از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش

از بین بردن جای جوش؛ آیا جای جوش یک مشکل جدی می‌باشد؟ قبل از اینکه بخواهیم در مورد جای جوش و روش هایی که می‌توان با آن جای جوش را از بین برد صحبت کنیم بهتر است این اطمینان خاطر را به شما بدهیم امروزه دیگر از بین بردن جای جوش‌ها و درمان اسکار به عنوان یک مسئله حاد و جدی به شمار نمی‌آید چراکه با وجود روش‌های موجود جای جوش ها را به راحتی می‌توان از بین برد و به عنوان یک مشکل قابل حل می‌باشد پس اگر در صورت و یا هر کدام از قسمت‌های بدن شما جای جوشی وجود دارد اصلاً نگران نباشید و تنها به فکر درمان آن باشید در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد از بین بردن جای جوش صحبت کنیم.

از بین بردن جای جوش بدون درد

برای اینکه شما بتوانید جای جوش‌های خود را از بین ببرید در وهله اول لازم است نوع جای جوشی که ایجاد شده است را شناسایی کنید چرا که جای جوش‌ها بسته به اینکه چه نوع جوشی در صورت شما ایجاد شده باشد مختلف بوده و برای درمان آن نیز باید متناسب با آن بهترین درمان را انتخاب کرد همچنین باید افزود در گذشته روش‌هایی که موجود بوده است نمی توانست تمامی جای جوش‌ها را رفع کند و غالباً با شکست مواجه شده و یا حتی گاهی اوقات به پوست فرد آسیب وارد می‌کرده است اما خوشبختانه با وجود روش‌های جدیدی که ایجاد شده است.
مخصوصاً روشی مانند لیزر اربیوم برای جای جوش و کوترا تمامی انواع و اقسام جای جوش‌ها را می‌توان درمان کرد پس نکته مهم و کلیدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از انتخاب روش درمانی خود بهتر است نوع جای جوشتان را شناسایی کنید که به طور کلی می‌توان گفت جای جوش‌ها به دو دسته سطحی و عمیق تقسیم می‌شوند برخی از جای جوش‌ها کاملاً در سطح پوست بوده و برعکس برخی از جوش ها در عمق پوست نفوذ کرده و آسیب‌های جدی‌تری را به پوست و بافت بدن فرد وارد کرده است و حتی گاهی اوقات منجر به قرمز شدن پوست فرد می شود در هر حال شما هر کدام از این نوع جای جوش‌ها را دارید نگران نباشید چرا که شما با وجود روش‌هایی که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد میتوانید این جای جوش ها را از بین ببرید.
بعد
بعد
بعد
قبل
قبل

روش های از بین بردن جای جوش

به طور کلی می‌توان گفت روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن میتوانید جای جوش های خود را از بین ببرید اما اگر بخواهیم روشی را به شما پیشنهاد کنیم که بتوانید با آن جوش های خود را به بهترین شکل ممکن از بین ببرید و در پروسه انجام آن دچار مشکل نشوید باید بگوییم دو روش در بین سایر روش ها بسیار قابل چشمگیر می باشد:
دلیل اینکه ما دو روش فوق الذکر را پیشنهاد می‌کنیم این است که این دو روش نسبت به سایر روش ها دارای مزیت‌هایی می‌باشند که باعث شده است بسیاری از پزشکان هنگامی که بیمار به آن‌ها مراجعه می نماید و دچار جای جوش اعم از عمیق و سطحی می باشد این دو روش را به آن‌ها پیشنهاد کنند عمده ترین مزایای که می‌توان برای این دو روش برشمرد عبارت است از:
  • روند انجام عمل خیلی سریع انجام می‌شود.
  • از دستگاه مخصوص و پیشرفته انجام می‌شود.
  • بیمار طی انجام عمل درد و سوزشی حس نمی‌کند.
  • نتایج خیلی زود حاصل می‌شود.
  • نیاز به تکرار زیاد ندارد.
  • عارضه پوستی ندارد.
  • متناسب برای همه پوست ها می‌باشد.
  • برای همه جای بدن میتوان استفاده کرد.
  • پوست فرد پس از عمل قرمز یا دچار کبودی نمی‌شود.
ادامه مطلب  رفع اسکار آکنه با کوترا

چگونگی انجام این دو عمل

با وجود مزایای که برای شما ارائه دادیم بهتر است به طور اختصار برای شما بگوییم که هر کدام از ۲ عمل فوق الذکر به چه صورت انجام می‌شود؟
لیزر به این صورت عمل می کند که جای جوش هایی که بسیار عمیق و قرمز می باشند با کمک اشعه های خیلی قوی در هم شکسته می شود به عبارت دیگر عنصر اساسی و اصلی در لیزر اشعه های فوق العاده قوی می باشند که با انجام چند باره آن شما به طور کامل جای جوشتان از بین می‌رود اما نکته‌ای که جالب توجه می باشد این است که اگر شما بتوانید از دو نوع لیزر اربیوم و کوترا استفاده کنید نتایج حاصل از آن خیلی بهتر خواهد بود چرا که این دو نوع لیزر نسبت به سایر روشهای لیزری که وجود دارد و همچنین سایر روش های درمانی بسیار پیشرفته بوده و نتایج بهتری از آن حاصل خواهد شد در رابطه با میکرونیدلینگ نیز باید بگوییم به این صورت عمل می‌کند که در آن پزشک شما از یک سوزن استفاده می‌کند و با فرو کردن آن به جای جوش بافت پوست و جای جوش شما را تحریک می کند و با انجام چندین باره این کار خود به خود جای جوش شما ترمیم خواهد شد تفاوتی که بین لیزر و میکرونیدلینگ وجود دارد این است که در لیزر از اشعه های فوق العاده قوی استفاده می‌شود در حالی که در میکرونیدیلنگ از اشعه استفاده نخواهد شد به همین دلیل است که بسیاری از افراد از لیزر به خصوص لیزر اربیوم و کوترا استفاده می‌کنند تا نتایج سریعتری را مشاهده نمایند چراکه تاثیر لیزر بسیار بیشتر میباشد.

بهترین روش از بین بردن جای جوش

سریع ترین روش از بین بردن جای جوش چیست؟ با توجه به مطالبی که برای شما ارائه دادیم باید متوجه شده باشید که دو نوع روش میکرونیدلینگ و لیزر به خصوص دو نوع اربیوم و کوترا دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند که شما می توانید به این دو روش اطمینان کرده و برای از بین بردن جای جوش های خود استفاده کنید اما نکته‌ای که لازم است به شما یادآوری کنیم این است که مطابق آمارهای به دست آمده در بین دو روش لیزر و میکرونیدلینگ افرادی که از لیزر استفاده نمودند رضایت بیشتری داشته چرا که لیزر علاوه بر آنکه تنوع در روش‌های آن می‌باشد به دلیل آن که در آن از اشعه های فوق‌العاده قوی استفاده می شود نتایج بهتری ایجاد می کند علاوه بر آن سرعت ایجاد نتایج بسیار بالاتر می باشد به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که حتی برای بار اول میکرونیدلینگ را انجام دادند به سمت لیزر رفته و جای جوش خود را با لیزر درمان می کنند چراکه استفاده از لیزر هم برای جای جوش های عمیق و هم برای جای جوش های سطحی ممکن است در حالی که استفاده از میکرونیدلینگ تنها برای جای جوش های سطحی کاربرد دارد.
ما در کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر، با ارائه مشاوره‌های لازم سعی بر این داریم که بهترین راهکار را برای از بین بردن جای جوش به شما عزیزان ارائه دهیم. برای دریافت مشاوره و نوبت معاینه نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام کنید.

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf), حداکثر اندازه فایل: 128 MB.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

10 پاسخ

  1. برای جای جوش هم ک تجربه داشتم لیزرco2 عالیه و پانچ

  2. سلام وقت بخير
    من ١٨ سال دارم موهاي خيلي پري داشتم الان حدودا يكسال هست كه با ريزش مو درگير شدم
    ريزش از ناحيه فرق سر شروع شد و در حال حاضر از ناحيه جلو سر به حدي زياد شده كه كف سرم كاملا مشخص شده (خارش سر شديد دارم، مزوتراپي هم انجام دادم الان ٤ ماه ميشه كه ٥-٦ تا نقطه از سرم كاملا خالي شده به اندازه ي فندق نمدونم ) ولي به نتيجه نرسيدم شما كدوم پزشك را پيشنهاد ميديد ؟؟
    آيا خوب ميشم؟؟؟خيلي نااميد شدم

    1. سلام. دوست عزیز شما باید معاینه بشید تا بتونیم بهترین درمان را برای شما در نظر بگیریم. می‌توانید مطالب آموزشی وبسایت مرکز کاشت ما رو هم مطالعه کنید. برای دریافت مشاوره با شماه ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید.

  3. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

    1. بهترین راه‌ برای شما استفاده از لیزر درمانی است. قبل از هر چیز برای درمان باید با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله از بین بردن جای جوش

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر