بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی چیست؟ معمولاً تعداد زیادی از افراد برای انجام و تاتو یا خالکوبی روی بدن خود مراجعه می‌کنند و در برهه‌ای از زمان تصمیم به انجام خالکوبی می‌گیرند یا حتی ابروهای خود را تاتو می‌کنند و پس از گذشت مدتی با توجه به افزایش سن و افتادگی پوست تا تو حالت اولیه خود را از دست می‌دهد و ظاهری ناخوشایند پیدا می کند.
یا حتی اگر برای ترمیم ظاهر ابروها از روش تاتو استفاده کردیم این که از پس از مدتی از ظاهر آن خسته شویم یا حس کنیم که قدیمی شده است پس نیاز به یک روش خوب و سریع برای پاک کردن تاتو در یک جلسه و از بین بردن تاتو و خالکوبی داریم.

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو چیست؟

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی روشی است که از بهترین دستگاه‌ها و در زمان بسیار کم اثرات تاتو و خالکوبی را بطور کامل از بین می‌برد و با لایه برداری پوستی سالم و بدون تغییر رنگ به وجود می‌آورد. لیزر‌ها امروزه باعث شده‌اند که تاتو و خالکوبی دائمی نباشد و هرگاه بخواهیم اثرات آن را از بین ببریم این امکان وجود داشته باشد.

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی، روش‌های جدیدی هستند که به تازگی برای لیزر ارائه شده‌اند از این روش‌های جدید می‌توان به پاک کردن تاتو با لیزر اربیوم و کوترا اشاره کرد که تنها در یک جلسه قابلیت پاک کردن تاتو و خالکوبی را دارند.
در حال حاضر امروزه عمل لیزر با توجه به دستگاه هایی که برای لیزر طراحی و ارائه شده بسیار آسان و کم ریسک است زیرا این دستگاه ها باعث شده اند که هیچ عوارضی بعد از لیزر برای متقاضیان ایجاد نشود.

فواید استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو چیست؟

ممکن است زمانی که برای انجام تاتو یا خالکوبی اقدام می‌کنیم خود افرادی که این کار را برای ما انجام می دهند بگویند که می‌توانند آثار آن را برطرف کنند اما تا چه حد این ادعا درست و قابل اطمینان است؟

تاتو و خالکوبی از طریق تزریق رنگ زیر پوست انجام می‌شود و از بین بردن آن به هیچ وجه در محیط آرایشگاه‌ها کار منطقی و درستی نیست و نیاز به یک محیط پزشکی تحت نظر متخصص دارد.

لیزر برای پاک کردن تتولیزر برای پاک کردن تتو و خالکوبی

علاوه بر این اگر آرایشگاه ها از راهکارهایی برای از بین بردن تاتو یا خالکوبی استفاده کنند نه تنها به طور کامل آثار آن محسوب نمی شود بلکه ممکن است مشکلات جدیدی برای پوست ایجاد کند و نیاز به مراجعه به کلینیک برای استفاده از یک روش درست باشد.

چرا لیزر بهترین متد برای پاک کردن تاتو است؟

با توجه به اینکه امروزه عمل لیزر بسیار پیشرفت کرده و در اکثر شهر ها کلینیک های معتبر و خوش نامی برای این عمل وجود دارد مراجعه به آرایشگاه ها برای از بین بردن آثار تاتو یا خالکوبی کار درستی نیست و لازم است که یک اقدام منطقی و هوشمندانه برای گرفتن بهترین نتیجه انجام شود.

دستگاه های مورد استفاده در روش های پاک کردن تاتو با لیزر مانند اربیوم و کوترا امواج نور را با انرژی بالا ارسال می‌کنند تا تمام مشکلات موجود در پوست افراد برطرف شود و انرژی بالای دستگاه ها باعث می‌شود که تعداد جلسات لیزر درمانی به حداقل کاهش پیدا کند.

نحوه انتخاب بهترین لیزر پاک کردن تاتو

بهترین ایزر برای پاک کردن تاتو

نحوه انتخاب یک روش مناسب برای انجام لیزر باید توجه داشته باشیم که علاوه بر حضور نتیجه عدم ایجاد عوارض هم از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

به عبارت دیگر افراد مراجعه می‌کنند تا با لیزر مشکلات ایجاد شده را برطرف کنند و اثرات ناشی از تاتو یا خالکوبی را تمام محو کنند و ایجاد مشکلاتی پس از لیزر برای آنها ناخوشایند خواهد بود و باعث می شود که از عمل لیزر پشیمان شوند.

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو یا خالکوبی هم این روش های جدید ارائه شده است، تا با استفاده از کارایی بالای دستگاه‌های موجود در کلینیک‌ها نتیجه‌ای که می‌خواهیم حاصل شود. همچنین در یک روش خوب نتیجه لیزر دائمی خواهد بود زیرا و پوست به حالت سابق بر نمی‌گردد بلکه پس از لایه برداری پوست سالم بدون تغییر رنگ جای پوست قبلی را می‌گیرد و جایگزین آن می‌شود.

 

 مشاوره ۲۴ ساعته   ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

 

چرا لیزر؟

گاهی می‌شنویم که افرادی در آرایشگاه ها ادعا دارند که می‌توانند با تزریق رنگی همرنگ با پوست خودمان آثار تاتو را از بین ببرند و هیچ رنگ نامتعارفی ناشی از تاتوی قبلی باقی نماند.
این مسئله فقط یک ادعا است و ممکن است در چند روز اول پس از تزریق رنگی همرنگ با پوست آثار تاتو از بین رفته به نظر بیاید اما با گذشت زمان همان رنگ تزریق شده هم به مرور تغییر می‌کند و ظاهری مصنوعی ایجاد می کند که نه تنها مشکل قبلی را برطرف نکرده بلکه لازم است مشکل جدید هم حل شود.

یا گاهی با سوزن زدن در لایه‌های عمیق پوست سعی در تخلیه رنگ تزریق شده دارند که این موضوع علاوه بر ایجاد درد و خونریزی نتیجه حتمی و مطمئن ندارد مضافاً بر اینکه ممکن است بیماری های عفونی را منتقل کند.

پس از همه این مسائل نتیجه میگیریم که هوشمندانه ترین انتخاب برای برطرف کردن آثار تاتو و خالکوبی لیزر آن است که در محیط های کاملا پزشکی و مطمئن تحت نظر پزشکان متخصص انجام می شود. با نتیجه ای دائمی و بدون ایجاد عوارض سعی می‌کنند که رضایت حداکثری متقاضیان را جلب کنند و مشاوره های لازم را پیش از انجام لیزر به آنها می دهند.

اگر برای این کار عمل لیزر را انتخاب کنیم در واقع ریسک پذیری عمل را پایین آورده ایم و در محیطی خوشنام با روشهای ثابت شده عملی را انجام می‌دهیم که از حضور نتیجه آن مطمئن هستیم.
حتی انجام لیزر در کلینیک‌های معتبر برای هر فردی متناسب با نوع پوست و مشکلی که میخواهد برطرف کند انجام می‌شود تا برای هر فرد بهترین نتیجه رقم بخورد.

تجربه بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو

بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو یا خالکوبی در حال حاضر روش‌های جدید و خوبی هستند که در کلینیک های مطمئن سراسر کشور برای مراجعه کنندگان ارائه می شوند. پس از انجام لیزر دوران نقاهت هم بسیار کوتاه خواهد بود و قرمزی ناشی از لیزر هم در مدت کوتاهی از بین می‌رود و افراد قادر به مشاهده نتیجه در زمان کوتاه هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام من یک ماه هست نانوفت انجام دادم زیر چشم چپم هنوز ورم و هاله ای از کبودی زیر چشمم مونده این نگران کننده ست
    دکترم گفته تا دو ماه بعد از تزریق خوب میشه آیا این درسته؟

  2. با سلام
    من میخوام کاشت انجام بدم و کلینیک شما را انتخاب کردم…
    اما با توجه به اینکه این کلینیک محل آموزش نیز می باشد..
    آیا ممکنه که کاشت مو مراجعین به این دوستان بسپارم برای یادگیری و آموزش؟؟؟

  3. اینجانب یک سال پیش در کلینیک دکتر لاغری
    موکاشت کردم ازنحوه ی کاشت ورشد موهام خیلی راضی هستم ممنون ازآقای دکتر خراسانی وتیم کاشت دکتر لاغری

  4. یا سلام
    من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
    و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
    از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
    احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
    این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
    ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
    در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
    باتشکر

  5. سلام من ۶جلسه لیزر رفتم واسه پاک کردن تاتو ابرو اماهنوز پاک نشده فقط کمی کمرنگ شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر