسخگویی شما

  4. سلام وقت بخیر
    من ۱۱۰ روز پیش کاشت انجام دادم
    الان مقداری مو درامده ولی چند روزی هست حداقل ۴۰ تا مو در روز ریزش دارم که نمیدونم موی قبلی خودمه یا از کاشته شده هاست.
    ضمنن موهای خودم و اینایی که کاشتن هم خیلیییی نازک هستن.
    سه جلسه مزوتراپی هم رفتم.
    لطفا راهنمایی میکنید دلیلش این ریزش چی هست؟

    1. سلام دوست عزیز. با بررسی انجام شده شما کاشت را در کلینیک ما انجام نداده‌اید. به همین منظور باید برای معاینه حضوری تشریف بیارید.

  5. آیا اگر چند روغن رو‌مخلوط کنیم مثلا کرچک و زیتون و کتان و بادم و برای ابرو استفاده بشه مشکلی نیست ؟

  6. سلام
    از کجا بفهمیم واقعا پلکسر هست یا نه؟ منظورم‌تو بقیه ی کلینیک‌ها

    1. با سلام.
      خب دوست عزیز دستگاه پلکسر کاملا ظاهری مشخص دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله درمان اسکار آکنه با پلکسر

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر

درمان جای جوش درمان اسکار آکنه پاک کردن تاتو با لیزر پاک کردن تاتو ابرو