داروی از بین بردن جای جوش

دارو های از بین بردن جای جوش

دارو های از بین بردن جای جوش

داروی از بین بردن جای جوش؛ امروزه در مورد اینکه جای جوش را چگونه می‌توان درمان کرد مطالعات بسیار زیادی صورت گرفته و داروهای بسیار متعددی کشف شده است به طوری که بسیاری از افراد به هنگامی که به جای جوش مبتلا می‌شوند ممکن است از روش های متعدد و داروهای مختلفی اعم از داروهای سنتی و یا داروهای شیمیایی که معمولا لایه بردار می‌باشند استفاده نمایند اما هیچ نتیجه‌ای مشاهده ننمایند به همین منظور قصد داریم در ادامه به یکی از موثرترین راهکار‌هایی که با کمک آن می‌توان جای جوش را درمان کرد بپردازیم و آن روش کوترا می‌باشد به طوری که می توان گفت امروزه کوترا به عنوان تنها درمان جای جوش و اسکار و تضمین شده جای جوش شناخته شده است.

بهترین داروی از بین بردن جای

بهترین داروی از بین بردن جای جوش کدام است؟ شما هنگامی که به پزشکان و متخصصان زیبایی مراجعه می‌نمایید و یا حتی گاهی اوقات به سایت‌های مختلف مراجعه نمایید ممکن است داروهای متفاوتی را مشاهده نمایید که برای از بین بردن جای جوش پیشنهاد شده است یا حتی گاهی اوقات ممکن است با مراجعه به برخی از فضاهای مجازی مشاهده نمایید که در مورد بسیاری از داروهای شیمیایی برای از بین بردن جای جوش صحبت شده و به ظاهر آنها را موثر جلوه داده اند اما باید بگوییم که واقعیت چیز دیگری می باشد چراکه غالب داروهایی که برای از بین بردن جای جوش پیشنهاد می شوند موثر نبوده و در نهایت فرد باید از روش های کاربردی و موثر مانند لیزر کوترا استفاده نماید تا بتواند جای جوش را برای همیشه نابود کند به عنوان مثال هنگامی که شما از یک کرم لایه بردار استفاده می نمایید ممکن است تا هنگامی که از آن کرم استفاده می نمایید به ظاهر جای جوش شما درمان شده باشد اما پس از آنکه شما دوره درمان خود را سپری کنید متوجه می‌شوید عوارض پوستی زیادی برایتان ایجاد شده و همچنین جای جوش شما مجدداً بازخواهد گشت همچنین اگر از داروهای خوراکی نیز استفاده کنید ممکن است علاوه بر اینکه عارضه های داخلی مانند مشکلات کبدی کلیوی معده برایتان ایجاد می شود جای جوش شما درمان نشده و در نهایت شما باید از روش های دیگری استفاده نمایید.

داروی از بین بردن جای جوش

با توجه به مطالبی که ارائه دادیم متوجه شدید که متاسفانه دارویی برای از بین بردن جای جوش وجود نداشته و یا اینکه اگر دارویی وجود دارد غالباً موثر نبوده و در نهایت با شکست مواجه می‌شود حال ممکن است برای شما این دغدغه وجود داشته باشد که پس چگونه می توان جای جوش ها را برای همیشه درمان کرد؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت راه حل نهایی و درمان قطعی از بین بردن جای جوش لیزر کوترا میباشد و این لیزر به عنوان بهترین نوع لیزر شناخته شده و توانایی از بین بردن جای جوش ها را برای همیشه دارد در ادامه در مورد کوترا و ویژگی‌های فوق العاده آن بیشتر صحبت خواهیم نمود.

تصویر34تصویر33

کوترا و از بین بردن جای جوش

همانطور که در مطالب قبلی بیان نمودیم کوترا به عنوان یکی از روش های درمان جای جوش شناخته می‌شود لذا بهتر است اولین مطلبی که برای شما ارائه میدهیم این باشد که این روش چگونه می تواند جای جوش ها را از بین ببرد؟

در این باره باید بگوییم که کوترا از آنجایی که یکی از انواع و اقسام روش‌های لیزر می باشد لذا با استفاده از اشعه های قوی این کار را انجام می دهد یعنی اینکه کوترا ابتدا اشعه های قوی را به جای جوش وارد می‌کند در مورد اینکه کوترا در چه نواحی می تواند عمل کند؟

باید بگوییم که کوترا برای تمامی نقاطی که در بدن انسان وجود دارد اعم از صورت که حساس بوده و یا سایر جاهای بدن که دارای پوست کلفت تر می باشد مناسب بوده و می تواند جای جوش را درمان کند ممکن است برایتان این سوال پیش آید که کوترا چگونه باعث از بین رفتن جای جوش می شود؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم همانطور که اشاره نمودیم کوترا موج بسیار زیادی از اشعه ها را به جای جوش وارد می کند پس از اینکه این اشعه ها به جای جوش وارد شد باعث می‌شود تمامی ساختار جای جوش در هم شکسته شده و نهایتاً به دلیل وجود سیستم ایمنی بدن فرد و همچنین انجام کلاژن سازی پوست فرد صاف و بدون جای جوش شود.

همچنین بخوانید درباره: بهترین پماد برای جای جوش صورت

مزایای کوترا بیشتر است یا معایب آن؟

برای اینکه بتوانیم در مورد این مسئله به‌درستی قضاوت کنیم بهتر است ابتدا به مزایای کوترا و سپس به معایب آن به طور کامل اشاره نماییم تا شما بتوانید به طور کامل متوجه شوید که مزایای آن بیشتر می باشد یا معایب آن. بهتری است که بگوییم داروی از بین بردن جای جوش در واقع وجود ندارد.

مزایای لیزر کوترا به شرح زیر است.

یک) دوام و ماندگاری همیشگی
دو) بدون درد و سوزش
سه) همراه با نتایج مثبت
چهار) بدون التهاب و قرمزی
پنج) دوره درمان کوتاه
شش) انجام به وسیله دستگاه
هفت) بدون دخالت پزشک
هشت) دقت بالا
نه) بدون نیاز به داروی بیهوشی و پانسمان
ده) بدون جراحی و ایجاد زخم

معایب لیزر کوترا به شرح زیر است.

اگر بخواهیم در مورد معایب کوترا به طور واقع‌بینانه بحث کنیم باید بگوییم که کوترا نیز به عنوان یک روش برای زیبا سازی افراد شناخته می‌شود و قاعدتاً برخی از معایب به همراه خواهد داشت اما این معایب چندان زیاد نبوده و هر چه سریع از بین می‌رود به عنوان مثال یکی از معایبی که می‌توان برای کوترا بیان نمود و دوره آن نیز کوتاه مدت می باشد ورم اندکی می باشد که ممکن است برای برخی از افراد به دلیل حساس بودن پوستشان بعد از این روش اتفاق افتاد که باید بگوییم این ورم بسیار مختصر بوده و همچنین هر چه سریع از بین می‌رود لذا با توجه به بیان مزایا و معایب لیزر کوترا متوجه شدید که مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن بوده و این نشان‌دهنده پیشرفته بودن و موثر بودن این روش می باشد پس اگر شما نیز قصد انجام این روش را دارید و می‌خواهید با این روش جای جوش های خود را برای همیشه از بین ببرید اصلاً درنگ نکرده و نگران نباشید و با اطمینان کامل از آن استفاده نمایید‌.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام اسما هستم افغانی ام خیلی لطف میکنن سوالمو جواب بدین من 25 سالمه مادر سه بچه هستم مدت یه سال یا کم تر از یه سال میشه روی و صورتم جوش های پیدا میشه علتش نمیدونم چیست ولی شاید استفاده غذا های تند باشه الان دو ماه شده از غذاهای تند هم پرهیز کردم ولی بازهم جوش ها و اکنه ها روی صورت ‌پیدا شده بعضی از فیس ماسک هارو هم استفاده میکنم اما اصن تاثیر نداره میشه لطف کنین بهم یک نظر بدین نمیدونم چیکار کنم الان تو امریکا هستم کدام داروی دارین برام بگوین تا از اینجا بیگرم استفاده کنم مرسی .

  2. سلام آمپول هیدرو کورتیزون تاثیری روی لیزر داره یانه؟

  3. سلام من جای جوش روی صورتتم که حالت گودی هست دارم آیا باسابسبژن رفع میشه؟درضمپ پوست چرب وحساسی دارم

  4. سلام
    من بعد از دو سه شب ،از لایه بردار مدیلن که استفاده کردم،گذاشتم تا صبح بمونه،و متاسفانه قرمز شد،
    خیلی نگرانم.

    اگه استفاده نکنم دیگه،قرمزیش از بین میره؟
    بعد میتونم دوباره استفاده کنم؟

  5. سلام وقت بخیر
    بعضی از پزشک ها فاصله جلسات سابسیژن را هر ماه تا 45 روز توصیه کردن. آیا این درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله داروی از بین بردن جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر