چگونه جای جوش را برطرف کنیم؟

چگونه جای جوش را برطرف کنیم؟ جای جوش یکی از عوارض و مشکلات پوستی می باشد. ممکن است تا سالیان سال برای افراد باقی مانده و در زیبایی آن ها تاثیر گذاشته و گاهی اوقات باعث ازبین رفتن زیبایی آن‌ها شود. چراکه متاسفانه امروزه بسیاری از افراد به جای جوش مبتلا شده و دائماً به دنبال راهکاری می باشند که با کمک آن بتوانند جای جوش را درمان نمایند.

اما با توجه به تعداد روش هایی که وجود دارد، افراد سردرگم شده اند. توانایی انتخاب و تشخیص بهترین روش سخت می باشد. اما در ادامه قصد داریم به شما یکی از بهترین و مفیدترین روش را معرفی نماییم. که با آن می‌توان جای جوش را برای همیشه درمان نمود. در مورد آن اطلاعاتی برای شما ارائه دهیم تا شما اگر دچار جای جوش می باشید بتوانید با کمک این روش و همچنین اطلاعاتی که از آن به دست می آورید به درمان جای جوش بپردازید.

چگونه جای جوش را برطرف کنیم؟

جای جوش و انواع آن

قبل از بررسی پرسش چگونه جای جوش را برطرف کنیم؟ بهتر است تا با جای جوش بیشتر آشنا شویم. جای جوش یکی از عمده ترین مشکلات پوستی می باشد که برای بسیاری از افراد در سنین متفاوت اتفاق می‌افتد. همواره به عنوان یک امر ناخوشایند می باشد. چرا که در هر کدام از نواحی بدن فرد اتفاق افتاده باشد باعث اختلال در زیبایی فرد میشود. به همین دلیل است که اکثر افراد دائماً به پوست خود اهمیت داده و مراقبت های بهداشتی را رعایت می نمایند. چرا که همه افراد می دانند که اگر جای جوش برایشان ایجاد شود در زیبایی آن ها تاثیر بسیار زیادی گذاشته و همچنین درمان آنها با وجود روشهای متعددی که وجود دارد سخت بوده و ممکن است برای از بین بردن جای جوش و اسکار آکنه خود دچار دردسر شوند.

همچنین نکته‌ای که باید در مورد جای جوش به آن توجه داشته باشید این است که جای جوش ها یکسان نبوده و دارای انواع و اقسام متعددی می باشند. به طوری که برای برخی از افراد جای جوش به صورت فرورفتگی بوده و در برخی دیگر با وجود گوشت اضافه می باشد. همچنین علاوه بر اینکه فرورفتگی و گوشت اضافه از اقسام جای جوش می باشد لکه هایی که بر روی پوست ایجاد می شود. نیز از انواع و اقسام دیگر جای جوش بوده که باعث اختلال در زیبایی فرد میشود.

اما با وجود اینکه جای جوش و انواع و اقسام آن به عنوان یک مشکل پوستی جدی شناخته می شود. اکثر افراد گمان می کنند که درمان آن امکان پذیر نبوده و یا اینکه درمان آن بسیار سخت می باشد. باید بگوییم که امروزه با وجود روشهای پیشرفته ای که وجود دارد میتوان جای جوش را به طور کلی از بین برد. یا اینکه کم رنگ و محو نمود در ادامه با ما همراه باشید. تا شما را با یک روش قطعی و تضمین شده برای درمان جای جوش آشنا کنیم.

زئو بهترین درمان جای جوش

با وجود روش های درمان جای جوش که وجود دارد متاسفانه می‌توان گفت اکثر این روش ها با شکست روبرو می شود. یعنی اینکه یا جای جوش را درمان نمیکنند و یا اینکه تنها قسمتی از جای جوش را درمان می کنند. اما خوشبختانه به دلیل پیشرفتی که در زمینه زیبایی اتفاق افتاده است. و همچنین به دلیل بالارفتن مهارت پزشکان روش جدیدی ایجاد شده است که با کمک آن می‌توان جای جوش را به طور کامل و برای همیشه درمان نمود. آن روش، زئو می باشد ممکن است برایتان این سوال پیش آید که اصلاً زئو چیست؟

نحوه برطرف کردن جای جوش

می‌توان با لیزر زئو جای جوش را برطرف کنیم؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم که زئو یکی از انواع و اقسام لیزر می‌باشد. می توان گفت به عنوان بهترین روش لیزر شناخته می‌شود. چراکه لیزر به روش های متفاوتی انجام شده است و توانایی از بین بردن جای جوش ها را دارد. اما در رابطه با زئو باید گفت به عنوان کاربردی ترین و بهترین روش لیزر شناخته می شود. چرا که در آن اشعه های فوق العاده قوی و همچنین دستگاه‌های بسیار پیشرفته وجود دارد. همین امر باعث می‌شود هنگامی که از این روش برای از بین بردن جای جوش استفاده می شود جای جوش به طور کامل از بین برود. همچنین در مورد این روش باید بگوییم که نسبت به سایر روش ها از مزیت‌های بسیار بیشتری برخوردار است. در مقابل اصلا معایبی برای آن وجود ندارد.

مزایای لیزر زئو چیست؟

  • خیلی سریع انجام میشود
  • عوارض ندارد
  • پوست به صورت یکنواخت لایه برداری میشود
  • نتایج ایجاد شده به مرور زمان از بین نمیرود
  • باعث تحریک کلاژن پوست میشود
  • تمامی جای جوش ها را از بین میبرد
  • طول موج زئو کاملترین طول موج میباشد
  • دوره درمان کوتاه است
  • التهاب و سوزش پوستی ایجاد نمیشود
  • لکه و سیاهی بر پوست ایجاد نمیشود.
ادامه مطلب  جدیدترین دستگاه برای درمان لک صورت لیزر کوترا

آیا استفاده از روش زئو محدودیت دارد؟

از آنجایی که ممکن است افراد در سنین متفاوت به جای جوش دچار شوند ممکن است برای افراد این دغدغه وجود داشته باشد که هنگامی که میخواهند از روش زئو استفاده نمایند برای آنها محدودیت سنی وجود داشته و نتوانند در هر سنی از آن استفاده نمایند. به همین منظور در ادامه قصد داریم در مورد محدودیت هایی که ممکن است برای استفاده از روش زئو وجود داشته باشد برای شما مطالبی ارائه دهیم.

روش زئو به عنوان تنها روش درمانی شناخته می‌شود که تمامی افراد در هر سنی قرار داشته باشند می‌توانند از آن استفاده نمایند. اما باید بگوییم که تنها محدودیتی که در مورد استفاده از روش زئو برای درمان جای جوش وجود دارد این است که به زنان شیرده و باردار توصیه می‌شود از آن در حین بارداری و شیردهی استفاده نکنند. چرا که به دلیل وجود اشعه‌ای که در روش زئو وجود دارد ممکن است آسیب زا باشد. اما برای سایر افراد در هر سنی که قرار داشته باشند هیچ محدودیتی ایجاد نکرده است. افراد می‌توانند با آرامش خاطر و بدون هیچ نگرانی از روش زئو برای درمان قطعی جای جوش های خود استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید درباره: کرم برای درمان جای جوش

مراقبت های پس از انجام لیزر زئو

پس از آنکه شما از لیزر زئو برای از بین بردن جای جوش خود استفاده نمودید. لازم است همانند بسیاری از عمل های زیبایی دیگر و یا سایر روش های درمانی مراقبت های پس از درمان لیزر کوترا (زئو) را انجام دهید. تا علاوه بر اینکه نتایج بهتری برای شما حاصل شود پوست شما دچار آسیب نشود. به عنوان مثال لازم است پس از آنکه لیزر زئو را انجام دادید تا چند روز در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. یا دست کم از ضد آفتاب استفاده نمایید.

همچنین اگر شما دارای پوست بسیار حساسی می باشید و پس از آنکه لیزر را انجام دادید در پوست خود احساس سوزش نمودید. یا اینکه التهاب و قرمزی مشاهده نمودید می توانید از داروهای مخصوص که پزشک برایتان تجویز می‌کند استفاده نمایید. تا بتوانید التهاب و سوزش پوست خود را کنترل نمایید.

جستجو مرتبط کاربران:

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. سلام به روش فیت ماشتم الان سه ماه گذشته اما صدتا هم از موهای کاشته شده درنیومده نگرانم و پراز استرس

  2. سلام من تزریق چربی توسط دکتر مسعودی انجام دادم فوق العاده راضی هستم
    مقاله رو دیدم گفتم تجربیاتم رو مطرح کنم. توصیه میکنم سپاس

  3. سلام دختر ۷ ساله دارم مبتلا به بیماری پسوریازیس ناخن …ناخن از بستر جدا شده و ضخیم طی یه دوره درمان به بستر نشست اما خوب نشده آیا دکتر دکتر تاتو
    فروش راه چاره ای دارند؟

  4. تزریق چربی به صورت لاغر در چند جلسه انجام میشه و آیا ماندگاریش یک ساله هست؟ چون شنیدم تا 6 ماه بعد از تزریق دیگه نیازی به تزریق مجدد وجود نداره. درسته؟

  5. مطلبای خوبی که تو سایتتون میذارین قابل تقدیره. خیلی ممنونم که دارین سعی میکنین کار مردم رو راه بندازین. اینقدر اینترنت تو زندگی مردم نقش پر رنگی پیدا کرده که حتی دیگه واس لوله بازکنی برچسب ها بی معنا شدن و کسی دیگه نمیره روی در و دیوار دنبال لوله بازکن بگرده. خیلی از کتاب ها الان آنلاین پیدا میشن و واسه آموزش دیدن خیلی از کارها نیازی نیست بریم دنبال کلاسهای حضوری. واقعا ازتون ممنونم که کار رو برامون راحت تر کردین. من الان دیگه همه کارام از پیدا کردن آموزش های ساده تا چاه بازکنی خونم رو اینترنتی اوکی میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله چگونه جای جوش را برطرف کنیم؟

تلگرام دکتر تاتو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات دکتر تاتو

اینستاگرام دکتر تاتو

کانال یوتیوب دکتر تاتو زیر نظر کلینیک ماه زر