جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم؛ چشم‌ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی هر شخص دارند و می‌تواند نقطه قوت چهره به حساب بیایند اما پوست اطراف چشم بسیار حساس است و به سرعت با بالا رفتن سن دچار چین و چروک می‌شود.

در سنین مختلف مراقبت‌های متعددی از پوست اطراف چشم لازم است برای مثال استفاده از کرم‌های آبرسان ویژه دور چشم و ضد آفتاب ها برای جلوگیری از آسیب‌های زودرس به پوست دور چشم. اما با رعایت همه این مسائل هم توروک شدن پوست اطراف چشم در اثر افزایش سن اجتناب ناپذیر است و حتی زودتر از پوست سایر نقاط صورت چروک میشود.

لیزر اربیوم برای چوانسازی پلک

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم یکی از چند کاربرد لیزر اربیوم و بهترین راهکار‌هایی است که می‌تواند چروک های ایجاد شده در اطراف چشم را کاملا از بین ببرد و جوانسازی را به بهترین نحو انجام دهد. معمولاً افراد برای انجام این عمل‌ها به دنبال روشهای کم ریسک‌تر و آسان‌تر هستند بنابراین با توجه به پیشرفت تکنیک‌های لیزر در سال‌های اخیر یکی از هوشمندانه‌ترین انتخاب‌های افراد برای رفع چین و چروک اطراف چشم لیزر است.

اربیوم پلک بهترین توصیه ما!

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم برای افرادی که دچار چروک‌های زیاد، غیر قابل رفع و خسته کننده‌ای شده اند بهترین توصیه است زیرا تحت نظر پزشک متخصص در محیطی کاملاً پزشکی برای ترمیم و جوانسازی پوست خود اقدام می کنند. در سال‌های اخیر خوشبختانه روش‌های بسیار پیشرفته ای برای لیزر ارائه شده است تا رضایت افراد کاملاً جلب شود و عوارضی پس از عمل ایجاد نشود. ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز لیزر اربیوم شهرک غرب تهران، بهترین خدمات را به شما خواهیم داد.

تصویر8تصویر9

چرا جوانسازی پوست دور چشم مهم است؟

اساساً پوست دور چشم به علت نازکی و حساسیت بیشتر نسبت به سایر نواحی زودتر واکنش نشان می‌دهد و زودتر هم آثار پیری در آن ظاهر می شود. اگر پوست دور چشم چروک شود سن افراد را بیشتر نشان می‌دهد و به عبارت بهتر می‌توان گفت برطرف کردن چروک‌های اطراف چشم و از بین بردن آثار افزایش سن چهره افراد را جوانتر نشان می‌دهد.

بنابراین جوان و سالم نگه داشتن پلک ها و پوست اطراف چشم یکی از مهم‌ترین مسائل در جوان نگه داشتن چهره است که با جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم برای افراد ممکن شده است. در لیزر اربیوم از پیشرفته ترین دستگاه های موجود برای عمل لیزر استفاده می شود تو با استفاده از انرژی بالایی که ارسال می‌کنند در حداقل تعداد جلسات خواست افراد را برطرف کنند.

نتیجه لزر پوست اطراف چشم

نتیجه لزر پوست اطراف چشم برای جوانسازی دائمی خواهد بود و چروک های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف کاملاً برطرف می‌شوند و طی لایه برداری عمیق توسط در تجهیزات پیشرفته پوست سالم و بدون چروک جایگزین آن می‌شود.

علاوه بر این مزایا لیزر پلک نسبت به عمل های جراحی برای جوان سازی و بهبود افتادگی پلک بسیار بهتر است زیرا معمولاً پس از عمل جراحی مراقبتهای ویژه لازم می‌شود و افراد حین عمل نیاز به بیهوشی کامل دارند.

اما لیزر امروزه بسیار آسان شده است در کوتاه ترین جلسات و کوتاه ترین زمان ممکن برای افراد انجام می شود علاوه بر اینکه هیچ عوارضی ندارد دوران نقاهت بسیار کوتاهی هم دارد و افراد به سرعت می‌توانند نتیجه لیزر را مشاهده کنند. پس استفاده از لیزر برای جوان سازی پوست اطراف چشم نسبت به عمل جراحی نگرانی های کمتری دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک ها و اخذ مشاوره های حضوری یا تلفنی از حصول نتیجه پس از لیزر مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: درمان چروک دور چشم با لیزر اربیوم

لیزر با بی‌حسی موضعی برای متقاضیان انجام می‌شود و فقط از طریق لایه برداری های سطحی یا عمیق فرآیند جوان سازی پلک طی می‌شود بنابراین هیچ درد یا خونریزی وجود ندارد. پس از لیزر پوست سالم و جوان جای پوست پیر و چروک شده را می گیرد و و پس از طی دوران نقاهت و رفع قرمزی ناشی از لیزر افراد می‌توانند نتیجه لیزر را مشاهده کنند و به این نحو در بازه زمانی کوتاهی به نتیجه دلخواه می رسند.

مشاوره لیزر اربیوم

09127300790

چرا پوست دور چشم چروک میشود؟

علل مختلفی می‌توانند باعث چروک شدن یا افتادگی پوست اطراف چشم شوند و در اکثر مواقع جلوگیری از این اتفاق هم غیر ممکن است و برای هر کس پیش می‌آید.

همانطور که می‌دانیم مهمترین علت آن افزایش سن است که حتی با استفاده از درمان ها و کرم های مناسب هم نمی‌توان کاملاً از روند پیر شدن پوست اطراف چشم جلوگیری کرد.
اما علل دیگری مانند خشکی و عدم آبرسانی مناسب به پوست هم می‌تواند علت چروک شدن پوست باشد اگر این موضوع برای افراد روشن شود شاید بتوانند با کرمهای مخصوصی از چروک بیشتر جلوگیری کنند اما پس از گذشت زمان طولانی می توانند از لیزر برای جوانسازی پلک خود استفاده کنند.

عوامل دیگری مانند کار زیاد یا استفاده از رایانه ها و موبایل ها و خستگی چشمها در اثر استفاده از این وسایل هم می تواند از عوامل مهم چروک شدن پلک یا پوست اطراف چشم باشد. استرس های زیاد یا طولانی مدت و یا استفاده نکردن از برخی ویتامین ها در رژیم های غذایی هم می توانند باعث پیری پوست شوند که در همه این مواقع جوانسازی پلک بدون عمل جراحی با لیزر اربیوم می تواند پاسخ مناسبی برای برطرف کردن آثار افتادگی پوست اطراف چشم باشد.

حفظ سلامت و زیبایی پوست به طور کلی مخصوصاً پوست اطراف چشم به علت حساسیت و نازک بودن پوست در این ناحیه بسیار موثر بر زیبایی هر فرد است. بنابراین استفاده از یک روش مناسب برای جوانسازی پوست که عوارضی در پی نداشته باشد و پس از آن مراقبت های سخت و ویژه‌ای لازم نباشد بهترین توصیه برای این افراد است تا بدون نگرانی برای انجام لیزر تصمیم جدی بگیرند و اقدام کنند.

جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم در ساده ترین حالت و با به روز ترین دستگاههای موجود برای افراد انجام می‌شود و خوشبختانه در سطح کشور ما هم عمل لیزر با این تکنیک برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود تا از نتایج آن بهره‌مند شوند. این دستگاه ها عمل لیزر را برای هر مراجعه کننده متناسب با نوع پوست او و نیازی که دارد انجام می دهند تا پس از انجام این عمل راضی باشند

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. کمرم شکست از درک این همه مطلب واقعا ممنونم ازتون😂✋

  2. یکم از تزریق ژل برای لب نگرانم و میترسم بعداً از حالت و فرم صورتم خوشم نیاد. راهی هست که اگه صورتم خراب شد درستش کنم؟

  3. درود فراوان به شما.
    من از مشاوره شما استفاده کردم و خیلی خوب من رو راهنمایی کردید. ژل لب معمولی خیلی برای من بهتر بود تا روسی.

  4. سلام کارتون خیلی خوبه و از کاردرستای زیبایی هستید
    خانم هایی که صورت پیری دارن حتما توصیه میکنم بوتاکس کنید!
    بوتاکس دشمن چین و چروک و دوستدار پوستی زیبا و جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله جوانسازی پلک بدون جراحی با لیزر اربیوم

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر